DER ja!!! Det var bare timer om å gjøre! Gratulerer!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
DER ja!!! Det var bare timer om å gjøre! Gratulerer!
Så fantastisk! Det er visst et poeng i å ikke fortsette å teste daFikk "the hook effect" på sensitiv babyplan. Vanlig babyplan har fortsatt dyestealer. Pjuh! Nå skal jeg ikke teste mere! Føler meg som han fyrn i den meme'n. Its been a long road...Vis vedlegget 480782Vis vedlegget 480783
Hahaha ja det hadde jeg nok også gjort hvis ikke jeg hadde hatt en liggende fra en tidligere prøveperiodeFiiin!Samme plan som meg, venter kun på digital test! De kommer i morgen, tok jo selvsagt av å bestilte flere av vane
![]()
Kjøpte 2, 2pakninger og 10 strimler tror jeg. Men så ente jeg jo opp med å kjøpe make sure sine strimler på vei hjem fra nattevakt og gikk hjem å testet for klarte jo ikke å venteHahaha ja det hadde jeg nok også gjort hvis ikke jeg hadde hatt en liggende fra en tidligere prøveperiodehvor mange har du kjøpt?
men venter på digital. Selv om den også ble solgt på spar for 129 kr!! Mye billigere enn apotek