DER ja!!! Det var bare timer om å gjøre! Gratulerer!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
DER ja!!! Det var bare timer om å gjøre! Gratulerer!
Så fantastisk! Det er visst et poeng i å ikke fortsette å teste daFikk "the hook effect" på sensitiv babyplan. Vanlig babyplan har fortsatt dyestealer. Pjuh! Nå skal jeg ikke teste mere! Føler meg som han fyrn i den meme'n. Its been a long road...Vis vedlegget 480782Vis vedlegget 480783
Hahaha ja det hadde jeg nok også gjort hvis ikke jeg hadde hatt en liggende fra en tidligere prøveperiodeFiiin!Samme plan som meg, venter kun på digital test! De kommer i morgen, tok jo selvsagt av å bestilte flere av vane
![]()
Kjøpte 2, 2pakninger og 10 strimler tror jeg. Men så ente jeg jo opp med å kjøpe make sure sine strimler på vei hjem fra nattevakt og gikk hjem å testet for klarte jo ikke å venteHahaha ja det hadde jeg nok også gjort hvis ikke jeg hadde hatt en liggende fra en tidligere prøveperiodehvor mange har du kjøpt?
men venter på digital. Selv om den også ble solgt på spar for 129 kr!! Mye billigere enn apotekHahahahan nok tester på deg i hvert fallKjøpte 2, 2pakninger og 10 strimler tror jeg. Men så ente jeg jo opp med å kjøpe make sure sine strimler på vei hjem fra nattevakt og gikk hjem å testet for klarte jo ikke å ventemen venter på digital. Selv om den også ble solgt på spar for 129 kr!! Mye billigere enn apotek
Haha, bra detHahahahan nok tester på deg i hvert fallMakesure på kiwi koster 99kr!! Så jeg i går. Men jeg klarte å la være å kjøpe
Ser du jobber nattevakt, er det sovende vakt eller våken? Og har du tenkt på om du vil gå nattevakter under graviditeten?

Haha, bra det
Ja, jobber kun natt (våken) ... Å er litt usikker... Har fri hele denne uken, neste uke skal, jeg jobbe 4 netter... Så usikker på om jeg skal få meg sykemelding den uka eller ta egenmelding for 2 vakter, og evt gå 2. Syns 4 blir litt mange. Jaffal nå i starten... Er jo større kjangs for spontanabort når enn jobber på natten. Så er veldig usikker på hva jeg skal gjøre.![]()
Har krav på tilrettelegging ja. Men har lite lyst til å gå på dag ogsåHar vel krav på tilrettelegging og eventuelt svangerskapspenger om dagtid ikke er mulig? Hadde ikke fortsatt på natt hvertfall![]()
+ i det jeg setter foten min der på dagvakter vet alle at jeg er gravid! 
Jeg er veldig usikker på hva jeg skal gjøre selv. Har akkurat gått over til natt (fra og med neste uke) og vil ikke ha økt risiko for spontan abort men vil heller ikke at alle vet at jeg er gravidHar krav på tilrettelegging ja. Men har lite lyst til å gå på dag også+ i det jeg setter foten min der på dagvakter vet alle at jeg er gravid!
![]()
Har krav på tilrettelegging ja. Men har lite lyst til å gå på dag også+ i det jeg setter foten min der på dagvakter vet alle at jeg er gravid!
![]()

Ja, men nå sendte jeg faktisk melding i Helse Norge til fertiliteten, å hører hva de tenker i forhold til sykemeldingJa der sier du noe ja![]()

Aha. Lurt å fortelle sjefen, jeg forteller nok min sjef etter ultralyd så får vi bli enige da. Går 75% natt nå.Jeg er veldig usikker på hva jeg skal gjøre selv. Har akkurat gått over til natt (fra og med neste uke) og vil ikke ha økt risiko for spontan abort men vil heller ikke at alle vet at jeg er gravidMen skal fortelle til sjefen etterpå fordi jeg må legge inn ønsker for neste turnus som går fra juni og da vil jeg gå over til vanlig 3 delt 80%. Jobber 60% nå (hvorav 50 natt)
Den rfsu testen er ikke til å stole på. Helt ubrukelig dessverre.Living my best preggo life her altså
Skulle inn for UVI testen, men så sto jo den idiotiske testen ved siden av å lyste mot meg. «Du trenger ikke være ferdig å teste selv om du fikk 3+ i dag, jeg viser helt til 4 uker - dessuten er jeg elendig så du får nok ikke 4 uker før du er 8 uker på ve e e e e e i i i i i»
Vis vedlegget 480801
GratulererVis vedlegget 480803Fikk denne i dag 5+2 og er offisielt ferdig med å teste.![]()
Den rfsu testen er ikke til å stole på. Helt ubrukelig dessverre.
Den som er opp til 4 uker? Få seeeeeJeg har testa med den før, men den funka fint nå.![]()
Hahaha! Selvpining lenge leve.Living my best preggo life her altså
Skulle inn for UVI testen, men så sto jo den idiotiske testen ved siden av å lyste mot meg. «Du trenger ikke være ferdig å teste selv om du fikk 3+ i dag, jeg viser helt til 4 uker - dessuten er jeg elendig så du får nok ikke 4 uker før du er 8 uker på ve e e e e e i i i i i»
Vis vedlegget 480801
Blir spennende å se resultatet!Jeg hadde 4 slike, på 3 av dem kom det ikke opp urin en gang i testvinduet. Og den det gjorde det med viste kun 1 uke, når CB digital hadde vist 3+ for en uke sidenJeg har testa med den før, men den funka fint nå.![]()