Våre tester

Noen som bruker en fertility tracker? Apparatet klarer ikke skille mellom LH og HCG så jeg har brukt den til å følge med på om HCG stiger hehe. :evil6 Etter 20 dpo ble graviditetstestene ubrukelige, men i tracker'n har den fortsatt å stige og i dag nådde den maks . :joyful: 5+5/26 dpo i dag. Har også tatt HCG prøve på fastlegekontoret og håååper alt ser normalt ut der også. :Heartpink

Screenshot_20260319_122146_Mira.jpg

Hcg i blodet er jo det mest håndfaste, så det er jo så digg at du har det. De testene varierer jo kjempemasse i fargestoff. Er det metode tidlig? Den har vært både svakere og omtrent like sterk som mine vanligtester.
Ja er klar over at metode ikke har noe bra fargestoff. Tenkte mer at jeg kun er 19 dpo/4+4 :smiley-ashamed004

Ser den :hilarious: men verken jeg eller frufuru er så veldig langt forran deg.
Eneste som holder meg oppe i alle «hvor langt/nedtelling/hvor mange dager» trådene er at det finnes noen her inne som er piiiiittelitt lengre bak meg, så jeg takker deg :hilarious: :smiley-angelic006
Trøster meg med at jeg VET kiddn kommer 1-2 uker før termin. Så jeg føder iallefall ikke sist ;) :Heartred

Back
Topp