Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hm.. jeg testa ikke på morgen tror jeg. Hadde ofte sterkest på kvelden.
Jeg tror og håper du får den i morgen! Er såpass fin og sterk strek nå. Må nesten tilbake og se på mine![]()

Okei jeg måtte åpne den teite testen. Nå har den riktignok ligget og tørket i en uke, men ser ikke dette mer ut som uke 2-3 enn uke 1-2? Klarer liksom ikke tro på at en halv strek ville dukket opp så sterkt bare av å tørke.Vis vedlegget 480765Vis vedlegget 480766
Ah..kanskje den ene streken min var for svak da. ÆsjÅpna min fra i morges, og den ser sånn her ut. Og jeg fikk 2-3.
jeg syns den ligna litt på min ved 3+, men skal ikke få deg utpå noe altså! Det koster jo litt med de testene!!Aaa ikke si det da. Kanskje jeg må ta en i kveld![]()
Ja, jeg hadde over 4000 i hcg daSkjønner det, men hadde du da blodprøver som tilsa at den burde slått ut?
Hadde jeg ikke tatt de blodprøvene så hadde jeg ikke testa med digital så tidlig heller, for vet det kan ta en stund etter 5 uker før den slår ut. Men har også lest om folk med 6000 i hcg som ikke får 3+ så jeg prøver å roe meg med det.![]()
den er definitivt ikke til å stole på!Ja, jeg hadde over 4000 i hcg daden er definitivt ikke til å stole på!

jeg syns den ligna litt på min ved 3+, men skal ikke få deg utpå noe altså! Det koster jo litt med de testene!!

Ah..kanskje den ene streken min var for svak da. Æsj![]()
Jeg gleder meg til resultatet!Ja huff,men forhåpentlig trenger jeg aldri å kjøpe en test igjen i mitt liv etter dette![]()
Oh no! Føler meg medskyldig
Tok du en strips samtidig? Kan jo være mer utvanna nå også.
Har ikke vært sammenheng med fargen for min del altså.Tok strips også, og den var nok ikke like sterk nei, men det er litt rart for prøva så mer konsentrert ut i fargen egentlig. Men det må jeg ikke begynne å tenke på, hcg kan ikke ha sunket.![]()
Fiiin!En liten dyestealer på morgenkvistenDa stopper testinga foreløpig. Bortsett fra en digital neste uke i håp om å få 3+. Forrige gang testa jeg 5+1 men fikk ikke 3+ da så nå venter jeg litt lenger.
Samme plan som meg, venter kun på digital test! De kommer i morgen, tok jo selvsagt av å bestilte flere av vane