Våre tester

Okei jeg måtte åpne den teite testen. Nå har den riktignok ligget og tørket i en uke, men ser ikke dette mer ut som uke 2-3 enn uke 1-2? Klarer liksom ikke tro på at en halv strek ville dukket opp så sterkt bare av å tørke. :mask: 20260317_193715(1).jpgRDT_20260317_1936428600299860463129267.webp

Hm.. jeg testa ikke på morgen tror jeg. Hadde ofte sterkest på kvelden.

Jeg tror og håper du får den i morgen! Er såpass fin og sterk strek nå. Må nesten tilbake og se på mine :woot:

Aaa ikke si det da. Kanskje jeg må ta en i kveld :hilarious:

Vedlegg

• IMG_6454.jpeg
    IMG_6454.jpeg
    830,1 KB · Visninger: 0
Skjønner det, men hadde du da blodprøver som tilsa at den burde slått ut? :hilarious:
Hadde jeg ikke tatt de blodprøvene så hadde jeg ikke testa med digital så tidlig heller, for vet det kan ta en stund etter 5 uker før den slår ut. Men har også lest om folk med 6000 i hcg som ikke får 3+ så jeg prøver å roe meg med det. :facepalm:
Ja, jeg hadde over 4000 i hcg da :playful: den er definitivt ikke til å stole på!

jeg syns den ligna litt på min ved 3+, men skal ikke få deg utpå noe altså! Det koster jo litt med de testene!!

Ja huff,men forhåpentlig trenger jeg aldri å kjøpe en test igjen i mitt liv etter dette :hilarious:

HAHA SKYT MEG.

Men åpna denne også, og fargestoffet flyter jo rundt over hele stripsen, og mye mindre har samlet seg der det skal. Er jo bare helt tåpelig. Skal prøve å ikke teste mer før ultralyd på mandag. :facepalm:

Vedlegg

• IMG_6459.jpeg
    IMG_6459.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 4
Oh no! Føler meg medskyldig :oops:

Tok du en strips samtidig? Kan jo være mer utvanna nå også.

Tok strips også, og den var nok ikke like sterk nei, men det er litt rart for prøva så mer konsentrert ut i fargen egentlig. Men det må jeg ikke begynne å tenke på, hcg kan ikke ha sunket. :D

Tror jeg venter litt med ukesindikator på jakt etter 3+… hadde ikke den på nærmeste apotek, ellers hadde den nok røket i dag. Men sååå kjipt når man ikke får det svarer man håper på, også når man egentlig er ganske sikker på at man er «i rute». Føler så med dere! :Heartred

Tok strips også, og den var nok ikke like sterk nei, men det er litt rart for prøva så mer konsentrert ut i fargen egentlig. Men det må jeg ikke begynne å tenke på, hcg kan ikke ha sunket. :D
Har ikke vært sammenheng med fargen for min del altså.

Back
Topp