Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
men dette var veldig betryggende! Skal jeg liksom avslutte testingen nå da?
det virker helt surrealistisk 
Jeg har tatt noe tester etter 3+, bare for å bruke opp testene og fordi det er jo litt fint å se at man fortsatt er gravid. Og streken blir så enormt sterk5+3 idag, og har ikke turt å ta en til digital før nå i frykt av å bli skuffet da de kan være litt ekle. Sisf graviditet hadde jeg hcg på nesten 5000 men den slo ikke ut på 3+, vet mange har hatt problemer med det..men dette var veldig betryggende! Skal jeg liksom avslutte testingen nå da?
![]()

Jeg har ingen tester igjen desverreJeg har tatt noe tester etter 3+, bare for å bruke opp testene og fordi det er jo litt fint å se at man fortsatt er gravid. Og streken blir så enormt sterk![]()
![]()

Nei, men det er jo ikke så mye vits å fortsette å teste etter 3+ egentlig? Neste blir TULJeg har ingen tester igjen desverre![]()

Du kan avslutte testingen med god samvitighet5+3 idag, og har ikke turt å ta en til digital før nå i frykt av å bli skuffet da de kan være litt ekle. Sisf graviditet hadde jeg hcg på nesten 5000 men den slo ikke ut på 3+, vet mange har hatt problemer med det..men dette var veldig betryggende! Skal jeg liksom avslutte testingen nå da?
![]()

Absolutt - må vel prøve å slå meg til ro med detteNei, men det er jo ikke så mye vits å fortsette å teste etter 3+ egentlig? Neste blir TUL![]()

Du kan avslutte testingen med god samvitighet![]()
![]()
må prøve på det 
Takk for at du viserLeste innlegget ditt i skravletråden, så vil bare vise deg min 11DPO test. (Her er morgen tørket og formiddag ny) Syns ikke din er svak i det hele tatt.![]()

Forhåpentligvis ikke så lenge igjen til dye stealer nå?Nå begynner det å ligne på noe.
17DPO formiddag.