Våre tester

5+3 idag, og har ikke turt å ta en til digital før nå i frykt av å bli skuffet da de kan være litt ekle. Sisf graviditet hadde jeg hcg på nesten 5000 men den slo ikke ut på 3+, vet mange har hatt problemer med det.. :playful: men dette var veldig betryggende! Skal jeg liksom avslutte testingen nå da? :nailbiting: det virker helt surrealistisk :Heartred

Vedlegg

• Snapchat-1329315305.jpg
    Snapchat-1329315305.jpg
    669,3 KB · Visninger: 14
5+3 idag, og har ikke turt å ta en til digital før nå i frykt av å bli skuffet da de kan være litt ekle. Sisf graviditet hadde jeg hcg på nesten 5000 men den slo ikke ut på 3+, vet mange har hatt problemer med det.. :playful: men dette var veldig betryggende! Skal jeg liksom avslutte testingen nå da? :nailbiting: det virker helt surrealistisk :Heartred
Jeg har tatt noe tester etter 3+, bare for å bruke opp testene og fordi det er jo litt fint å se at man fortsatt er gravid. Og streken blir så enormt sterk :happy090 :woot:

Du kan avslutte testingen med god samvitighet :happy093 :Heartpink

Vedlegg

• IMG_6348.jpeg
    IMG_6348.jpeg
    1,9 MB · Visninger: 14
I dag har jeg vært skikkelig kvalm :depressed: Kastet opp i dag tidlig, og jeg er sulten hele tiden! Spiser vanligvis ikke frokost før 11.30, men nå rumler det i magen fra kl. 07 :hilarious:

Back
Topp