Våre tester

Har av en eller annen merkelig grunn vært så angstfull med tanke på det å miste denne gangen. Veldig travelt å ha det sånn. Tok nye tester nå 6+1 (siste bilde) og ser kontra 5+2 (første bilde) så holder det seg oppe og økning på make sure :love7 Skal også sies at jeg med vilje testet i dag med veldig utvannet for å se om det var en reell økning! Ble så glad etter en tøff uke mentalt :smiley-bounce012
Dette ser veldig bra ut :Heartbigred :Heartbigred Håper du slapper litt av nå:Heartred

Ingen endring i testen fra 13 til 14DPO. Bekymrer meg selvfølgelig, men. Skal prøve å ta en ny etterpå, føler ofte morgenurin gir litt svakere resultat.
Jeg får definitivt sterkest strek på kveld, og hcgn øker hver 48-72 timer - var ikke økning hver dag hos meg heller, men annenhver :Heartred

Jeg får definitivt sterkest strek på kveld, og hcgn øker hver 48-72 timer - var ikke økning hver dag hos meg heller, men annenhver :Heartred

Takk! Dette er betryggende. Ser så mange som får sterke tester så utrolig fort. Mine har økt hver dag fra til nå, men den har jo ikke blitt svakere heller så får heller ta med meg det. :D

Takk! Dette er betryggende. Ser så mange som får sterke tester så utrolig fort. Mine har økt hver dag fra til nå, men den har jo ikke blitt svakere heller så får heller ta med meg det. :D
Absolutt! Det vil gå i rykk og napp, mine har ihvertfall det! Forstår at det er bekymrende uansett, da dette er det største ønsket i livet! Krysser fingrene for deg - kanskje ta hcg test hos legen hvis du er usikker? Jeg gjorde det og ble veldig betrygget av det :Heartred

Absolutt! Det vil gå i rykk og napp, mine har ihvertfall det! Forstår at det er bekymrende uansett, da dette er det største ønsket i livet! Krysser fingrene for deg - kanskje ta hcg test hos legen hvis du er usikker? Jeg gjorde det og ble veldig betrygget av det :Heartred

Ja, tenkte jeg skulle ringe å høre! Har bare litt aversjon mot å gjøre ting som potensielt kan gi meg dårlige nyheter :hilarious:

IMG_6370.jpeg

Krysset er hvertfall sterkt og fint.

Men er det noe som har erfaring med rfsu uker? Altså ikke digital? Fikk bare 1uke på den, men ser at kontroll streken på andre siden heller ikke er fylt ut, så mulig det er noe galt med den? Selvsagt kasta bruksanvisningen :hilarious:

IMG_6371.jpeg

Slenger meg også på denne. Hos meg har økningene kommet på ettermiddag/kveld.

Back
Topp