Våre tester

Så var det min tur! Hva gjør dere nå? Bestiller time hos fastlegen for å sjekke HCG der? Fortsetter dere å ta tester hver dag for å se om streken blir sterkere?
Gratulerer! Spørs hvor nysgjerrig du er - jeg har testet litt framover fordi jeg synes det er gøy å se streken bli sterkere og jeg hadde tester igjen, men noen er fornøyd med å få strek og er ferdig med det :happy: Det er vel stort sett de som er redd for at noe er galt, får ekstra oppfølging eller slikt som måler hcg hos legen. Lurt å bestille en første kontroll hos enten lege eller jordmor uansett da:happy:

wow! Folk få så sjukt sterke tester, vet egentlig at man ikke skal sammenligne og det er stigning som teller, men blir allikevel litt sånn, åhhh håper jeg også får så sterke streker. Lagt inn alle i Premom, for å se utvikling og er fra 11DPO til i dag 16DPO, men tror jeg hadde «sen» implantasjon- lov og håpe. Noen erfaringer med saktere økning ?
Det ser ut som de øker fint og det er det viktigste! :happy: her var det så sen implantasjon og lav hcg at klinikken ba om 3 blodprøver for å sjekke at stigningen var som den skulle. Det var vanskelig å se stigningen på testene innimellom når de var så svake.

Spennende! Hvor mange dager etter EL var dette? Evnt når skulle du hatt mens?
Det er litt uklart. Syklusen startet 11/11, men på da 10 i syklusen skylte jeg egglederne og alt ble litt "satt ut av spill". Derfor tror jeg selv at eggløsningen kom senere enn vanlig. I en normal syklus ville jeg hatt mens omtrent for 4-5 dager siden. Jeg vil tippe at jeg er ca 13-14 DPO i dag når testen ble positiv. Har du noe erfaring?
Tilleggsinformasjon: ved GU i syklusdag 10 var folikkelen ca 13 mm.

Syns det er veldig dårlig progresjon, samtidig er de jo sterke.. første positive var 8 dpo, den første her er 11 dpo, 12 dpo og fra i dag. 12 dpo er morgenurin fra hele natten, i dag er det morgenurin med 3 timer

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    1,5 MB · Visninger: 38
Syns det er veldig dårlig progresjon, samtidig er de jo sterke.. første positive var 8 dpo, den første her er 11 dpo, 12 dpo og fra i dag. 12 dpo er morgenurin fra hele natten, i dag er det morgenurin med 3 timer
Synes de ser fine ut! Tar jo ofte litt tid før man får skikkelig stigning, det er fortsatt veldig tidlig :Heartred

Enig med denne! Eller kan det være at eggløsningen har skjedd tidligere den måneden? :D
Jeg tar temperatur og følger Justissemetoden for å tracke syklus, så den bør være rimelig rett. I tillegg til at mannen var på sjøen rett før eggløsning, så tidligere ville vært et mysterium :hilarious:

Men jeg har hatt HG i begge forrige svangerskap, så kanskje jeg bare produserer veldig mye HCG? Aner ikke jeg altså :smiley-ashamed004

I dag kjente jeg det var veldig deilig å få 2-3 på CB test, da vet jeg at det går oppover selv om stripsene har vist sakte økning og vært litt lyse for å roe ned sinnet mitt. Denne trengte jeg skikkelig og jeg tror at jeg nå skal roe ned med testing. Tar nok en digital til mot helgen for å prøve å få 3+ før jeg slutter helt til TUL. Har bestilt privat time 09.janaur, så sjukt lenge til.
IMG_9247.jpeg

IMG_8812.jpeg
Jeg er helt ny her inne :) Har noen erfaring med babyplan tidlig staver? Lester strimmler kan ha skyggestrek. Hva tror dere denne er, positiv eller negativ? Jeg er dpo 16, jeg fikk bløding dpo 10, forvant dpo 11 også blødd ca 1 tampong full både i går og ny i dag. Skal kjøpe en digital test i morgen om nødvendig. Jeg syns selv jeg ser en rosa strek, men rart at jeg blør, tror dere den er positiv eller negativ med en skyggestrek? :)

Back
Topp