Våre tester

Måtte faktisk google dette ordet, aldri hørt før! Får ta en test om litt jeg også og se om den er like sterk/sterkere! :) føler disse symptomene går litt opp og ned så ene dagen føler jeg meg gravid mens andre dagen lurer jeg på om jeg ikke er det!
Hehe det smarteste er og la vær! Haha du har vært flink! Man blir jo bare tullete av og teste så mye :p
Ja symptomene går jo litt opp og med: det er heldigvis vanlig men kjenner følelsen :p haha

Hehe det smarteste er og la vær! Haha du har vært flink! Man blir jo bare tullete av og teste så mye :p
Ja symptomene går jo litt opp og med: det er heldigvis vanlig men kjenner følelsen :p haha
Haha takk! Jeg testet tidlig strips helt til det var sterk strek og mensen uteble, så tok jeg digital clearblue og den var positiv så da har jeg tenkt at jeg er gravid og ferdig med det, haha! Men jeg blir jo nesten mer tullat (som vi sier i trøndelag) av å lese her inne om alt mulig av testing, blødninger og SA.. da merker jeg at jeg begynner og overtenke og gruble på om jeg også skal ha SA. Skal ikke være lett! Er jo så artig å dele her inne og ha en gjeng som går gjennom det samme på godt og vondt ♥️☺️

Haha takk! Jeg testet tidlig strips helt til det var sterk strek og mensen uteble, så tok jeg digital clearblue og den var positiv så da har jeg tenkt at jeg er gravid og ferdig med det, haha! Men jeg blir jo nesten mer tullat (som vi sier i trøndelag) av å lese her inne om alt mulig av testing, blødninger og SA.. da merker jeg at jeg begynner og overtenke og gruble på om jeg også skal ha SA. Skal ikke være lett! Er jo så artig å dele her inne og ha en gjeng som går gjennom det samme på godt og vondt ♥️☺️
Å eg skjønner deg sååååå godt :) hehe man blir veldig påvirket av det som skjer her inne ja!!! :) første gang eg var gravid var eg ikke med i forum, da tok eg 3 tester og det var det. 1 uke etter mensen :p haha. Men så ble eg gravid med 2 mann og da begynte teste kjøret :p så ble eg gravid på nytt og mistet. Og nå igjen, så klarer ikke la vær å teste :p jeg mååå ha dye stealer først :p haha. Tok netopp hcg prøve også. Så får vi håpe den stiger :D

Å eg skjønner deg sååååå godt :) hehe man blir veldig påvirket av det som skjer her inne ja!!! :) første gang eg var gravid var eg ikke med i forum, da tok eg 3 tester og det var det. 1 uke etter mensen :p haha. Men så ble eg gravid med 2 mann og da begynte teste kjøret :p så ble eg gravid på nytt og mistet. Og nå igjen, så klarer ikke la vær å teste :p jeg mååå ha dye stealer først :p haha. Tok netopp hcg prøve også. Så får vi håpe den stiger :D
Aah skjønner! Forståelig du følger med på det litt ekstra når du har erfart å miste en gang før ♥️ Også er jo det veldig spennende å teste da, nå må jeg hjem fra jobb å ta en til hahaha!

Hei :D
Ble for nysgjerrig denne gangen, så har nå kjøpt 10pk tester for å følge med hver dag de to forrige svangerskapene ble oppdaget etter forventet mens, så er ekstra spennende å se stigningen denne gangen. Er nå 3+5, med foreløpig termin 27.august

Vedlegg

• Screenshot_20251213_073231_Gallery.jpg
    Screenshot_20251213_073231_Gallery.jpg
    212,7 KB · Visninger: 24
wow! Folk få så sjukt sterke tester, vet egentlig at man ikke skal sammenligne og det er stigning som teller, men blir allikevel litt sånn, åhhh håper jeg også får så sterke streker. Lagt inn alle i Premom, for å se utvikling og er fra 11DPO til i dag 16DPO, men tror jeg hadde «sen» implantasjon- lov og håpe. Noen erfaringer med saktere økning ?

Vedlegg

• IMG_9233.jpeg
    IMG_9233.jpeg
    301,9 KB · Visninger: 13
Ser dette dårlig ut? Har hatt en blødning for noen dager siden.

Vedlegg

• IMG_5185.jpeg
    IMG_5185.jpeg
    554 KB · Visninger: 21
Jeg skjønner endelig hva DPO betyr :smiley-ashamed004 :hilarious: Med de to første skjønte jeg ingenting når folk skrev det, og trodde det var ‘Dager på overtid’ som i dager etter man skulle fått mensen :hilarious: Så heg brydde meg ikke om det stort. Visste ikke at man kunne ta tester så tidlig engang jeg, og dette er nr. 3. Bare tatt én test hver gang og :hilarious:

Jeg skjønner endelig hva DPO betyr :smiley-ashamed004 :hilarious: Med de to første skjønte jeg ingenting når folk skrev det, og trodde det var ‘Dager på overtid’ som i dager etter man skulle fått mensen :hilarious: Så heg brydde meg ikke om det stort. Visste ikke at man kunne ta tester så tidlig engang jeg, og dette er nr. 3. Bare tatt én test hver gang og :hilarious:
Det er nok egentlig veldig lurt for å spare mentaliteten i det. Synes det var smart tenkt med dager på overtid da, men vil tro ting falt på plass når du fikk vite at det var dager siden ettløsning, blir fort litt blanding av engelske og norske forkortelser

Det er nok egentlig veldig lurt for å spare mentaliteten i det. Synes det var smart tenkt med dager på overtid da, men vil tro ting falt på plass når du fikk vite at det var dager siden ettløsning, blir fort litt blanding av engelske og norske forkortelser
Ja, jeg syntes bare det var morsomt. Her jeg gikk og lurte på om folk ikke skjønte at de var gravide med 10 dager forsinket mens :hilarious: Tenkte at jeg sikkert hadde misforstått noe, og jaggu hadde jeg det :hilarious: Hvor mange dager dpo kan man få positiv test egentlig?

Ja, jeg syntes bare det var morsomt. Her jeg gikk og lurte på om folk ikke skjønte at de var gravide med 10 dager forsinket mens :hilarious: Tenkte at jeg sikkert hadde misforstått noe, og jaggu hadde jeg det :hilarious: Hvor mange dager dpo kan man få positiv test egentlig?
Jeg ser noen som får svakt positivt typ 8 DPO, selv fikk jeg første svake strek 11DPO, forstått det slik at det er forskjell på hvor tidlig man får full implantasjon og begynner å bygge opp HCG

Så var det min tur! Hva gjør dere nå? Bestiller time hos fastlegen for å sjekke HCG der? Fortsetter dere å ta tester hver dag for å se om streken blir sterkere?

Vedlegg

• IMG20251213111445.jpg
    IMG20251213111445.jpg
    560 KB · Visninger: 10
Jeg ser noen som får svakt positivt typ 8 DPO, selv fikk jeg første svake strek 11DPO, forstått det slik at det er forskjell på hvor tidlig man får full implantasjon og begynner å bygge opp HCG
Så denne 10dpo var sterk? Har EL på dag 19-20 i syklusen (alltid hatt), så denne tok jeg dagen jeg skulle hatt mens.

Vedlegg

• image0.png
    image0.png
    65,1 KB · Visninger: 5
Vis vedlegget 474879

I følge unnfangelsesdag så skal jeg være 5+4, men siden denne testen ble tatt den dagen jeg forventet menstrasjon, så vil jeg tro at eggløsning har vært en del senere og en liten svømmer har holdt seg godt fast. Det er altså 14 DPO i følge flo, og 16 dager etter når vi har lagt inn aksjer uten å vite det.

Den er svak, så spent på hva som eventuelt blir termin.

(Har ingen tidligere tester, denne ble tatt på gøy fordi toddleren plutselig sto på hodet noen dager, uten noen som helst tanke om at den skulle være positiv. )
Haha, lol. Det der stå på hodet har min 15 mnd holdt på med og i det siste :hilarious:

Back
Topp