Våre tester

Vis vedlegget 476007
Jeg er helt ny her inne :) Har noen erfaring med babyplan tidlig staver? Lester strimmler kan ha skyggestrek. Hva tror dere denne er, positiv eller negativ? Jeg er dpo 16, jeg fikk bløding dpo 10, forvant dpo 11 også blødd ca 1 tampong full både i går og ny i dag. Skal kjøpe en digital test i morgen om nødvendig. Jeg syns selv jeg ser en rosa strek, men rart at jeg blør, tror dere den er positiv eller negativ med en skyggestrek? :)
Jeg synes denne ser positiv ut! :)

Da har jeg bare 1 test igjen. Tenk om dette går veien som det skal så blir i morgen siste test! Siste barn ❤️det er litt rart og fint og tenke på ❤️
5+4 idag

Vedlegg

• IMG_6166.jpeg
    IMG_6166.jpeg
    687,2 KB · Visninger: 8
Hei :D
Ble for nysgjerrig denne gangen, så har nå kjøpt 10pk tester for å følge med hver dag de to forrige svangerskapene ble oppdaget etter forventet mens, så er ekstra spennende å se stigningen denne gangen. Er nå 3+5, med foreløpig termin 27.august
Da har vi lik termin :D

Arh.. dumme meg som trodde eg kunne få 3+ nå… kjente det knøt seg litt i magen. Men eg veeeeet jo at for mange tar det lang tid og få 3+. Alikavell ble eg skuffet :/ hehe

Vedlegg

• IMG_6176.jpeg
    IMG_6176.jpeg
    392,3 KB · Visninger: 7
Den tar visst 3+ om hcg er godt over 2500? Ikke sikkert du trenger å ha så høyt ennå. Ingenting å bekymre seg over!
Ja. Er bare mer oppgitt over meg selv som i det hele tatt tok den nå :/ kunne spart både penger og tanker :p tullete :) men men

Ja det er det :p haha når burde jeg såfall prøvd på nytt?:p

Ut ifra testen din som er sterkere enn min, og jeg hadde 700 i går. Som vil si at jeg i teorien skal ha rundt 1400 imorgen, og 2800 på lørdag.
Så jeg regner med du vil få egentlig imorgen eller fredag. Med logikken om mine egne tester altså og din :p

Ut ifra testen din som er sterkere enn min, og jeg hadde 700 i går. Som vil si at jeg i teorien skal ha rundt 1400 imorgen, og 2800 på lørdag.
Så jeg regner med du vil få egentlig imorgen eller fredag. Med logikken om mine egne tester altså og din :p
Hihi ja vi får se om jeg kjøper en til elle ikkje :p

Hei dere ❤️ Tok HCG blodprøve hos fastlegen i går. Den var 266. Jeg syns det var litt lavere enn forventet. DPO er litt uklart pga troligvis forsinket eggløsning, men jeg testet positivt for første gang nå på lørdagen. Sannsynligvis er jeg i dag et sted mellom DPO 17-21.
Skal ta ny HCG i morgen, men er selvfølgelig bekymret for at den er for lav...

Back
Topp