Hvor langt på vei er du? Tipper kanskje du får 3+ ut fra den testen![]()
5+1 etter eggløsning

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor langt på vei er du? Tipper kanskje du får 3+ ut fra den testen![]()

Wii! Så gøyDen testetøsa her skulle egentlig ikke teste noe mer, men når @mammainnlandet nevnte at rsfu hadde test også opp til 4+ klarte jeg ikke la være
Er 5+6 i dag og fikk strek på 4+ uker
Har ikke klart å google meg frem til hvilke hcg nivå de ulike ukene reagerer på, men uansett ser jeg dette som positivt. 4 uker siden eggløsning i morgen.

Opplevde det samme selv i dag. Kjempe sterk og fin strimmel. Så da tenkte jeg at nå må den gå til 3+. Men nei fortsatt bare 2-3. så skuffenesSå sterk og fin strek på strimmel og så skuffende med den digitale
Fikk 2-3 for 8 dager siden.. er 5+2/5+3 i dag

Er ikke du 4+4 i dag? Hvis jeg ikke blander nå da! Men isåfall er det jo ikke noe rart at du får 2-3?Opplevde det samme selv i dag. Kjempe sterk og fin strimmel. Så da tenkte jeg at nå må den gå til 3+. Men nei fortsatt bare 2-3. så skuffenes![]()
Den strimmelstreken der var nydelig da! Jeg har troen på at du får 3+ en av de nærmeste dageneSå sterk og fin strek på strimmel og så skuffende med den digitale
Fikk 2-3 4+1 og er 5+2/5+3 i dag

Jo men har allerede fått dye stealer så tenkte at den da ville vise 3+.Er ikke du 4+4 i dag? Hvis jeg ikke blander nå da! Men isåfall er det jo ikke noe rart at du får 2-3?![]()

Det er veldig bra17 dpo og fikk 1000 i hcg på blodprøve. Det er vel innafor?![]()
Ånei!
Så vondt å se

Du skal ikke stole helt utelukkende på urin heller.. Du er ikke gitt å ha lik konsentrasjon hele tiden.. :/
Har tatt maange tester idag..Du skal ikke stole helt utelukkende på urin heller.. Du er ikke gitt å ha lik konsentrasjon hele tiden.. :/