Våre tester

Fikk blodprøve-svar nå, er 17 DPO med hcg 1400. Ble brått litt redd for at det er tvillinger :nailbiting: Altså heller 2 enn ingen, men 2 var ikke helt planen heller i og med at jeg gjør dette alene. Venter spent på telefon fra klinikken med gjennomgang av testresultatet.

Også litt redd for molar, men får prøve å ikke ta sorgene helt på forskudd.

Oppdatering: Klinikken var veldig fornøyd med det resultatet! Er jo litt over snittet, men ikke noe bekymringsverdig. Så da tillater jeg meg selv å puste litt lettet ut og venter spent på tidlig ultralyd 25. november!

Last edited:
Fikk blodprøve-svar nå, er 17 DPO med hcg 1400. Ble brått litt redd for at det er tvillinger :nailbiting: Altså heller 2 enn ingen, men 2 var ikke helt planen heller i og med at jeg gjør dette alene. Venter spent på telefon fra klinikken med gjennomgang av testresultatet.

Også litt redd for molar, men får prøve å ikke ta sorgene helt på forskudd.

Oppdatering: Klinikken var veldig fornøyd med det resultatet! Er jo litt over snittet, men ikke noe bekymringsverdig. Så da tillater jeg meg selv å puste litt lettet ut og venter spent på tidlig ultralyd 25. november!
Jeg hadde 1400 16 dpo sist svangerskap. Har en snart 4 åe frisk gutt :happy:

Testet igjen med clearblue digital og fortsatt 2-3 :banghead: men den blinket veldig, så mye mulig jeg får 3+ i morgen.
Tok hcg hos lege i dag, så håper på svar i morgen og orker ikke bruke mer penger på tester:wacky:

Ser noen noe?

Vedlegg

• 20251104_200041.jpg
    20251104_200041.jpg
    1,9 MB · Visninger: 53
  • Screenshot_20251104_200555_Pregnancy Test Checker.jpg
    Screenshot_20251104_200555_Pregnancy Test Checker.jpg
    119,9 KB · Visninger: 53
Min idag viser 2-3 uker, på rfsu sin ukesindikator test.
Når bør jeg teste for å få 3-4 evt 4+?
Har ingen erfaring med rfsu sin ukesindikator - viser den altså 3-4 og 4+? Hva står det i pakningsvedlegget? Der bør det jo komme fram når en kan forvente de forskjellige resultatene :happy:

Har ingen erfaring med rfsu sin ukesindikator - viser den altså 3-4 og 4+? Hva står det i pakningsvedlegget? Der bør det jo komme fram når en kan forvente de forskjellige resultatene :happy:
Bare at det er uker etter befruktning. Så jeg venter en uke før jeg tester på nytt, og ytterligere en uke til før jeg tar siste.

Ja, den viser helt til 4+

Hei dere! Så mange fine tester det var her! :wav
Sniker meg inn her med denne testremsa mi også - 4+0 i dag :love7 Dette er tredjemann på relativt kort tid, så litt sjokk må jeg si. Har to digitale tester med ukesindikatorer som venter, tenkte å vente til jeg er garantert å få 2-3 uker og så 3+ (hvis jeg er så heldig å komme så langt). Spennende tider!

Vedlegg

• IMG_1288.jpg
    IMG_1288.jpg
    177,6 KB · Visninger: 36
Den testetøsa her skulle egentlig ikke teste noe mer, men når @mammainnlandet nevnte at rsfu hadde test også opp til 4+ klarte jeg ikke la være :laughing002

Er 5+6 i dag og fikk strek på 4+ uker :love017
Har ikke klart å google meg frem til hvilke hcg nivå de ulike ukene reagerer på, men uansett ser jeg dette som positivt. 4 uker siden eggløsning i morgen.

Vedlegg

• IMG_3174.jpeg
    IMG_3174.jpeg
    981,9 KB · Visninger: 55
Hadde hcg på 35, 11 dpo, og 289, 15 dpo. Det er vel innafor såvidt jeg har forstått? Skulle ønske at alle tok hcg, og det var en egen tråd om det:laughing002

Back
Topp