DinaD
Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Skuddårsspirene 2024
❁ Juliskatter 2026 ❁
Nettop.. Å de vil jo da svinge i takt med urininkonsentrasjonen dinHar tatt maange tester idag..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nettop.. Å de vil jo da svinge i takt med urininkonsentrasjonen dinHar tatt maange tester idag..
Men alle er svakere enn igår, igår fikk jeg 3 dyestealere..Nettop.. Å de vil jo da svinge i takt med urininkonsentrasjonen din![]()
så har man hook effekten....Men alle er svakere enn igår, igår fikk jeg 3 dyestealere..
Tror det beste er å kun sammenligne testene tatt på morgenurin, så er du sikker på at urinen er konsentrert nok og nokså lik hver gang! Kan også være at testene oppfører seg ulikt. Satser på det går bra og at spiren sitter godt

Forresten er den siste testen her feil vei
Kan du få tatt blodprøver da? Mye bedre å få sjekket det ordentlig. Hjemmetester for urin kan jo påvirkes av mye rart
Hei, og gratulerer. Jeg også fikk positiv i går og mine to er 11 og 13, føler jeg har glemt mye også er det nok mye nytt også. Så sånn sett kanskje en fordel at man har kommet litt ut av det men er litt skummelt å starte på scratch når det er så lenge siden sist, men tror det også blir veldig fintHei,
Jeg kaster meg inn her. Jeg fikk en positiv test i går og kjenner at jeg er helt rådvill. Dette er nr 2 men det blir 12 år forskjell og jeg kjenner at jeg har dettet helt ut av alt dette med baby
Testene har steget igjen til idagForresten er den siste testen her feil veiKan du få tatt blodprøver da? Mye bedre å få sjekket det ordentlig. Hjemmetester for urin kan jo påvirkes av mye rart
![]()
men kjenner jeg er så redd.. burde sikkert slutta med testinga, men er ikke så lett
tenkte å bestille time for å ta blodprøve idag, men er et stykke til fastlegen og det er så dårlig vær, tørr ikke å kjøre 

Sannsynligvis opplever du variasjon pga forskjell på urin, du vet det jo sikkert, men det er jo egentlig ikke vits å teste mer enn annenhver dag pga hvor lang tid hcg bruker på å doble seg. Sammenligner du 5.11 og 7.11 er det jo helt tydelig en stigning derTestene har steget igjen til idagmen kjenner jeg er så redd.. burde sikkert slutta med testinga, men er ikke så lett
tenkte å bestille time for å ta blodprøve idag, men er et stykke til fastlegen og det er så dårlig vær, tørr ikke å kjøre
Vis vedlegget 473882

I følge bruksanvisningen så telles svake streker. MEN jeg så at det var meget skyggestreker på min test. Men du er iaf helt tydelig 3-4uker! Det sto veldig greit forklart i bruksanvisningen hvordan testen funket,Dagens tester. Synes rfsu ukeindikator er vanskelig å tolke. Telles svake streker (T3 og T4)? Håper det!
Vis vedlegget 473890
Hvordan går det i dag?
Takk som spør! La ut ny test med 3+ på digital her, rett over kommentaren dinHvordan går det i dag?Syns ikke det ser ut som de blir så mye svakere siden kontrollstrekene også varierer litt, men magefølelsen er ditt beste kompass Sender masse gode tanker
så håper alt er i orden