Våre tester

Dagens test 12 dpo. Hadde ikke flere tidligtester, så får bli vanlige fra nå av. :joyful:
1000006010.jpg

Hei,
Jeg kaster meg inn her. Jeg fikk en positiv test i går og kjenner at jeg er helt rådvill. Dette er nr 2 men det blir 12 år forskjell og jeg kjenner at jeg har dettet helt ut av alt dette med baby
Hei, og gratulerer. Jeg også fikk positiv i går og mine to er 11 og 13, føler jeg har glemt mye også er det nok mye nytt også. Så sånn sett kanskje en fordel at man har kommet litt ut av det men er litt skummelt å starte på scratch når det er så lenge siden sist, men tror det også blir veldig fint ❤️

10 DPO med rfsu sin 6-dager tidligtest og babyplan tidlig. Hadde kjemisk sist så bare krysser alt jeg har denne gangen sist hadde jeg bare strek som så vidt kunne skimtes så er i alle fall sterkere denne gang.

Vedlegg

• IMG_5171.jpeg
    IMG_5171.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 21
  • IMG_5167.jpeg
    IMG_5167.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 21
Forresten er den siste testen her feil vei :Heartred Kan du få tatt blodprøver da? Mye bedre å få sjekket det ordentlig. Hjemmetester for urin kan jo påvirkes av mye rart:Heartred
Testene har steget igjen til idag :bag: men kjenner jeg er så redd.. burde sikkert slutta med testinga, men er ikke så lett :sorry: tenkte å bestille time for å ta blodprøve idag, men er et stykke til fastlegen og det er så dårlig vær, tørr ikke å kjøre :sad015
Screenshot_20251107_101532_Premom.jpg

Testene har steget igjen til idag :bag: men kjenner jeg er så redd.. burde sikkert slutta med testinga, men er ikke så lett :sorry: tenkte å bestille time for å ta blodprøve idag, men er et stykke til fastlegen og det er så dårlig vær, tørr ikke å kjøre :sad015
Vis vedlegget 473882
Sannsynligvis opplever du variasjon pga forskjell på urin, du vet det jo sikkert, men det er jo egentlig ikke vits å teste mer enn annenhver dag pga hvor lang tid hcg bruker på å doble seg. Sammenligner du 5.11 og 7.11 er det jo helt tydelig en stigning der :happy:

Dagens tester. Synes rfsu ukeindikator er vanskelig å tolke. Telles svake streker (T3 og T4)? Håper det! :love017
IMG_4838.jpeg

Hvordan går det i dag?❤️ Syns ikke det ser ut som de blir så mye svakere siden kontrollstrekene også varierer litt, men magefølelsen er ditt beste kompass Sender masse gode tanker
Takk som spør! La ut ny test med 3+ på digital her, rett over kommentaren din :love017 så håper alt er i orden:Heartred

Back
Topp