Våre tester

Det har jeg aldri hørt noen si, jeg har heller aldri lest det noe sted, og jeg saumfarte nettet på norsk, tysk og engelsk etter min første hcg-dobling. Jeg hadde stigning på 95% og det var min lege kjempefornøyd med!
Ja, jeg må velge å ta det med en klype salt, da jeg også bare finner at dobling på 48-72 timer er innafor.

Jeg har omtrent sluttet å teste nå. 5 uker i morgen, MEN! Hver gang emnet er på do å ser delvis konsentrert urin klarer jeg ikke la være å tenke «åååå perfekt teste tiss!».
Men ja. Må være nok nå.. vært stor sponsor av babyplan sine tester

Jeg har omtrent sluttet å teste nå. 5 uker i morgen, MEN! Hver gang emnet er på do å ser delvis konsentrert urin klarer jeg ikke la være å tenke «åååå perfekt teste tiss!».
Men ja. Må være nok nå.. vært stor sponsor av babyplan sine tester
Jeg er like langt som deg og gav meg etter 18 dpo. Er jo det første man tenker på når man våkner, så tenk hvor mye energi (og penger hehe) det tar. Utrolig befriende og slutte med dette etter å vært testetøs i hele sommer :hilarious:

Jeg er like langt som deg og gav meg etter 18 dpo. Er jo det første man tenker på når man våkner, så tenk hvor mye energi (og penger hehe) det tar. Utrolig befriende og slutte med dette etter å vært testetøs i hele sommer :hilarious:
Ja ikke sant?! Vi har prøvd siden i våres så har gått med en del både eggløsning og graviditetstester. Ble nesten lagt inn i budsjettet :joyful:

Jeg klarer jo ikke å la være å teste.. sjekk dagens test og enda så får jeg 2-3 på ClearBlue.. fått det samme siden 16/9… 5+0 i dag.. har igjen en digital nå som jeg får prøve i morgen da kanskje? Åh blir så frustrert

Vedlegg

• IMG_6344.jpeg
    IMG_6344.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 45
Jeg klarer jo ikke å la være å teste.. sjekk dagens test og enda så får jeg 2-3 på ClearBlue.. fått det samme siden 16/9… 5+0 i dag.. har igjen en digital nå som jeg får prøve i morgen da kanskje? Åh blir så frustrert
Jeg hadde også dye stealer i flere dager med 2-3, fikk først 3+ når jeg var 5+4 :Heartred

Her er mine ikke fullt så fine tester. Jeg har ikke testet siden 21.09, men får se om jeg tar en ny i løpet av uka.

Hvis dette går veien vil jeg være et godt eksempel på at det kan gå bra selv med tester som ikke er så fine. Samtidig er jeg forberedt på det verste, når jeg sammenligner meg med andre.

Vedlegg

• IMG_7200.jpeg
    IMG_7200.jpeg
    222,1 KB · Visninger: 49
Jeg tok en ny test nå. Jeg trooor den er litt sterkere enn sist, men fremdeles svakere enn man burde kunne forvente 23 DPO.

Grønn bakgrunn = 20 DPO
Gul bakgrunn = 23 DPO

Vedlegg

• IMG_7221.jpeg
    IMG_7221.jpeg
    151,2 KB · Visninger: 21
  • IMG_7220.jpeg
    IMG_7220.jpeg
    110 KB · Visninger: 21
  • IMG_7219.jpeg
    IMG_7219.jpeg
    88,8 KB · Visninger: 21
Jeg tok en ny test nå. Jeg trooor den er litt sterkere enn sist, men fremdeles svakere enn man burde kunne forvente 23 DPO.

Grønn bakgrunn = 20 DPO
Gul bakgrunn = 23 DPO
Har du tatt digital test?

Jeg testet negativt til ca 1uke over mensen denne gangen.
Min første hadde jeg lignende mensen frem til uke 12, og svaaaak positiv test- så negativ test i flere måneder før jeg tok ultralyd for å få tatt celleprøve og sjekke en cycte jeg hadde hatt:)

Har du tatt digital test?

Jeg testet negativt til ca 1uke over mensen denne gangen.
Min første hadde jeg lignende mensen frem til uke 12, og svaaaak positiv test- så negativ test i flere måneder før jeg tok ultralyd for å få tatt celleprøve og sjekke en cycte jeg hadde hatt:)
Nei, har ikke tatt digital test. Må innrømme at jeg har blitt litt redd for å teste. Er på prøveperiode 2 og forrige gang endte det i kjemisk. Ønsker å vite om testen blir sterkere eller svakere, men tror det bare hadde tatt mer tankekapasitet å få «1-2 uker» eller «2-3 uker» på digital.

Nå kan jeg leve i uvitenhet og i håpet om at kroppen bare ikke skiller ut så mye HCG i urinen eller at jeg er en av de få som får vellykket graviditet med lite HCG. Jeg har bestilt ultralyd 6. oktober, og tenker jeg får leve i uvitenhet fram til det.

Kult å høre din historie!

Tenkte å dele noe gøy her. Tok graviditetstest 14 dpo på ettermiddagen uten utslag. Tok deretter ny test noen dager senere, men var litt for rask i skuffen og tok eggløsningstest i stedet. Tok deretter graviditetstest og begge var positive

5+4 i dag og nå stopper testingen for min del. Håper denne runden går veien etter en blighted ovum i januar(uke 8) og en spontanabort i uke 12 i juli:nailbiting:

Vedlegg

• Snapchat-115691444.jpg
    Snapchat-115691444.jpg
    317,3 KB · Visninger: 16
1000049510.jpg

Gårsdagens. Første er 3+6, siste er 5+2 (i dag 5+3). Men dette slutter jeg med testinga med mindre jeg ser behov for å sjekke, for inntil videre ser det jammen ut som at det går veien :love017 Første jordmortimen blir 10. oktober, første ultralyd (privat) 14.oktober :Heartred

Skal idag være 8+1, tok en test bare fordi jeg hadde en igjen.

Å den har blitt så svak, ingen smerter, ingen blod og har diverse symptomer (kvalme, halsbrann, sult, trøtthet ++)

Holdt testet i kanskje litt for lenge, men det har aldri hatt noe å si på de testene jeg har tatt før

Å den har blitt så svak, ingen smerter, ingen blod og har diverse symptomer (kvalme, halsbrann, sult, trøtthet ++)

Holdt testet i kanskje litt for lenge, men det har aldri hatt noe å si på de testene jeg har tatt før
Har du bilde? Hvilken test?

Har du hørt om hook effect når det kommer til hcg? Søk det opp om ikke :love017 Vanlig fenomen at hcg blir så høy at testen gir feil negativ eller svake tester.

Back
Topp