Våre tester

IMG_0577.jpegDisse testene tok jeg en hel uke (syv dager) før forventet mens i følge appen min. Dette var sist lørdag. Allerede viste tidlig-testene fra Metode så sterk strek, og den røde i midten er fra RFSU, og er en ordinær graviditetstest (etter uteblitt mens). Jeg er så forvirret angående hvor jeg er i svangerskapet. Appen min sier 4+1, men mistenker at jeg har hatt eggløsning tidligere enn forventet, og at jeg er lengre på vei. :pompus: Men jeg aner ikke.
IMG_0576.jpeg
De to øverste er tidligtester, og den nederste er en vanlig. Enda skal jeg ikke ha mensen før om en dag… mystisk. Tester enda hver dag fordi jeg ikke blir klok på dette, og fordi jeg er litt redd for at det ikke skal riktig vei. :nailbiting: På lørdag skal jeg ta en ny digital. Håper den viser 3+…

Vis vedlegget 470123Disse testene tok jeg en hel uke (syv dager) før forventet mens i følge appen min. Dette var sist lørdag. Allerede viste tidlig-testene fra Metode så sterk strek, og den røde i midten er fra RFSU, og er en ordinær graviditetstest (etter uteblitt mens). Jeg er så forvirret angående hvor jeg er i svangerskapet. Appen min sier 4+1, men mistenker at jeg har hatt eggløsning tidligere enn forventet, og at jeg er lengre på vei. :pompus: Men jeg aner ikke.
Vis vedlegget 470124
De to øverste er tidligtester, og den nederste er en vanlig. Enda skal jeg ikke ha mensen før om en dag… mystisk. Tester enda hver dag fordi jeg ikke blir klok på dette, og fordi jeg er litt redd for at det ikke skal riktig vei. :nailbiting: På lørdag skal jeg ta en ny digital. Håper den viser 3+…
Det ser jo veldig bra ut :cat:

Da har jeg tatt nytt hcg i dag. Føler ikke testene er blitt sterkere, MEN!! Tredoblet seg på 48 timer!
Var 17 på onsdag 11 dpo og 51 i dag 13 dpo!! Deg er vel bra..??
Nå skal jeg prøve å slappe av med testingen.. selv om jeg kjenner meg selv såpass at jeg ikke vil klare å la være. Har tross alt sikkert 15 tester igjen.. men kanskje bytte til annenhver dag nå.

Til dere andre som er redde for svake tester, her er mine i dag. Til tross for hcg på 51 er den ganske svak. Så det trenger ikke bety at det ikke går bra

Vedlegg

• IMG_8657.jpeg
    IMG_8657.jpeg
    225,3 KB · Visninger: 13
  • IMG_8659.jpeg
    IMG_8659.jpeg
    266,9 KB · Visninger: 13
Da har jeg tatt nytt hcg i dag. Føler ikke testene er blitt sterkere, MEN!! Tredoblet seg på 48 timer!
Var 17 på onsdag 11 dpo og 51 i dag 13 dpo!! Deg er vel bra..??
Nå skal jeg prøve å slappe av med testingen.. selv om jeg kjenner meg selv såpass at jeg ikke vil klare å la være. Har tross alt sikkert 15 tester igjen.. men kanskje bytte til annenhver dag nå.

Til dere andre som er redde for svake tester, her er mine i dag. Til tross for hcg på 51 er den ganske svak. Så det trenger ikke bety at det ikke går bra
Veldig bra økning det!

Det er iett for meg å si som tester som er galning.. men man skal ikke alltid stole på de testene. Det er så mange faktorer som påvirker. Jeg tok to fra samme produsent i går med samme prøve og de var totalt forskjellig.

Ser bra ut :D

Dye stealer i dag!:Heartred fortsatt kun 2-3 på ClearBlue da, men er uansett strålende fornøyd:hello2
Jeg hadde dye stealer og 4600 hcg på blodprøve, men fikk fortsatt bare 2-3 :facepalm: de skal slå ut på ca 2700 leste jeg. Så ikke alle er like gode tydeligvis

Noen som har erfaring med Make sure tidlig test og skyggestrek? Opplever at jeg ser teststreken selv om den ikke har skiftet farge (hvit men blank), så usikker på om det kan regnes som en skyggestrek. Når jeg tok bildet over til svart hvitt og skrudde opp eksponeringen ble det en tydlige skygge, men vet ikke om det teller?

Skal først ha mensen om 5 dager og tok test med kveldsurin, så skjønner at resultatet uansett ikke er noen garanti, men aldri opplevd dette før.
Synest de testene er veldig dårlig, og tok noen dager etter rfsu testen slo ut svak men tydelig. at de begynte bli tydelig svak strek, som man ikke tvilte på

Ikkesant.. jeg får prøve en ny digital om 1-2 dager. Jeg er hovedsponsoren til ClearBlue om dagen :laughing002
CB tok fra meg nesten alt håp, fikk 2-3 på 5+5 - etter det la jeg de fra meg og så et skjønt lite embryo med bankende hjerte 6+4. De er absolutt ikke til å stole på. Etter hva jeg har skjønt er det stor variasjon i:
- sensitiviteten per test
- hvor konsentrert urinen er, selv morgenurin er ingen garanti om du tisser mye og det gjør man gjerne så tidlig
- hvor mye HCG en kvinne skiller ut i urin, ikke alle med Beta på 200 for eksempel vil få like sterke streker med morgenurin.

Jeg håper at de som sliter med CB-tester vet og har dette i bakhodet. Ellers kan man ha mye stress for muligens ingenting

Nå er jeg tom for trimmeltester :silent så dette blir nok siste trimmeltest. Har igjen 1 ClearBlue digital med ukesindikator, tenker å prøve meg på den om et par dager. Føler testene ser såpass bra ut at jeg får stole på kroppen videre :notworthy

Vedlegg

• IMG_6284.jpeg
    IMG_6284.jpeg
    602,9 KB · Visninger: 34
Nå er jeg tom for trimmeltester :silent så dette blir nok siste trimmeltest. Har igjen 1 ClearBlue digital med ukesindikator, tenker å prøve meg på den om et par dager. Føler testene ser såpass bra ut at jeg får stole på kroppen videre :notworthy
strimmeltester*

Jeg tok en EL test i dag bare for gøy ;) 4+1 - den var så positiv at kontrollstreken var vanskelig å se :p hehe.

Artig tråd! Fikk første svake positive 5 dager etter innsett av 5 dagers embryo (10dpo?) med babyplan, begynte å teste med Make Sure 7 dager etter innsett (12 dpo) for å følge stigningen. Har fått enda sterkere strek, og kontrollstreken blir svakere, men får ikke lastet opp flere bilder her tenk at en kan få så mye lykke fra noen streker!
IMG_2433.jpeg
IMG_2437.jpegIMG_2439.jpegIMG_2442.jpegIMG_2446.jpegIMG_2447.jpegIMG_2448.jpegIMG_2450.jpegIMG_2455.jpegIMG_2461.jpeg

Synes testene ser lovende ut, 10-18 dpo. Noe helt annet enn rundene med kjemisk. Likevel litt bekymret da legen min helst skulle sett en tripling av hcg så tidlig i svangerskapet. Har ikke planlagt noen ny blodprøve. Skal prøve å ha litt is i magen til neste uke:nailbiting:

Vedlegg

• 20250922_124350.jpg
    20250922_124350.jpg
    1,5 MB · Visninger: 33
Synes testene ser lovende ut, 10-18 dpo. Noe helt annet enn rundene med kjemisk. Likevel litt bekymret da legen min helst skulle sett en tripling av hcg så tidlig i svangerskapet. Har ikke planlagt noen ny blodprøve. Skal prøve å ha litt is i magen til neste uke:nailbiting:
Det har jeg aldri hørt noen si, jeg har heller aldri lest det noe sted, og jeg saumfarte nettet på norsk, tysk og engelsk etter min første hcg-dobling. Jeg hadde stigning på 95% og det var min lege kjempefornøyd med!

Back
Topp