Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Altså hcg nivå på 17 i dag som jeg er 11 dpo. Håper å ta nye på fredag.Dagens test. Fikk svar på hcg tatt nå i dag. 17 på dpo 11. det er vel litt lavt..?
Nydelige tester!Har spottet litt brunt, men tror jeg skal våge å melde meg inne terningruppa etter å ha sneket her siden første positive test
10, 12 og nå 14 dpo.
Vis vedlegget 469976

Ikke nødvendigvis for lavt så tidlig, håper den stigerAltså hcg nivå på 17 i dag som jeg er 11 dpo. Håper å ta nye på fredag.
jeg hadde 17 på 5+0, det ble en kjemiskJeg måtte gi meg på 5+5 og den viste fortsatt 2-3 - de greiene gir deg bare usikkerhet! Så en fin liten spire med bankende hjerte på ultralyd en uke senere.Dagen 5+0, RFSU vanlig test. CB viser fortsatt 2-3, så nå tenker jeg å vente noen dager så jeg slipper skuffe meg selv igjen. Har skjønt det er mange altså som ikke får 3+ allerede, men hadde et lite håp for å berolige hodet litt…
Håper virkelig ikke det blir kjemisk. Er 4+0 i dag. Målte du hcg utenom den gangen? Hadde du noe å sammenligne med?Ikke nødvendigvis for lavt så tidlig, håper den stigerjeg hadde 17 på 5+0, det ble en kjemisk
Har ikke tenkt på en gang at det kan være at den ikke øker, men at det går bra uansett. Tusen takk for at du sier det, gir meg litt mer ro! Klarer nok ikke la være å prøve igjen om noen dager, men kan nok være greit å legge det fra meg hvis det fortsatt står 2-3 da. Så hyggelig å høre at det var hjertelyd, håper det er meg også om to uker, uavhengig av hva CB sier!Jeg måtte gi meg på 5+5 og den viste fortsatt 2-3 - de greiene gir deg bare usikkerhet! Så en fin liten spire med bankende hjerte på ultralyd en uke senere.

Ååhh så fantastisk! GratulererOkay damer! Brenn makesure testene. Brenn clearblue digital. Test til dere får en klar positiv og STOPP Å TEST. ikke fyll mer penger i lommene til de håpløse produsentene.
mine HCG resultater:
13dpo 132
15dpo 365
Perfekt stigning. Burde absolutt fått 2-3 på clearblue digital i dag. men fikk det ikke. Strimmeltestene burde vært sterkere i dag enn i går. men de var svakere i dag.
Jeg er gravid. Hcg stiger kjempebra. Produsentene av g-tester kan gå å ta seg en bolle. Dette må bli terminspire!

Det er nettopp det! Man ønsker å bli betrygget, men det jeg observerer er masse unødvendig stress!Ååhh så fantastisk! Gratulerer
Du har kanskje rett i at det ikke er noe vits i å teste seg ihjel. Jeg vil jo bli betrygget, men om den er svakere hva gjør jeg da annet enn å bekymre meg mer? Vanskelig dette![]()
Gratulerer så mye!!Okay damer! Brenn makesure testene. Brenn clearblue digital. Test til dere får en klar positiv og STOPP Å TEST. ikke fyll mer penger i lommene til de håpløse produsentene.
mine HCG resultater:
13dpo 132
15dpo 365
Perfekt stigning. Burde absolutt fått 2-3 på clearblue digital i dag. men fikk det ikke. Strimmeltestene burde vært sterkere i dag enn i går. men de var svakere i dag.
Jeg er gravid. Hcg stiger kjempebra. Produsentene av g-tester kan gå å ta seg en bolle. Dette må bli terminspire!

Har målt hcg denne gangen å, nå er det ganske høyt. Men poenget mitt var at hcg på 17 11 dpo er nødvendigvis ikke for lavt så lenge det stiger. Men 17 på 5+0 er søt for lavt. Så håper ikke din er kjemiskHåper virkelig ikke det blir kjemisk. Er 4+0 i dag. Målte du hcg utenom den gangen? Hadde du noe å sammenligne med?

Elsker! Og helt enig! Men fy søren så vanskelig det er å la væreOkay damer! Brenn makesure testene. Brenn clearblue digital. Test til dere får en klar positiv og STOPP Å TEST. ikke fyll mer penger i lommene til de håpløse produsentene.
mine HCG resultater:
13dpo 132
15dpo 365

Takk for svar. Legen har rekvirert nye prøver som jeg tenkte ta i morgen 13 dpo. Så får jeg ny neste uke. Testen slo helt klart ut på rfsu sin test både i går kveld og i dag så da er jeg vel over 25 i alle fall Har målt hcg denne gangen å, nå er det ganske høyt. Men poenget mitt var at hcg på 17 11 dpo er nødvendigvis ikke for lavt så lenge det stiger. Men 17 på 5+0 er søt for lavt. Så håper ikke din er kjemisk![]()
Så bra! Ja det er jo stigningen som er viktig! Krysser fingreneTakk for svar. Legen har rekvirert nye prøver som jeg tenkte ta i morgen 13 dpo. Så får jeg ny neste uke. Testen slo helt klart ut på rfsu sin test både i går kveld og i dag så da er jeg vel over 25 i alle fall kvalmen har markert seg godt noen dager også.
utganspunktet er ikke så voldsomt nøye.Absolutt! Jeg har gått i samme fellen så mange ganger.... nå er jeg FERDIG! Nå skal jeg bare leve i håpet og troen.Elsker! Og helt enig! Men fy søren så vanskelig det er å la være![]()