Våre tester

Ahh.. fikk en dye stealer idag, og testet den siste cb digital og fikk 2-3… hvorfor kan jeg ikke bare holde meg til planen :nailbiting: Kjøpt ny nå og blir å teste på fredag :cat:
Godt å høre det ikke bare er meg som er håpløs, hahaha!

5+1
Hun som skulle vente med å teste igjen fordi hun fikk 2-3 i går…?
Ventinga ble ikke noe av når jeg fikk en dyestealer (såvidt) i dag. Endelig 3+, så da sier jeg meg fornøyd med testingen denne gangen, og krysser alt jeg har for at ultralyden om to uker går bra :Heartred IMG_0862.jpeg

Absolutt! Jeg har gått i samme fellen så mange ganger.... nå er jeg FERDIG! Nå skal jeg bare leve i håpet og troen.
Nyte hver dag som gravid til det motsatte er bevist :Heartpink

Haff, blir så fort nervøs av all denne testingen.. har hatt en MA tidligere, en kjemisk abort og til slutt et vellykket svangerskap. Og blitt gravid for første gang igjen etter fødsel. Er dagens test litt svakere?

Vedlegg

• IMG_6198.jpeg
    IMG_6198.jpeg
    856,7 KB · Visninger: 44
Haff, blir så fort nervøs av all denne testingen.. har hatt en MA tidligere, en kjemisk abort og til slutt et vellykket svangerskap. Og blitt gravid for første gang igjen etter fødsel. Er dagens test litt svakere?
Syns absolutt ikke den er svakere :cat:

Okay damer! Brenn makesure testene. Brenn clearblue digital. Test til dere får en klar positiv og STOPP Å TEST. ikke fyll mer penger i lommene til de håpløse produsentene.
mine HCG resultater:
13dpo 132
15dpo 365

Perfekt stigning. Burde absolutt fått 2-3 på clearblue digital i dag. men fikk det ikke. Strimmeltestene burde vært sterkere i dag enn i går. men de var svakere i dag.

Jeg er gravid. Hcg stiger kjempebra. Produsentene av g-tester kan gå å ta seg en bolle. Dette må bli terminspire!
Grattis med så bra resultater :Heartpink Ja dette er bevis på at strimmeltest kan skape unødvendig bekymring av å teste mye videre. Jeg stoppet da jeg fikk min positive test 14dpo, sa meg fornøyd for å slippe å tyde styrken på strekene og bli mer nervøs :Heartpink

Hei, dere! Sniker meg inn fra (forhåpentligvis) junigjengen. Jeg er 12 DPO, har havnet heeelt på testekjøret og testet nettopp selv om det bare var tre timer siden sist jeg tisset. Ikke det lureste :rolleyes:

Teststreken er ganske lik som i går og kontrollstreken virker litt svakere. Jeg bruker Make sure sine strimmeltester med 25 mlU/ml, og der står det jo at man skal ta ut strimmelen etter 3 sekunder. Jeg har slitt litt med at væsken noen ganger ikke beveger seg bortover, og må dyppe en ekstra gang for at det skal skje noe.

Så! Hvor lenge dypper dere? Har det noe å si? :Heartred

Husk å legg fingeren på den i går og sammenlign dagens med forigårs helst ;) Disse er knallsterke med god stigning :Heartpink

Hei, dere! Sniker meg inn fra (forhåpentligvis) junigjengen. Jeg er 12 DPO, har havnet heeelt på testekjøret og testet nettopp selv om det bare var tre timer siden sist jeg tisset. Ikke det lureste :rolleyes:

Teststreken er ganske lik som i går og kontrollstreken virker litt svakere. Jeg bruker Make sure sine strimmeltester med 25 mlU/ml, og der står det jo at man skal ta ut strimmelen etter 3 sekunder. Jeg har slitt litt med at væsken noen ganger ikke beveger seg bortover, og må dyppe en ekstra gang for at det skal skje noe.

Så! Hvor lenge dypper dere? Har det noe å si? :Heartred
Jeg har pleid å dyppe til jeg ser at det rosa virkestoffet begynner å komme opp, det varierer fra strimmel til strimmel ofte, noen ganger tar det 5 sekunder, andre ganger opptil 10 :Heartred

Disse ser kjempe fine ut!! :hello2

De tre siste strimlene er fra i dag. Føler de er en smule svakere enn i går altså, men mye har innspill, for all del. Går vel bra dette :schoked025

Vedlegg

• IMG_494C0D4D-2D75-44AC-81F8-0A7F6F86D739.jpeg
    IMG_494C0D4D-2D75-44AC-81F8-0A7F6F86D739.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 39
De tre siste strimlene er fra i dag. Føler de er en smule svakere enn i går altså, men mye har innspill, for all del. Går vel bra dette :schoked025
Bare slutt å test. De er positive og fine. MS testene er så ustabile at de ikke gir noen god info. Og det gjelder egentlig de fleste tester. Det eneste som gir klart svar er blodprøver. :Heartred

Back
Topp