Våre tester

:hello2
Jeg har troa på dine og! Syns det ser ut som den øker annenhver dag- akkurat som den skal:love017 får du svar på hcg idag?
Regner med å få svar i morgen, men sier meg uansett ikke så mye før neste prøve når jeg får sjekket doblongstiden. Tar den på onsdag og får sikkert da svar på torsdag :Heartred

4+1
Veldig fornøyd med økningen på morgenens test! Så fornøyd at jeg prøvde meg på digital med håp om 2+, men det ble det ikke desverre. Fikk det 4+4 med nummer en og 4+2 Med barn nr 2. Hr bare to digitale så må nesten spare siste til det er håp om 3+ nå :hilarious:
1000019775.jpg1000019777.jpg

Har veldig lyst til å teste med flere tester for å se stigning og for å se på digital. Men bør jeg bare holde meg til morgenurin? Er alene hjemme med unger og må i så fall ha på vekkerklokke grytidlig for å være litt i fred på badet:arghh: Jeg vil sikkert få dårlig utslag på kvelden? Er ca 4+0 i dag.

Har veldig lyst til å teste med flere tester for å se stigning og for å se på digital. Men bør jeg bare holde meg til morgenurin? Er alene hjemme med unger og må i så fall ha på vekkerklokke grytidlig for å være litt i fred på badet:arghh: Jeg vil sikkert få dårlig utslag på kvelden? Er ca 4+0 i dag.
Jeg er testegal og tar flere om dagen, det er veldig stor forskjell fra kveld og morgenurin til meg hvertfall! Så ville absolutt ha testet på morgenen om du har mulighet. For min del får jeg sterkest tester på urin nummer to.

Meeen spørs jo hvor ofte du tisser da. Er det konsentrert så skal det jo være like greit å teste på kvelden også :love017

Kjenner meg ganske bekymret nå. 1 bilde er tatt på søndag 8 dpo, neste er tatt 9 dpo og i dag fikk jeg pluss på digital og utslag på rfsu sin test med 25 ml/U. Men jeg ser virkelig ingen stigning. Heller at den blir svakere
Har også fått bittelitt rosa utflod. Ikke mye. Var litt på papiret i går og i dag har det bare vært litt i truseinnlegget.
Har murringer og «strekk» i magen.
Vet det er tidlig, men herregud. Jeg stresser unødvendig mye over dette.

Vedlegg

• IMG_8598.jpeg
    IMG_8598.jpeg
    889 KB · Visninger: 35
  • IMG_8614.jpeg
    IMG_8614.jpeg
    457,6 KB · Visninger: 31
  • IMG_8621.jpeg
    IMG_8621.jpeg
    1.016,5 KB · Visninger: 34
  • IMG_8626.jpeg
    IMG_8626.jpeg
    821,7 KB · Visninger: 35
Kjenner meg ganske bekymret nå. 1 bilde er tatt på søndag 8 dpo, neste er tatt 9 dpo og i dag fikk jeg pluss på digital og utslag på rfsu sin test med 25 ml/U. Men jeg ser virkelig ingen stigning. Heller at den blir svakere
Har også fått bittelitt rosa utflod. Ikke mye. Var litt på papiret i går og i dag har det bare vært litt i truseinnlegget.
Jeg syns de ser fine ut og ville absolutt ikke stresset noe mer med det. Forsøk så godt du kan å være tolmodig med testingen, 9dpo er veldig tidlig, og det er helt vanlig med ganske svake tester da, føler ofte man kommer over en terskel på rundt 14/15 dpo med tanke på styrke i streken :cat:

Jeg syns de ser fine ut og ville absolutt ikke stresset noe mer med det. Forsøk så godt du kan å være tolmodig med testingen, 9dpo er veldig tidlig, og det er helt vanlig med ganske svake tester da, føler ofte man kommer over en terskel på rundt 14/15 dpo med tanke på styrke i streken :cat:
Tusen takk! Var kanskje det jeg trengte å høre. Skal ta blodprøve i morgen

Det hjelper ikke å sammenlikne ulike merker, ihvertfall ikke når det er ulike sensitivitet. Hvis du skal se på stigning så må det være samme testtype og samme lot nr. Og selv da kan testene variere litt med fargestoff, så du må se det litt helhetlig over tid :Heartred

Støtter det Koalabjørn sier over her. Ulike merker og selv innenfor merkene er det ulikheter. Vanlig test og tidlig test kan heller ikke sammenliknes. Krysser fingrene for deg og håper på tydelige tester om et par dager igjen :Heartred

Back
Topp