Våre tester

Blodprøven var kjempebra :Heartred :nailbiting:38000 6+2.
Skjønner ingenting, ikke kvalm, ikke trøtt. Føler meg helt som vanlig.. Var bittelitt brunt påfølgende av en liten dråpe ferskt blod i formiddag, hadde endel murringer i mage og korsrygg, kjentes ut som jeg skulle begynne å fossblø (kjentes som starten på den medisinske aborten når det ble oppdaget MA) men det har stoppet nå. Har startet på Albyl-e, og har trålet forumet etter andre med samme erfaringer men finner ingen. Kanskje dette kan gå bra likevel ?

Blodprøven var kjempebra :Heartred :nailbiting:38000 6+2.
Skjønner ingenting, ikke kvalm, ikke trøtt. Føler meg helt som vanlig.. Var bittelitt brunt påfølgende av en liten dråpe ferskt blod i formiddag, hadde endel murringer i mage og korsrygg, kjentes ut som jeg skulle begynne å fossblø (kjentes som starten på den medisinske aborten når det ble oppdaget MA) men det har stoppet nå. Har startet på Albyl-e, og har trålet forumet etter andre med samme erfaringer men finner ingen. Kanskje dette kan gå bra likevel ?
Så fantastisk at den har økt så masse!! Håper blødningen er uskyldig :hello2 :Heartred

Ser ut som jeg kan melde meg inn her, usikker på når el var, følger appen flo og i følge den var det rundt 24.aug men tror den har vært rundt en uke senere :) negative tester forrige helg så tok ikke fler og ventet på mensen. Da den ikke hadde kommet enda på torsdag tok jeg igjen og da var det plutselig strek :love017 Første bilde er fra torsdag morgen og andre bilde er idag :)

Vedlegg

• IMG_5683.jpeg
    IMG_5683.jpeg
    1.022,4 KB · Visninger: 18
  • IMG_5692.jpeg
    IMG_5692.jpeg
    981 KB · Visninger: 18
Last edited:
Hadde håpet å se en økning i testene mine fra i dag tidlig til i ettermiddag, men nei :arghh: livredd for ny spontanabort!
11dpo, øverste er fra i dag tidlig, nederste fra kl 17ish.
Vis vedlegget 469728Vis vedlegget 469729
Alle tester er bittelitt forskjellige, så hadde ikke lagt så mye i dette. Dessuten er vel testene litt svakere på ettermiddagen enn morgenen?
Krysser fingrene for i morgen:Heartred
Har du erfaring med SA?:(

Alle tester er bittelitt forskjellige, så hadde ikke lagt så mye i dette. Dessuten er vel testene litt svakere på ettermiddagen enn morgenen?
Krysser fingrene for i morgen:Heartred
Har du erfaring med SA?:(
Ja desverre, har hatt en MA, en SA og en kjemisk. Og to termingutter da :Heartblue MA-gutt-SA-gutt-kjemisk. Du har helt rett angående tester. Bare idioti av meg å teste så ofte! Men man håper på å bli beroliget, og jeg går på progesteron pga progesteronsvikt og erfaringsmessig begynner jeg ikke å blø før jeg slutter på det selv om det ikke er liv laga, så kan ikke trøste meg med at alt er fint siden jeg ikke blør. Skal bestille hcg målinger til uken,.følte det ikke var vits før det :nailbiting:

5+1 idag og fikk et innfall på butikken. Selv om jeg hadde bestemt meg for å la vær å kjøpe en siste digital :joyful:

Vis vedlegget 469719
Åå så deilig å få den, skal ta min på fredag, da er jeg 5+1 som du i dag. Tenkte å roe litt på stripsene også, kanskje bare ta annenhver dag frem til dye stealer og 3+ på cb :nailbiting: :cat:

Back
Topp