Jippi!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jippi!

38000 6+2.Så fantastisk at den har økt så masse!! Håper blødningen er uskyldigBlodprøven var kjempebra![]()
38000 6+2.
Skjønner ingenting, ikke kvalm, ikke trøtt. Føler meg helt som vanlig.. Var bittelitt brunt påfølgende av en liten dråpe ferskt blod i formiddag, hadde endel murringer i mage og korsrygg, kjentes ut som jeg skulle begynne å fossblø (kjentes som starten på den medisinske aborten når det ble oppdaget MA) men det har stoppet nå. Har startet på Albyl-e, og har trålet forumet etter andre med samme erfaringer men finner ingen. Kanskje dette kan gå bra likevel ?

Ja kan ikke tro det, ventet at den skulle være skikkelig dårligSå fantastisk at den har økt så masse!! Håper blødningen er uskyldig![]()
![]()

Første bilde er fra torsdag morgen og andre bilde er idag Syns den ser litt tydeligere ut jegHadde håpet å se en økning i testene mine fra i dag tidlig til i ettermiddag, men neilivredd for ny spontanabort!
11dpo, øverste er fra i dag tidlig, nederste fra kl 17ish.
Vis vedlegget 469728Vis vedlegget 469729
er ikke all verden økning det blir på så kort tid. Får bon sterkere i morgen 
Alle tester er bittelitt forskjellige, så hadde ikke lagt så mye i dette. Dessuten er vel testene litt svakere på ettermiddagen enn morgenen?Hadde håpet å se en økning i testene mine fra i dag tidlig til i ettermiddag, men neilivredd for ny spontanabort!
11dpo, øverste er fra i dag tidlig, nederste fra kl 17ish.
Vis vedlegget 469728Vis vedlegget 469729

Ja desverre, har hatt en MA, en SA og en kjemisk. Og to termingutter daAlle tester er bittelitt forskjellige, så hadde ikke lagt så mye i dette. Dessuten er vel testene litt svakere på ettermiddagen enn morgenen?
Krysser fingrene for i morgen
Har du erfaring med SA?![]()
MA-gutt-SA-gutt-kjemisk. Du har helt rett angående tester. Bare idioti av meg å teste så ofte! Men man håper på å bli beroliget, og jeg går på progesteron pga progesteronsvikt og erfaringsmessig begynner jeg ikke å blø før jeg slutter på det selv om det ikke er liv laga, så kan ikke trøste meg med at alt er fint siden jeg ikke blør. Skal bestille hcg målinger til uken,.følte det ikke var vits før det 
Lær av meg, ikke test mer før om noen dager! Unødvendig stress! Nyt at du er gravid nå med flotte testerKlarer liksom ikke helt stole på testene mine. At jeg må teste videre![]()
![]()

Åå så deilig å få den, skal ta min på fredag, da er jeg 5+1 som du i dag. Tenkte å roe litt på stripsene også, kanskje bare ta annenhver dag frem til dye stealer og 3+ på cb5+1 idag og fikk et innfall på butikken. Selv om jeg hadde bestemt meg for å la vær å kjøpe en siste digital
Vis vedlegget 469719

Ok.Lær av meg, ikke test mer før om noen dager! Unødvendig stress! Nyt at du er gravid nå med flotte tester![]()
takk for råd! Skal gjøre mitt besteJa, jeg er ferdig med testing nå. Og det er ganske deilig. Nå er det bare å se frem til ultralyden!Åå så deilig å få den, skal ta min på fredag, da er jeg 5+1 som du i dag. Tenkte å roe litt på stripsene også, kanskje bare ta annenhver dag frem til dye stealer og 3+ på cb![]()
![]()