Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så fort pleie dei ikkje auka, men nokon gjer det, hCG er veldig individueltHadde håpet på dye-stealer i dag4+1
Når fikk dere det?
Jeg fikk det 5+1Hadde håpet på dye-stealer i dag4+1
Når fikk dere det?

Jaa, veldig godt å se at de stigerInne og sniker! Så veldig kjekt å se at testene stiger hos degHåper formen er fin og at du klarer å glede deg litt nå.
klarer å glede meg litt mer, men kjenner man er litt redd
så veldig glad for at legen min har satt meg opp på time for å sjekke om det ligger på riktig plass, to uker til det
kjent litt mindre ubehag på venstre side de siste dagene, men kjenner det fortsatt, men krysser fingrene 
Hva er dye-stealer?Hadde håpet på dye-stealer i dag4+1
Når fikk dere det?
Da blir det godt å ta en tur å få sjekket detJaa, veldig godt å se at de stigerklarer å glede meg litt mer, men kjenner man er litt redd
så veldig glad for at legen min har satt meg opp på time for å sjekke om det ligger på riktig plass, to uker til det
kjent litt mindre ubehag på venstre side de siste dagene, men kjenner det fortsatt, men krysser fingrene
![]()
Forstår godt at du er litt redd.Det er når test-streken har sterkere farge enn kontrollstrekenHva er dye-stealer?
TakkDet er når test-streken har sterkere farge enn kontrollstreken![]()

Det betyr ingenting anna enn at hCG har nådd høge nivå. Men det er forskjell fra test til test også, så i det siste har ein sett ein trend der mange blir veldig bekymra fordi dei ikkje får dye-stealer. Grunnen er at det er dårlig fargestoff i enkelte tester, så det er rett og slett ikkje nok fargestoff for teststreken å "stjele".Takkog hva betyr det? Er det knyttet til et konkret nivå hcg eller bare generelt ansett som bra?
![]()

Takk for masse nyttig info!Det betyr ingenting anna enn at hCG har nådd høge nivå. Men det er forskjell fra test til test også, så i det siste har ein sett ein trend der mange blir veldig bekymra fordi dei ikkje får dye-stealer. Grunnen er at det er dårlig fargestoff i enkelte tester, så det er rett og slett ikkje nok fargestoff for teststreken å "stjele".
Men, eg fekk det idag og har ca 1000 i hCG (hadde 470 for 2 dagar siden), og ein veit at mange har dye-stealer ei stund før 3+ på CB som trenger nesten 3000 i hCG. Så får ein dye stealer på eit av dei annerkjente merkene som babyplan kan ein anta at ein har ganske høgt nivå av hCG. 2-3 på CB er over 200, så om ein får det, og så dye-stealer 4-5 dagar (eller kortere) etterpå så kan ein anta at hCG stiger som normalt. Om det då i tillegg går berre 4-5 dagar (eller mindre) til 3+ på CB kan ein nok senke skuldrene. Men, det er jo ikkje noko konkret fasit, berre ein peikepinne og derfor det faktisk er litt gøy med slik testing.
Men, risikoen er at ein får dårlige tester og bekymring uten faktisk grunn, så ein må ha litt rygg for å tåle det tenker eg
Og ja, testing er nesten ein sport her inne, flyr mange tusenlapper i BV forumet iløpet av ein dag berre for å dyppe ein strimel i urin![]()

Embryoet jaTakk for masse nyttig info!
Jeg lurer på en ting til 3+ på CB er det da embryoens alder eller menstermin? Vil ta digital test om ikke altfor lenge men vil time riktig mellom testene![]()
Ein opplever det jevnt og trutt at testlinja vises som kvit, det har ingenting med positiv eller skyggestrek å gjer, det er berre at testlinja som kan fange opp fargestoff vises. Den må med andre ord fange opp fargestoff for at det er hCG i urinen.Noen som har erfaring med Make sure tidlig test og skyggestrek? Opplever at jeg ser teststreken selv om den ikke har skiftet farge (hvit men blank), så usikker på om det kan regnes som en skyggestrek. Når jeg tok bildet svart hvitt og skrudde opp eksponeringen ble det en tydlige skygge, men vet ikke om det teller?
Skal først ha mensen om 5 dager og tok test med kveldsurin, så skjønner at resultatet uansett ikke er noen garanti, men aldri opplevd dette før.

Ser at dere snakker mye om at de skal bli sterkere og at man skal få dye-stealer, men min har visst ikke blitt sterkere siden 6+2 hvertfall, og heller ikke noe dye stealer på meg
Men dere snakker da kanskje mer om på starten, og blei jo mye sterkere fra 4 til 6. Uansett, de er jo hvertfall ikke svake, så da regner jeg med alt er greit foreløpig 
Hvis ikke får vi hvertfall vite det på tul på onsdag!

Vet at hcg kommer til et punkt som gjør at testene ikke blir merkbart sterkere. De stagnerer på et punkt og kan faktisk bli svakere pga for mye hcg i kroppenSiden jeg skal til første time hos jordmor på mandag, så tok jeg en ny test bare sånn for sikkerhetsskyld. Under er det tre testene mine, øverst fra i dag (7+5), 6+2, og 4+0Ser at dere snakker mye om at de skal bli sterkere og at man skal få dye-stealer, men min har visst ikke blitt sterkere siden 6+2 hvertfall, og heller ikke noe dye stealer på meg
Men dere snakker da kanskje mer om på starten, og blei jo mye sterkere fra 4 til 6. Uansett, de er jo hvertfall ikke svake, så da regner jeg med alt er greit foreløpig
Hvis ikke får vi hvertfall vite det på tul på onsdag!
Vis vedlegget 467396Vis vedlegget 467397Vis vedlegget 467398
5+1 fikk jeg dye stealer (teststrek sterkere enn kontrollstrek) på Babyplan, men fortsatt 2-3 på digital. To dager senere 5+3 fikk jeg 3+ på digital5+1 i dag, hadde håpet på 3+,![]()
Når fikk dere andre 3+?
Syns jo babyplan er ganske strek da.
Testa ikke dagen imellom.