Våre tester

Jeg tror jeg er ca 5+1/5+2❤️
Jeg fikk 2-3 i går og da var jeg 4+6. Trodde jeg skulle få 3+ pga dye stealer. Tenker prøve igjen enten i morgen eller søndag. Hører også om dem som er mellom 5+5og passerer 6+ før de får 3+. Er nok veldig individuelt

Jaa, de forrige pp hadde jeg så vondt at jeg var bekymret for exu. Synes det er så rart at det hver gang er på venstre side. Hmm, ja føler meg ikke forstoppet, men litt oppblåst kanskje. Hvor langt er du kommet nå? Har du fortsatt vondt?
Sist var det verst rundt uke 6, der etter tror jeg det bare gikk gradvis over. Nå er jeg 3+4, så merker det av og på igjen.

Jeg fikk 2-3 i går og da var jeg 4+6. Trodde jeg skulle få 3+ pga dye stealer. Tenker prøve igjen enten i morgen eller søndag. Hører også om dem som er mellom 5+5og passerer 6+ før de får 3+. Er nok veldig individuelt
Ja det er nok det❤️ Men jeg fikk 2-3 for 9 dager siden, så håper bare hcg stiger som den skal❤️❤️ de er jo ikke beregnet til å måle hcg heller, så håper jeg får svar på hcg om 1 time!❤️ så ifølge min bregning bør hcg ligge på ca 2400 nå dersom hcg har dobblet seg❤️

Hadde egentlig slått fra meg tanken om å få 3+. Men, kjenner jeg vil ha det. For har ikke fått det, eller prøvd å få det tidligere graviditeter.
Her er testene fra siste dagene, prøvde digital i går og fikk da 2-3. Er i dag 5+0. Er det sjans å få det i morgen? FunPic_20250808_051634460.jpg

Hadde egentlig slått fra meg tanken om å få 3+. Men, kjenner jeg vil ha det. For har ikke fått det, eller prøvd å få det tidligere graviditeter.
Her er testene fra siste dagene, prøvde digital i går og fikk da 2-3. Er i dag 5+0. Er det sjans å få det i morgen? Vis vedlegget 466844
Egentlig umulig å sei, ser igrunn lite forskjell på testene, men dette dye stealer greiene e nytt siden sist eg var i gamet, så slikt streksyn har eg ikkje heilt utvikla :hilarious: test 6+0 så får du nok 3+ :smiley-ashamed004

I dag 4+6, hadde håpa på 3+ :wacky: Men tror jeg gjorde en tabbe med å teste på første urin, pleier alltid å teste på andre urin.

Vedlegg

• IMG_8465.jpeg
    IMG_8465.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 16
jeg er 5+3. Men tok jo hcg prøve på torsdag som var 2248. Så då burde jo hcg nivået vertfall være over 3000 i dag, så da burde vell clearblue sin vist 3+ eller?❤️❤️
Jo men så er det også mange som får skyhøyt hcg hos legen men fortsatt ikke 3+ på cb så tror ikke man skal stole fult ut på at de digitale viser helt riktig. Men skjønner at du gjerne ønsker den bekreftelsen, jeg ventet også spent på den :shy:

Back
Topp