Jeg fikk 2-3 i går og da var jeg 4+6. Trodde jeg skulle få 3+ pga dye stealer. Tenker prøve igjen enten i morgen eller søndag. Hører også om dem som er mellom 5+5og passerer 6+ før de får 3+. Er nok veldig individueltJeg tror jeg er ca 5+1/5+2![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg fikk 2-3 i går og da var jeg 4+6. Trodde jeg skulle få 3+ pga dye stealer. Tenker prøve igjen enten i morgen eller søndag. Hører også om dem som er mellom 5+5og passerer 6+ før de får 3+. Er nok veldig individueltJeg tror jeg er ca 5+1/5+2![]()
Sist var det verst rundt uke 6, der etter tror jeg det bare gikk gradvis over. Nå er jeg 3+4, så merker det av og på igjen.Jaa, de forrige pp hadde jeg så vondt at jeg var bekymret for exu. Synes det er så rart at det hver gang er på venstre side. Hmm, ja føler meg ikke forstoppet, men litt oppblåst kanskje. Hvor langt er du kommet nå? Har du fortsatt vondt?
Ja det er nok detJeg fikk 2-3 i går og da var jeg 4+6. Trodde jeg skulle få 3+ pga dye stealer. Tenker prøve igjen enten i morgen eller søndag. Hører også om dem som er mellom 5+5og passerer 6+ før de får 3+. Er nok veldig individuelt
Egentlig umulig å sei, ser igrunn lite forskjell på testene, men dette dye stealer greiene e nytt siden sist eg var i gamet, så slikt streksyn har eg ikkje heilt utviklaHadde egentlig slått fra meg tanken om å få 3+. Men, kjenner jeg vil ha det. For har ikke fått det, eller prøvd å få det tidligere graviditeter.
Her er testene fra siste dagene, prøvde digital i går og fikk da 2-3. Er i dag 5+0. Er det sjans å få det i morgen? Vis vedlegget 466844
test 6+0 så får du nok 3+ 
Det blir lenge å venteEgentlig umulig å sei, ser igrunn lite forskjell på testene, men dette dye stealer greiene e nytt siden sist eg var i gamet, så slikt streksyn har eg ikkje heilt utviklatest 6+0 så får du nok 3+
![]()

Hvor langt på vei?Nå er jeg ferdig med å teste og sier meg så fornøydVis vedlegget 466853

De fleste får vel 5++++ så du får nok smøre deg med litt mer tålmodighetI dag 4+6, hadde håpa på 3+Men tror jeg gjorde en tabbe med å teste på første urin, pleier alltid å teste på andre urin.
I knowDe fleste får vel 5++++ så du får nok smøre deg med litt mer tålmodighet![]()
Har ikke så mye av det her 
Så diggNå er jeg ferdig med å teste og sier meg så fornøydVis vedlegget 466853

Hvor langt på vei er du? Jeg fikk 3+ først 5+5 og hører mange som får først etter 6 ukerVis vedlegget 466867
Fortsatt 2-3 i dag, så nå er jeg overbevist om at dette ikke går veien og gråter litt![]()
Jeg er så redd![]()

jeg er 5+3. Men tok jo hcg prøve på torsdag som var 2248. Så då burde jo hcg nivået vertfall være over 3000 i dag, så da burde vell clearblue sin vist 3+ eller?Hvor langt på vei er du? Jeg fikk 3+ først 5+5 og hører mange som får først etter 6 uker![]()
Jo men så er det også mange som får skyhøyt hcg hos legen men fortsatt ikke 3+ på cb så tror ikke man skal stole fult ut på at de digitale viser helt riktig. Men skjønner at du gjerne ønsker den bekreftelsen, jeg ventet også spent på denjeg er 5+3. Men tok jo hcg prøve på torsdag som var 2248. Så då burde jo hcg nivået vertfall være over 3000 i dag, så da burde vell clearblue sin vist 3+ eller?![]()

Jeg er 5+1 i dag! Testa når jeg var 4+6 og fikk 2-3 da. Og i dag testa jeg på 1.urin, tidligere har jeg testa på 2.urinHvor langt på vei?![]()

Men gutten vår så fikk jeg bare 2-3, enda godt ute i 5+++, og orka ikke jaget etter 3+. Og den gutten er 14 mndVis vedlegget 466867
Fortsatt 2-3 i dag, så nå er jeg overbevist om at dette ikke går veien og gråter litt![]()
Jeg er så redd![]()