Syns det ser normalt ut? Stigningen er jo eksponensiell, så verdien stiger jo raskere nå enn i startenDe to øverste er 4+2 og den nederste er 4+3, syns det var mye økning på et døgn![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Syns det ser normalt ut? Stigningen er jo eksponensiell, så verdien stiger jo raskere nå enn i startenDe to øverste er 4+2 og den nederste er 4+3, syns det var mye økning på et døgn![]()
Mulig det er normalt. Men da jeg testa hver dag med forrige barn var det flere dager mellom slik stigning som detteSyns det ser normalt ut? Stigningen er jo eksponensiell, så verdien stiger jo raskere nå enn i starten![]()

Dette er min femte graviditet og kan vertfall for egendel si at ingen er like. Har variert mellom å teste positivt 8, 9og 10 dpo, samt forskjellig stigning. Helt normaltMulig det er normalt. Men da jeg testa hver dag med forrige barn var det flere dager mellom slik stigning som dette![]()

Tnekte bare svi av en digital i dag og fikk da 2-3. Vet ikke om jeg orker å kjøpe enda en bare for 3+. Gjorde ikke det sist heller. Så kanskje jeg bare er ferdig i dag med testing!Tror de er så sterke nå at det ikke blir så mye utslag fra dag til dag, er jo dye-stealer alle dagene, så tror ikke det er så mye vits med strimmeltester for å sjekke stigning lenger. Har du fått 3+ digitalt?![]()
Korleis går det med testinga di nå då, har du testa meir?Dette er min femte graviditet og kan vertfall for egendel si at ingen er like. Har variert mellom å teste positivt 8, 9og 10 dpo, samt forskjellig stigning. Helt normalt![]()

Blei to i går kveldKorleis går det med testinga di nå då, har du testa meir?![]()
![]()
Nærmer meg snart ferdig, trur eg 

Makesure ser iallefall veldig bra ut, og Valmed har havna på listo øve tester eg ikkje komme til å bruke penger påBlei to i går kveldNærmer meg snart ferdig, trur eg
Blei make sure og ein valmed. Måtte åpne Valmed siden den var svak, men ser jo at den eeeegentlig er sterk øverst![]()

Dagens levde meir opp til slik eg har erfart dei førMakesure ser iallefall veldig bra ut, og Valmed har havna på listo øve tester eg ikkje komme til å bruke penger på![]()

Woopwoop!Dagens levde meir opp til slik eg har erfart dei før![]()

Er jo veldig fin stigning da, så håper det ordner seg. Har selv mest, og en del vondt, på venstre side, både nå og i forrige svangerskap. Forrige fant jeg aldri helt ut av hvorfor (var så vondt på ett tidspunkt at jeg ble sendt til haste UL med mistanke om EXU), men alt var bra. @ElskerJesus♡ nevnte til noen andre i beskymringstråden at den typen smerte godt kan komme av og være oppblåst/forstoppet og lurer litt på om det er det som er grunn til at jeg er vond der sånn egentlig.12 DPO - greie tester, men mer vondt/ubehag på venstre side. Har mistet helt troen i forhold til ubehaget. Igår kveld tok jeg meg en Paracet, for det var så voldsomt trykk på venstre side.
Bestilt legetime til mandag, så spent på om jeg blir noe klokere frem til da.
Vis vedlegget 466788Vis vedlegget 466789

Jaa, de forrige pp hadde jeg så vondt at jeg var bekymret for exu. Synes det er så rart at det hver gang er på venstre side. Hmm, ja føler meg ikke forstoppet, men litt oppblåst kanskje. Hvor langt er du kommet nå? Har du fortsatt vondt?Er jo veldig fin stigning da, så håper det ordner seg. Har selv mest, og en del vondt, på venstre side, både nå og i forrige svangerskap. Forrige fant jeg aldri helt ut av hvorfor (var så vondt på ett tidspunkt at jeg ble sendt til haste UL med mistanke om EXU), men alt var bra. @ElskerJesus♡ nevnte til noen andre i beskymringstråden at den typen smerte godt kan komme av og være oppblåst/forstoppet og lurer litt på om det er det som er grunn til at jeg er vond der sånn egentlig.
Hvor langt er du på veg? Jeg har hatt dye stealer i 2-3 dager, tok en digital i går som fortsatt viste 2-3.. mulig jeg prøver digital igjen i morgenDyestealer nå og trodde clearblue ville vise 3+. MEN NEIDA, fortsatt 2-3. men strekene inni er like sterke og jeg skjønner INGENTING![]()
![]()
Skal prøve å bevare sinnet frem til 1430 og håpe at det er komt svar på hcg blp.
Lurer på hvor mange tusen jeg har brukt på tester nå haha. Jeg må jo nesten le av megselv også. Jeg er sykepleier og klarer ikke å tenke realistisk med megselv engang
Vis vedlegget 466792Vis vedlegget 466793
Jeg blir veldig øm i venstre sia, har følt det lenge, men lettere på trykket når jeg får ut luft. Hos meg hjelper det å ligge på siden, gjerne venstre sida. Ellers så kan det hjelpe med mye vann og fysisk aktivitet for å forebygge forstoppelseJaa, de forrige pp hadde jeg så vondt at jeg var bekymret for exu. Synes det er så rart at det hver gang er på venstre side. Hmm, ja føler meg ikke forstoppet, men litt oppblåst kanskje. Hvor langt er du kommet nå? Har du fortsatt vondt?

Ja må ofte legge meg på venstre side, føler det blir noe bedre da. Krysser fingrene for at det bare er forbigående, men merker at hodet forbinder dette ubehaget med de forrige pp som endte i kjemisk.Jeg blir veldig øm i venstre sia, har følt det lenge, men lettere på trykket når jeg får ut luft. Hos meg hjelper det å ligge på siden, gjerne venstre sida. Ellers så kan det hjelpe med mye vann og fysisk aktivitet for å forebygge forstoppelse![]()
Åå håper sånn! Er 3+5 i dag, og har kommet meg til 4+2 de to forrige rundene som ble kjemisk.Jeg var også veldig øm nede til venstre i magen, spesielt i overgangen fra uke 3 til 4. Jeg ble også først bekymret for EXU, men konkluderte etter hvert med at det nesten måtte være det runde livmorbåndet som fikk kjørt seg litt. For min del ga det seg mer og mer utover uke 4 og fra uke 5 har jeg kjent veldig lite til det![]()
Jeg tror jeg er ca 5+1/5+2Hvor langt er du på veg? Jeg har hatt dye stealer i 2-3 dager, tok en digital i går som fortsatt viste 2-3.. mulig jeg prøver digital igjen i morgen