ElskerJesus♡
2013 ☆ 2015 ☆ 2021 ☆ 2024
Tilgangsansvarlig
Novemberbarna 2021
♡Julekulene 2021♡
Skuddårsspirene 2024
☀️Påskeliljene 2026☀️
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fine babystreker
Du kan forvente 2-3 fra ca 14 dpo og 3+ fra ca 21 dpo men det er selvfølgelig individuelle forskjeller herDagens, måtte ta en digital for se plusstegnetKjøpt en dobbel pk med ukesindikator, når bør jeg ta de for å få 2-3 og 3+, noen som vet?Vis vedlegget 466649
Veldig bra! Vi var heldig med henneJa det husker egalt fint med skuddårsspiro di?

Jeg er også 5.0 i dag og fikk også bare 2-3 uker, er det vanlig? Men vet ikke sikkert når jeg hadde eggeløsningTestetøsa er tilbake haha. 5+0 og tvangstankene tok overhånd. testen viser bare 2-3???? Så fryktelig irriterende. Ender jo opp med at jeg krisemaksimerer å tenker at dette ikke går veien, at hcg ikke stiger som den skal. Mannen min vil gi meg testeforbud siden han ser jeg blir så lei meg. Jeg er kontrollfreak fra før, og jeg TAKLER ikke at jeg ikke har kontroll haha![]()
3+ kommer vel gjerne 3 uker etter befruktning, så regn ut fra når du vet el var og 21 dager frem. Til meg feks så blir det ila helga, men skal reise bort, og usikker om jeg tar med meg test eller venter til jeg kommer hjemJeg er også 5.0 i dag og fikk også bare 2-3 uker, er det vanlig? Men vet ikke sikkert når jeg hadde eggeløsning
Det skal ganske høy hcg for å få 3+. Tror det er over 2700 mmol. Jeg fikk 2-3 for 7 dager siden og den viste 1-2 dagen før. Så viss jeg da hadde 153 i hcg (som du må ha for å få 2-3) ligger jeg på ca 2400 mmol nå. Jeg skal ta ny igjen i morgen eller fredag og da bør den være 3+Jeg er også 5.0 i dag og fikk også bare 2-3 uker, er det vanlig? Men vet ikke sikkert når jeg hadde eggeløsning
Jeg får kjøpe en ny test og klare å vente til helgen som egentlig var planen, men det er jo så vanskelig å venteDet skal ganske høy hcg for å få 3+. Tror det er over 2700 mmol. Jeg fikk 2-3 for 7 dager siden og den viste 1-2 dagen før. Så viss jeg da hadde 153 i hcg (som du må ha for å få 2-3) ligger jeg på ca 2400 mmol nå. Jeg skal ta ny igjen i morgen eller fredag og da bør den være 3+Vet ikke når jeg hadde eggløsning heller
Ja det er helt grusomt å vente haha. Men grusomt å se det stå 2-3 også når man så gjerne vil få 3+Jeg får kjøpe en ny test og klare å vente til helgen som egentlig var planen, men det er jo så vanskelig å vente
Her er mine tall sist graviditet:Det skal ganske høy hcg for å få 3+. Tror det er over 2700 mmol. Jeg fikk 2-3 for 7 dager siden og den viste 1-2 dagen før. Så viss jeg da hadde 153 i hcg (som du må ha for å få 2-3) ligger jeg på ca 2400 mmol nå. Jeg skal ta ny igjen i morgen eller fredag og da bør den være 3+Vet ikke når jeg hadde eggløsning heller
Du vil nok ikke kunne få sterkere strek enn det der
Den er jo sterkere enn kontrollstreken!Tror de er så sterke nå at det ikke blir så mye utslag fra dag til dag, er jo dye-stealer alle dagene, så tror ikke det er så mye vits med strimmeltester for å sjekke stigning lenger. Har du fått 3+ digitalt?