Våre tester

Dagens, måtte ta en digital for se plusstegnet :) Kjøpt en dobbel pk med ukesindikator, når bør jeg ta de for å få 2-3 og 3+, noen som vet?IMG_1822.jpeg

Dagens, måtte ta en digital for se plusstegnet :) Kjøpt en dobbel pk med ukesindikator, når bør jeg ta de for å få 2-3 og 3+, noen som vet?Vis vedlegget 466649
Du kan forvente 2-3 fra ca 14 dpo og 3+ fra ca 21 dpo men det er selvfølgelig individuelle forskjeller her :)

Testetøsa er tilbake haha. 5+0 og tvangstankene tok overhånd. testen viser bare 2-3???? Så fryktelig irriterende. Ender jo opp med at jeg krisemaksimerer å tenker at dette ikke går veien, at hcg ikke stiger som den skal. Mannen min vil gi meg testeforbud siden han ser jeg blir så lei meg. Jeg er kontrollfreak fra før, og jeg TAKLER ikke at jeg ikke har kontroll haha❤️

Vedlegg

• IMG_0882.jpeg
    IMG_0882.jpeg
    847,5 KB · Visninger: 19
Testetøsa er tilbake haha. 5+0 og tvangstankene tok overhånd. testen viser bare 2-3???? Så fryktelig irriterende. Ender jo opp med at jeg krisemaksimerer å tenker at dette ikke går veien, at hcg ikke stiger som den skal. Mannen min vil gi meg testeforbud siden han ser jeg blir så lei meg. Jeg er kontrollfreak fra før, og jeg TAKLER ikke at jeg ikke har kontroll haha❤️
Jeg er også 5.0 i dag og fikk også bare 2-3 uker, er det vanlig? Men vet ikke sikkert når jeg hadde eggeløsning

Jeg er også 5.0 i dag og fikk også bare 2-3 uker, er det vanlig? Men vet ikke sikkert når jeg hadde eggeløsning
3+ kommer vel gjerne 3 uker etter befruktning, så regn ut fra når du vet el var og 21 dager frem. Til meg feks så blir det ila helga, men skal reise bort, og usikker om jeg tar med meg test eller venter til jeg kommer hjem

Det skal ganske høy hcg for å få 3+. Tror det er over 2700 mmol. Jeg fikk 2-3 for 7 dager siden og den viste 1-2 dagen før. Så viss jeg da hadde 153 i hcg (som du må ha for å få 2-3) ligger jeg på ca 2400 mmol nå. Jeg skal ta ny igjen i morgen eller fredag og da bør den være 3+❤️ Vet ikke når jeg hadde eggløsning heller

Det skal ganske høy hcg for å få 3+. Tror det er over 2700 mmol. Jeg fikk 2-3 for 7 dager siden og den viste 1-2 dagen før. Så viss jeg da hadde 153 i hcg (som du må ha for å få 2-3) ligger jeg på ca 2400 mmol nå. Jeg skal ta ny igjen i morgen eller fredag og da bør den være 3+❤️ Vet ikke når jeg hadde eggløsning heller
Jeg får kjøpe en ny test og klare å vente til helgen som egentlig var planen, men det er jo så vanskelig å vente

Her er mine tall sist graviditet:

9dpo - 9
12dpo - 40
15dpo - 137
19dpo - 1400
23dpo - 3700
26dpo - 6000
29dpo - 13000

Så ingen tvil om at hCG kan svinge og ikkje følger doblinga ein har forska fram slavisk. Mine blodprøver blei tatt på samme tidspunkt kvar dag, ca.
Husker ikkje nøyaktig, men CB er vell fra 25 på 1-2 uker og rundt 200 for 2-3 uker og rundt 2000 for 3+. Så det er jo veldig individuelt kor tid det skjer❤️ @BBYG

Last edited:
Her er mine tester fra i går, 14 DPO. Tenker å teste annenhver dag for å se at den stiger som den skal.

Vedlegg

• IMG_6831.jpeg
    IMG_6831.jpeg
    222,3 KB · Visninger: 30
Back
Topp