Våre tester

Er det en liten strek her eller er det bare meg? :angelic:

Vedlegg

• IMG_7517.jpeg
    IMG_7517.jpeg
    214,7 KB · Visninger: 47
Var god og mørk urin i morges, uvanlig til meg å være. Er det litt stigning? Jeg synes de er fryktelig svake, men så er jeg jo ikke helt klinkende sikker på EL heller. Legger ved tempen min, jeg testet først positivt (svakt) på der det står 6 dpo. Må ha hatt eggløsning før CD47 (som ff foreslår), men hvor tidlig? Stresser med en kjemisk kjenner jeg, har ikke fått noen symptomer enda. Bruker å få frysninger i brystvortene tidlig
1000003434.jpg

1000003405.png

Var god og mørk urin i morges, uvanlig til meg å være. Er det litt stigning? Jeg synes de er fryktelig svake, men så er jeg jo ikke helt klinkende sikker på EL heller. Legger ved tempen min, jeg testet først positivt (svakt) på der det står 6 dpo. Må ha hatt eggløsning før CD47 (som ff foreslår), men hvor tidlig? Stresser med en kjemisk kjenner jeg, har ikke fått noen symptomer enda. Bruker å få frysninger i brystvortene tidlig
Vis vedlegget 462459

Vis vedlegget 462460
Hvor mange dpo er du nå og hvilke dager er testene fra? Du har ihvertfall sterkere streker enn meg

Fortsatt dårlig fargestoff og litt svakere kontrollstreken, men så teststreken raskerere og føler den er litt sterkere enn i går ettermiddag. Øverste fra i dag, de blå under fra i går

Vedlegg

• 20250612_062807(1)(1).jpg
    20250612_062807(1)(1).jpg
    852,8 KB · Visninger: 45
Er litt forvirra egentlig, har gjort anslag på at jeg er på cirka 14/15 dpo, tok en test i morgest som var urovekkende svak, så bestemte jeg meg for å presse ut et par dråper til og tok en clearblue med uker som viste 2-3?? Makesure er merket jeg brukte på strimmelIMG_5343.jpegIMG_5346.jpeg

Er litt forvirra egentlig, har gjort anslag på at jeg er på cirka 14/15 dpo, tok en test i morgest som var urovekkende svak, så bestemte jeg meg for å presse ut et par dråper til og tok en clearblue med uker som viste 2-3?? Makesure er merket jeg brukte på strimmelVis vedlegget 462466Vis vedlegget 462467
Hvilken produksjonsbatch er det på makesure-pakken din?

Er litt forvirra egentlig, har gjort anslag på at jeg er på cirka 14/15 dpo, tok en test i morgest som var urovekkende svak, så bestemte jeg meg for å presse ut et par dråper til og tok en clearblue med uker som viste 2-3?? Makesure er merket jeg brukte på strimmelVis vedlegget 462466Vis vedlegget 462467
Jeg får også veldig svake streker på Make sure. Gleder meg til jeg får et annet merke i posten

Make Sure har virkelig tapt seg :dead:

Hei. Kjenner jeg blir litt stressa når flere legger ut clearblue-test med 3+ uker til tross for at de vet de er gravide. Jeg er i 5+2 nå og ble «bitt av basillen», men fikk kun gravid 2-3.
Husk at eggløsning kan skje på ulike tidspunkter i syklus og at man kan ha ulik lengde på lutealfase. Om man beregner ut fra mensdato, kan derfor 5+2 bety ulik lengde på svangerskapet mellom ulike personer Vet du når du hadde eggløsning?

Fortsatt dårlig fargestoff og litt svakere kontrollstreken, men så teststreken raskerere og føler den er litt sterkere enn i går ettermiddag. Øverste fra i dag, de blå under fra i går
Anbefaler ikke å kjøpe rfsu på butikken hvertfall, føler de er like tullete som makesure

Men, den er mye sterkere en i går :love017

Vis vedlegget 462459

Vis vedlegget 462460
Min kjemisk var mye svakere. Tenker at det her vil komme seg :) kanskje du hadde EL på CD43? Da er du 10 DPO? Vanskelig å si

Min kjemisk var mye svakere. Tenker at det her vil komme seg :) kanskje du hadde EL på CD43? Da er du 10 DPO? Vanskelig å si
Ja, jeg er nok bare smålig hysterisk. Tenker det er vanlig såpass tidlig. Hadde en kjemisk mellom barn 1 og 2, og da kom clearblue seg aldri forbi 1-2. Jeg må holde meg i skinnet og vente med å teste til det har gått 48 timer, så kan jeg heller stresse etter det :knegg:

Ja, jeg er nok bare smålig hysterisk. Tenker det er vanlig såpass tidlig. Hadde en kjemisk mellom barn 1 og 2, og da kom clearblue seg aldri forbi 1-2. Jeg må holde meg i skinnet og vente med å teste til det har gått 48 timer, så kan jeg heller stresse etter det :knegg:
Skjønner deg veldig godt. Jeg hadde en kjemisk i april. Så man blir veldig redd det skal skje igjen :sorry:

Back
Topp