Våre tester

Ja blir vel det samme her. Var på OTUL jeg mener de ikke fikk målt alt de skulle fordi de hadde regnet at jeg var 2-3 uker lengre på vei (de regnet det ut ifra når jeg blødde ifbm SA’en, men det gikk jo lang tid før syklusen kom igang igjen). Men 1 uke burde forhåpentlig ikke være så galt. Synes jo egentlig det var fint med ekstra UL, men har nesten én times reisevei så det var litt upraktisk også :facepalm:
Skjønner at det var en kjip situasjon.. 2-3 uker har så utrolig mye å si nå de første ukene også. Hadde reisen veien vært kortere så hadde det vært bedre. Kjedelig når det skal bli så mye ekstra :smiley-ashamed004 Og når man er gravid så vil man ha det så enkelt så mulig :Heartred vet jo aldri hvordan formen er heller, ene dagen er man full av energi og andre dagen henger man over do og vil bare sove :hilarious:

4+5
Juhu, ser ut som test streken allerede er sterkere enn test streken! Én test igjen i pakka, så får se om den ryker allerede imorgen :hilarious:

Vedlegg

• IMG_5754.jpeg
    IMG_5754.jpeg
    187,9 KB · Visninger: 21
  • IMG_5755.jpeg
    IMG_5755.jpeg
    146 KB · Visninger: 21
Hei. Kjenner jeg blir litt stressa når flere legger ut clearblue-test med 3+ uker til tross for at de vet de er gravide. Jeg er i 5+2 nå og ble «bitt av basillen», men fikk kun gravid 2-3.

Hei! Jeg har har tatt 8 tester, igår tidlig babyplan strimmel, begge var negativ, i dag har jeg tatt 5 tidlig strimmeltester fra babyplan og jeg ser noe på ALLE men det er sykt svake tester (alle jeg har tatt r fra samme lot) også tok jeg den staven de har som er tidligtest og den ser jeg å noe på, enda mer nå flere timer etter. Har noen andre opplevd dette, er det noe å håpe på? Er 8-10 dager dpo

Vedlegg

• IMG_1777.jpeg
    IMG_1777.jpeg
    740 KB · Visninger: 47
  • IMG_1752.jpeg
    IMG_1752.jpeg
    351 KB · Visninger: 47
Hei! Jeg har har tatt 8 tester, igår tidlig babyplan strimmel, begge var negativ, i dag har jeg tatt 5 tidlig strimmeltester fra babyplan og jeg ser noe på ALLE men det er sykt svake tester (alle jeg har tatt r fra samme lot) også tok jeg den staven de har som er tidligtest og den ser jeg å noe på, enda mer nå flere timer etter. Har noen andre opplevd dette, er det noe å håpe på? Er 8-10 dager dpo
Tenker man alltids kan håpe, men streken må jo bli sterkere, og gjerne innenfor tidsfristen, og hvis du bare er 8 dpo så er jo det fryktelig tidlig, så kanskje det dukker opp strek etter hvert? :smiley-angelic001

Noen som hva slags tester de selger på Coop extra og kiwi? Tror ikke jeg klarer å vente til apoteket åpner

14 DPO
PXL_20250611_075311598.MP~2.jpg
Syntes strimlene er så svake ift med datteren min, men godt å se 2-3 på digital :happy:

Noen som vet sensiviteten på graviditetstestene til Clearblue advanced fertilitetsmonitor? Synes det er rart at jeg fikk gravid i morges, når streken er så svak på Makesuretesten

Noen som vet sensiviteten på graviditetstestene til Clearblue advanced fertilitetsmonitor? Synes det er rart at jeg fikk gravid i morges, når streken er så svak på Makesuretesten
Vi snakket akkurat om dette på en annen tråd her (Bekymringstråden tror jeg), men ser ut til at MakeSure har svake streker selv om det er en del HCG til stede. Kanskje det er derfor? Dette er mine tester med MakeSure, og 21 dpo sammenlignet med RFSU. IMG_2121.jpegIMG_2136.jpegIMG_2137.jpeg

Synes urinen ser litt lys ut, selv om jeg har holdt meg i fire timer og drukket lite. Kanskje ikke så mye å brenne av den digitale da?

Back
Topp