Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ser en svak strekEr det en liten strek her eller er det bare meg?![]()

Hvor mange dpo er du nå og hvilke dager er testene fra? Du har ihvertfall sterkere streker enn megVar god og mørk urin i morges, uvanlig til meg å være. Er det litt stigning? Jeg synes de er fryktelig svake, men så er jeg jo ikke helt klinkende sikker på EL heller. Legger ved tempen min, jeg testet først positivt (svakt) på der det står 6 dpo. Må ha hatt eggløsning før CD47 (som ff foreslår), men hvor tidlig? Stresser med en kjemisk kjenner jeg, har ikke fått noen symptomer enda. Bruker å få frysninger i brystvortene tidlig
Vis vedlegget 462459
Vis vedlegget 462460
Jeg er usikker på hvor mange dpo. Mellom 11 og 14 tror jegHvor mange dpo er du nå og hvilke dager er testene fra? Du har ihvertfall sterkere streker enn meg
Hvilken produksjonsbatch er det på makesure-pakken din?Er litt forvirra egentlig, har gjort anslag på at jeg er på cirka 14/15 dpo, tok en test i morgest som var urovekkende svak, så bestemte jeg meg for å presse ut et par dråper til og tok en clearblue med uker som viste 2-3?? Makesure er merket jeg brukte på strimmelVis vedlegget 462466Vis vedlegget 462467
Jeg får også veldig svake streker på Make sure. Gleder meg til jeg får et annet merke i postenEr litt forvirra egentlig, har gjort anslag på at jeg er på cirka 14/15 dpo, tok en test i morgest som var urovekkende svak, så bestemte jeg meg for å presse ut et par dråper til og tok en clearblue med uker som viste 2-3?? Makesure er merket jeg brukte på strimmelVis vedlegget 462466Vis vedlegget 462467
Husk at eggløsning kan skje på ulike tidspunkter i syklus og at man kan ha ulik lengde på lutealfase. Om man beregner ut fra mensdato, kan derfor 5+2 bety ulik lengde på svangerskapet mellom ulike personer Vet du når du hadde eggløsning?Hei. Kjenner jeg blir litt stressa når flere legger ut clearblue-test med 3+ uker til tross for at de vet de er gravide. Jeg er i 5+2 nå og ble «bitt av basillen», men fikk kun gravid 2-3.
Anbefaler ikke å kjøpe rfsu på butikken hvertfall, føler de er like tullete som makesureFortsatt dårlig fargestoff og litt svakere kontrollstreken, men så teststreken raskerere og føler den er litt sterkere enn i går ettermiddag. Øverste fra i dag, de blå under fra i går
de siste tallene i nr. er 11Hvilken produksjonsbatch er det på makesure-pakken din?
Men, den er mye sterkere en i gårFortsatt dårlig fargestoff og litt svakere kontrollstreken, men så teststreken raskerere og føler den er litt sterkere enn i går ettermiddag. Øverste fra i dag, de blå under fra i går

Da er det en dårlig batch og ikke helt til å stole påde siste tallene i nr. er 11
Min kjemisk var mye svakere. Tenker at det her vil komme segVar god og mørk urin i morges, uvanlig til meg å være. Er det litt stigning? Jeg synes de er fryktelig svake, men så er jeg jo ikke helt klinkende sikker på EL heller. Legger ved tempen min, jeg testet først positivt (svakt) på der det står 6 dpo. Må ha hatt eggløsning før CD47 (som ff foreslår), men hvor tidlig? Stresser med en kjemisk kjenner jeg, har ikke fått noen symptomer enda. Bruker å få frysninger i brystvortene tidlig
Vis vedlegget 462459
Vis vedlegget 462460
Ja, jeg er nok bare smålig hysterisk. Tenker det er vanlig såpass tidlig. Hadde en kjemisk mellom barn 1 og 2, og da kom clearblue seg aldri forbi 1-2. Jeg må holde meg i skinnet og vente med å teste til det har gått 48 timer, så kan jeg heller stresse etter detMin kjemisk var mye svakere. Tenker at det her vil komme segkanskje du hadde EL på CD43? Da er du 10 DPO? Vanskelig å si

Skjønner deg veldig godt. Jeg hadde en kjemisk i april. Så man blir veldig redd det skal skje igjenJa, jeg er nok bare smålig hysterisk. Tenker det er vanlig såpass tidlig. Hadde en kjemisk mellom barn 1 og 2, og da kom clearblue seg aldri forbi 1-2. Jeg må holde meg i skinnet og vente med å teste til det har gått 48 timer, så kan jeg heller stresse etter det![]()