Det er kjempe vondt og tristSå ble vel en kjemisk denne runden![]()
![]()
Jeg hadde kjemisk sist mnd, og ble gravid med en gang etterpå. Og det ser ut til å gå bra denne gangen
Heier masse på at det sitter fort på deg neste mnd og at du får en baby i Mars 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er kjempe vondt og tristSå ble vel en kjemisk denne runden![]()
![]()
Jeg hadde kjemisk sist mnd, og ble gravid med en gang etterpå. Og det ser ut til å gå bra denne gangen
Heier masse på at det sitter fort på deg neste mnd og at du får en baby i Mars 
Åneei så utrolig kjiptIkke mye håp her
Vis vedlegget 462196

Hvordan går det med deg?Så ble vel en kjemisk denne runden![]()
![]()

Det ble noen tårer i går ja, men mest for at man hadde jo fått et håp når man testet positivtHvordan går det med deg?![]()
Men har hatt det litt på magefølelsen, ut fra svak økning og iallfall når man fikk vondt på v.side. Venter bare på å blø. Har fortsatt konstant ubehag på v.side, men ikke smerter, så håper det bedrer seg når man begynner å blø. Var i kontakt med legevakt i natt pga dette konstantet trykket og ubehaget på v.side, men så lenge det ikke gjorde veldig vondt så skulle det gå bra
Det er virkelig vondt når det skjerDet ble noen tårer i går ja, men mest for at man hadde jo fått et håp når man testet positivtMen har hatt det litt på magefølelsen, ut fra svak økning og iallfall når man fikk vondt på v.side. Venter bare på å blø. Har fortsatt konstant ubehag på v.side, men ikke smerter, så håper det bedrer seg når man begynner å blø. Var i kontakt med legevakt i natt pga dette konstantet trykket og ubehaget på v.side, men så lenge det ikke gjorde veldig vondt så skulle det gå bra
![]()
Det skjønner jeg veldig godt! Utrolig trist det skulle gå den veien!Det ble noen tårer i går ja, men mest for at man hadde jo fått et håp når man testet positivtMen har hatt det litt på magefølelsen, ut fra svak økning og iallfall når man fikk vondt på v.side. Venter bare på å blø. Har fortsatt konstant ubehag på v.side, men ikke smerter, så håper det bedrer seg når man begynner å blø. Var i kontakt med legevakt i natt pga dette konstantet trykket og ubehaget på v.side, men så lenge det ikke gjorde veldig vondt så skulle det gå bra
![]()
Jeg ble gravid direkte på neste EL, som så ble vellykket og nå er ei lita røver på 1,5 år 
Ikke tatt noen tester i dag, tenkte egentlig å se om jeg begynte å bløDet er virkelig vondt når det skjer
Har du tatt nye tester i dag? Er det nesten borte nå?
Ja jeg håper jeg begynner å blø snart, litt trist å bare vente på det sånn at man kan starte på nytt igjenDet skjønner jeg veldig godt! Utrolig trist det skulle gå den veien!
TW
Hadde litt lignende opplevelse da jeg hadde SA - hadde ubehag i venstre side de første ukene. Som om noe var i klem? UL i uke 6-7 som viste blinkende hjerte, men målt én uke mindre enn jeg selv hadde regnet ut. Begynte å blø dagen etter, så gikk det sin gang over de neste ukene.
Håper det blir et ukomplisert forløp og at du snart blir gravid igjen!Jeg ble gravid direkte på neste EL, som så ble vellykket og nå er ei lita røver på 1,5 år
![]()
vi satser på det 
Ja, men bare ta en test selv om du begynner å blø i tilfelle EXUIkke tatt noen tester i dag, tenkte egentlig å se om jeg begynte å blø
Ja jeg håper jeg begynner å blø snart, litt trist å bare vente på det sånn at man kan starte på nytt igjenvi satser på det
![]()

Den ble veldig fort negativ, selv om det er veldig trist så er det veldig bra. For da rydder kroppen opp og det er kjempe bra at det ikke er en EXU feksJa sant. Begynte å spotte bittelitt nå, og tok en test som jeg vil si er negativ, så det er litt godt Vis vedlegget 462251

Ja veldig glad for det, for var litt bekymret for ecu med de smertene jeg har hatt de siste dageneDen ble veldig fort negativ, selv om det er veldig trist så er det veldig bra. For da rydder kroppen opp og det er kjempe bra at det ikke er en EXU feks![]()
Dere andre må ha masse lykke til videre! 
Godt at du ikke opplever exu, men åh, kjemisk er så mye tristere enn hva man kanskje skulle tro før man står i det selv. Stor klem til deg, og lykke til videre!Ja veldig glad for det, for var litt bekymret for ecu med de smertene jeg har hatt de siste dageneDere andre må ha masse lykke til videre!
![]()

Jaa var ikke helt forberedt på det følelsesmessige delen av det, men til dere som har opplevd kjemisk? Hvor lang tid tok det før dere begynte å blø? Jeg blør fortsatt ikkeGodt at du ikke opplever exu, men åh, kjemisk er så mye tristere enn hva man kanskje skulle tro før man står i det selv. Stor klem til deg, og lykke til videre!![]()
Jeg begynte å blø når jeg var 4+2 , 4 mai. Slutta med Cylogest torsdag 1 mai. Tenker det er rett rundt hjørnet siden testen er nesten negativ nå. Min var det når jeg startet å bløJaa var ikke helt forberedt på det følelsesmessige delen av det, men til dere som har opplevd kjemisk? Hvor lang tid tok det før dere begynte å blø? Jeg blør fortsatt ikke

Jeg spottet 3+6 og 4+0, også kom mensen på det som ville vært 4+1. Så trist at det endte sånn for degJaa var ikke helt forberedt på det følelsesmessige delen av det, men til dere som har opplevd kjemisk? Hvor lang tid tok det før dere begynte å blø? Jeg blør fortsatt ikke

Da jeg opplevde kjemisk begynte jeg å blø dagen etter jeg fikk den nederste testen på bildet her, så da var jeg 4+4.Jaa var ikke helt forberedt på det følelsesmessige delen av det, men til dere som har opplevd kjemisk? Hvor lang tid tok det før dere begynte å blø? Jeg blør fortsatt ikke