Våre tester

Så ble vel en kjemisk denne runden :confused: :Heartred
Det er kjempe vondt og trist :sorry: Jeg hadde kjemisk sist mnd, og ble gravid med en gang etterpå. Og det ser ut til å gå bra denne gangen :Heartred Heier masse på at det sitter fort på deg neste mnd og at du får en baby i Mars :Heartred

Hvordan går det med deg? :Heartred
Det ble noen tårer i går ja, men mest for at man hadde jo fått et håp når man testet positivt :Heartred Men har hatt det litt på magefølelsen, ut fra svak økning og iallfall når man fikk vondt på v.side. Venter bare på å blø. Har fortsatt konstant ubehag på v.side, men ikke smerter, så håper det bedrer seg når man begynner å blø. Var i kontakt med legevakt i natt pga dette konstantet trykket og ubehaget på v.side, men så lenge det ikke gjorde veldig vondt så skulle det gå bra:Heartred

Det ble noen tårer i går ja, men mest for at man hadde jo fått et håp når man testet positivt :Heartred Men har hatt det litt på magefølelsen, ut fra svak økning og iallfall når man fikk vondt på v.side. Venter bare på å blø. Har fortsatt konstant ubehag på v.side, men ikke smerter, så håper det bedrer seg når man begynner å blø. Var i kontakt med legevakt i natt pga dette konstantet trykket og ubehaget på v.side, men så lenge det ikke gjorde veldig vondt så skulle det gå bra:Heartred
Det er virkelig vondt når det skjer :Heartred

Har du tatt nye tester i dag? Er det nesten borte nå?

Det skjønner jeg veldig godt! Utrolig trist det skulle gå den veien!
TW
Hadde litt lignende opplevelse da jeg hadde SA - hadde ubehag i venstre side de første ukene. Som om noe var i klem? UL i uke 6-7 som viste blinkende hjerte, men målt én uke mindre enn jeg selv hadde regnet ut. Begynte å blø dagen etter, så gikk det sin gang over de neste ukene.
Håper det blir et ukomplisert forløp og at du snart blir gravid igjen! :HeartredJeg ble gravid direkte på neste EL, som så ble vellykket og nå er ei lita røver på 1,5 år :dummy1:

Det er virkelig vondt når det skjer :Heartred

Har du tatt nye tester i dag? Er det nesten borte nå?
Ikke tatt noen tester i dag, tenkte egentlig å se om jeg begynte å blø :Heartred
Det skjønner jeg veldig godt! Utrolig trist det skulle gå den veien!
TW
Hadde litt lignende opplevelse da jeg hadde SA - hadde ubehag i venstre side de første ukene. Som om noe var i klem? UL i uke 6-7 som viste blinkende hjerte, men målt én uke mindre enn jeg selv hadde regnet ut. Begynte å blø dagen etter, så gikk det sin gang over de neste ukene.
Håper det blir et ukomplisert forløp og at du snart blir gravid igjen! :HeartredJeg ble gravid direkte på neste EL, som så ble vellykket og nå er ei lita røver på 1,5 år :dummy1:
Ja jeg håper jeg begynner å blø snart, litt trist å bare vente på det sånn at man kan starte på nytt igjen :playful: vi satser på det :Heartred

Ikke tatt noen tester i dag, tenkte egentlig å se om jeg begynte å blø :Heartred

Ja jeg håper jeg begynner å blø snart, litt trist å bare vente på det sånn at man kan starte på nytt igjen :playful: vi satser på det :Heartred
Ja, men bare ta en test selv om du begynner å blø i tilfelle EXU :Heartred

Ja veldig glad for det, for var litt bekymret for ecu med de smertene jeg har hatt de siste dagene :Heartred Dere andre må ha masse lykke til videre! :Heartred
Godt at du ikke opplever exu, men åh, kjemisk er så mye tristere enn hva man kanskje skulle tro før man står i det selv. Stor klem til deg, og lykke til videre! :Heartred

Godt at du ikke opplever exu, men åh, kjemisk er så mye tristere enn hva man kanskje skulle tro før man står i det selv. Stor klem til deg, og lykke til videre! :Heartred
Jaa var ikke helt forberedt på det følelsesmessige delen av det, men til dere som har opplevd kjemisk? Hvor lang tid tok det før dere begynte å blø? Jeg blør fortsatt ikke

Jaa var ikke helt forberedt på det følelsesmessige delen av det, men til dere som har opplevd kjemisk? Hvor lang tid tok det før dere begynte å blø? Jeg blør fortsatt ikke
Jeg begynte å blø når jeg var 4+2 , 4 mai. Slutta med Cylogest torsdag 1 mai. Tenker det er rett rundt hjørnet siden testen er nesten negativ nå. Min var det når jeg startet å blø :Heartred

Last edited:
Jeg spottet 3+6 og 4+0, også kom mensen på det som ville vært 4+1. Så trist at det endte sånn for deg :sorry: :Heartred

Da jeg opplevde kjemisk begynte jeg å blø dagen etter jeg fikk den nederste testen på bildet her, så da var jeg 4+4.
IMG_2120.jpeg
Hvordan går det med ubehaget du kjente i siden?

4+4
Test streken er vel nesten like sterk som kontrollstreken. Burde vel snart stoppe å teste, men synes jeg så det var 2 til igjen i pakken. Husker ikke helt når teststreken ble sterkere enn kontrollstreken sist, men tviler på jeg gidder teste så lenge. Må jo bare stole på det går greit, og ellers vente på UL!

Vedlegg

• IMG_5745.jpeg
    IMG_5745.jpeg
    391,4 KB · Visninger: 28
  • IMG_5747.jpeg
    IMG_5747.jpeg
    151 KB · Visninger: 27
Back
Topp