Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvis det er den bunken som slutter på 32, så har den veldig dårlig fargestoff. Og jeg tror egentlig det gjelder flere bunker nå fra makesure også…Dagens, ca 4+5. Syns den er svak har alltid hatt sterke tester. Kan det ha en sammenheng med kjønn?
Nei det er ikke den batchen, men som du sier tror det gjelder flere. Kanskje det er en liten gutt da, for ved jentene har testene vært cirka knallsterke ved uke 4Hvis det er den bunken som slutter på 32, så har den veldig dårlig fargestoff. Og jeg tror egentlig det gjelder flere bunker nå fra makesure også…
Men er en del forskning nå som viser at høyere HCG stigning ofte skjer ved jenter, mens det er lavere når man venter gutter
For noen blir det vel det ja, men for min del handler det denne gang om at det var et stor sjokk. Og nå har jeg endelig begynt å innsett det Så vil være forberedt på det om noe begynner å gå galtBlir det ikke bare masse ekstra bekymring ved tolking av styrke på testene i lang tid etter forventa mens? Kan umulig være bra?
Ville stolt på at kroppen fikser opp selv uansett om det går veien eller ikke
For min del var det slik jeg oppdaget EXU veldig tidlig, så for meg er det mye større bekymring å ikke teste. Vet jeg har større risiko for at det skjer igjen også, og da er det ikke sikkert kroppen klarer å fikse noe selv før det er for sent.Blir det ikke bare masse ekstra bekymring ved tolking av styrke på testene i lang tid etter forventa mens? Kan umulig være bra?
16 dpo
Vis vedlegget 446144
20dpo
Vis vedlegget 446145
22 dpo
Vis vedlegget 446147
Redd den ser svakere ut… blodprøve på torsdag
Jeg tenker jo det samme - og en positiv test er en positiv test. Med tanke på at det er allmen kjent hvilke batches som er dårlige, er dårlige tester dessverre vanlig. Om det er usikkerhet er vell det beste å komme seg rett til legen å få testet hcg der, evt dra på privat ultralyd om man har mulighet til det? Får vondt av alle som hele tiden tester og kalkulerer at det ikke går veien…Blir det ikke bare masse ekstra bekymring ved tolking av styrke på testene i lang tid etter forventa mens? Kan umulig være bra?
Vi har alle ulike historier, og ulike grunner for testing Jeg blødde i 6 dager og trodde jeg hadde mensen, fikk sjokk når jeg tilfeldigvis tok en test og fikk positiv. Gikk rett på privat ultralyd dagen etter og fikk beskjed om at det mest sannsynlig var tidlig spontanabort. Blodprøven viste lav hcg, men mulighet for tidlig svangerskap. Ny blodprøve 4 dager etter viste stigning men fortsatt pessimistisk lege pga lav hvg, så skal jeg ta ny i morgen som blir 3 dager etter forrige igjen. Så jo, jeg får en del utav testingen min Jeg opplever å få en indikasjon på hvilken vei det går mens jeg må sparke stein og vente på blodprøve. Men nå føler jeg meg «i mål» med testene, forhåpentligvis siste blodprøve i morgen for en dom.Jeg tenker jo det samme - og en positiv test er en positiv test. Med tanke på at det er allmen kjent hvilke batches som er dårlige, er dårlige tester dessverre vanlig. Om det er usikkerhet er vell det beste å komme seg rett til legen å få testet hcg der, evt dra på privat ultralyd om man har mulighet til det? Får vondt av alle som hele tiden tester og kalkulerer at det ikke går veien…
Vel, vi er folk som har opplevd at en positiv test ikke er en positiv test, men heller starten på et helvete. Og selv-testing hjemme er også måten vi merket det på. Ikke alle leger er villige til å teste på dagen heller. Syns man skal ha forståelse og respekt for at folk har ulike opplevelser, og ønsker å gjøre det ulikt - dette er kanskje ikke tråden for de av dere som ikke liker testing? For mange av oss andre kan den derimot være en viktig trøstJeg tenker jo det samme - og en positiv test er en positiv test. Med tanke på at det er allmen kjent hvilke batches som er dårlige, er dårlige tester dessverre vanlig. Om det er usikkerhet er vell det beste å komme seg rett til legen å få testet hcg der, evt dra på privat ultralyd om man har mulighet til det? Får vondt av alle som hele tiden tester og kalkulerer at det ikke går veien…
Vi har alle ulike historier, og ulike grunner for testing Jeg blødde i 6 dager og trodde jeg hadde mensen, fikk sjokk når jeg tilfeldigvis tok en test og fikk positiv. Gikk rett på privat ultralyd dagen etter og fikk beskjed om at det mest sannsynlig var tidlig spontanabort. Blodprøven viste lav hcg, men mulighet for tidlig svangerskap. Ny blodprøve 4 dager etter viste stigning men fortsatt pessimistisk lege pga lav hvg, så skal jeg ta ny i morgen som blir 3 dager etter forrige igjen. Så jo, jeg får en del utav testingen min Jeg opplever å få en indikasjon på hvilken vei det går mens jeg må sparke stein og vente på blodprøve. Men nå føler jeg meg «i mål» med testene, forhåpentligvis siste blodprøve i morgen for en dom.
Andre damer har helt andre grunner, og de er alle ok. Slå heller av varselet på tråden om det er irriterende, jeg hadde et håp om at forumet skulle være et sted for alle Så kan man velge selv hvilke tråder man engasjerer seg i
Jeg har all respekt for at vi alle er på vær vår reise og har forskjellige behov. Jeg blir på ingen måte irritert, og det er ikke sånn at jeg «ikke liker testing» - det som får meg til å reagere er at det er så mange som deler positive tester med en tydelig stigning men som er overbevist om at det ikke går veien. Kan nok være at jeg er ekstra sårbar for dette fordi jeg selv sitter med mye bekymring, og at jeg derfor også får vondt av de som sitter med enda mer bekymring.Vel, vi er folk som har opplevd at en positiv test ikke er en positiv test, men heller starten på et helvete. Og selv-testing hjemme er også måten vi merket det på. Ikke alle leger er villige til å teste på dagen heller. Syns man skal ha forståelse og respekt for at folk har ulike opplevelser, og ønsker å gjøre det ulikt - dette er kanskje ikke tråden for de av dere som ikke liker testing? For mange av oss andre kan den derimot være en viktig trøst