Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så spennende og skummelt på en gang Håper det bare har vært et hematom eller at du kanskje har vært gravid med to og mistet en evt. Krysser fingrene for at det går veienSniker meg forsiktig inn her, hvis spiren sitter blir termin 19. juni. Men hadde en kraftig blødning over 6 dager som jeg trodde var tr, litt tilfeldig jeg tok test på onsdag Men hcg stiger foreløpig! Så får vi se etter blodprøve på mandag 4+5 i dag
Vis vedlegget 445921
Ville stolt mer på CBD enn på rfsu strimmel hvis du allerede har fått 2-3 så lover jo det veldig bra!Her er min 4+6 Ser det OK ut til å være 16 dpo og 4+6? Jeg fikk 2-3 på digital på onsdag. Håpet på en sterkere strek, men den kommer seg vell skal ta ny digital til uka for 3+ Vis vedlegget 445913
Her er mine fra forrige svangerskap, syns det ser bra utHer er min 4+6 Ser det OK ut til å være 16 dpo og 4+6? Jeg fikk 2-3 på digital på onsdag. Håpet på en sterkere strek, men den kommer seg vell skal ta ny digital til uka for 3+ Vis vedlegget 445913
Tusen takk for svar! Setter stor pris på detHer er mine fra forrige svangerskap, syns det ser bra ut
Jepp, der er det stigning