Våre tester

Fornøyd med denne. Tatt hcg hos legen i dag så spent på svaret i morgen.

Vedlegg

• IMG_3452.jpeg
    IMG_3452.jpeg
    2,2 MB · Visninger: 29
Nå gir jeg opp MakeSure sine tester.. hadde en pakke med den dårlige batchen, kjøpte ny idag, og som ser slik ut? :shifty: Disse er begge tatt samtidig..

Vedlegg

• IMG_1431.jpeg
    IMG_1431.jpeg
    540,4 KB · Visninger: 66
Nå gir jeg opp MakeSure sine tester.. hadde en pakke med den dårlige batchen, kjøpte ny idag, og som ser slik ut? :shifty: Disse er begge tatt samtidig..
En annen batch som er så dårlig?! Send inn en klage! De har veldig god kundeservice og jeg fikk nye tester tilsendt kostnadsfritt (i 2022 da jeg opplevde dårlige tester)

Enten så er det dårlige tester, eller så går ikke dette veien. Syns streken er veldig svak til at jeg er ca 4+3 :oops: men samtidig så har den blitt ganske mye mer tydelig. La ved bildene sammen med gårkveldens tester, hva syns dere?

Vedlegg

• IMG_1434.jpeg
    IMG_1434.jpeg
    691,4 KB · Visninger: 55
  • IMG_1438.jpeg
    IMG_1438.jpeg
    1.000,2 KB · Visninger: 51
Last edited:
Enten så er det dårlige tester, eller så går ikke dette veien. Syns streken er veldig svak til at jeg er ca 4+3 :oops: men samtidig så har den blitt ganske mye mer tydelig. La ved bildene sammen med gårkveldens tester, hva syns dere?
Syns den ser fin ut, du har jo stigning☺️

Mine var også akkurat sånn. Jeg leste om at MS var dårlige og da tok jeg en test av annet merke. Og da kunne jeg roe ned :smiley-ashamed004 Du har uansett fin stigning :Heartred

Vis vedlegget 446113Nederst er dagens test, og de to øverste er søndag og mandag.

Men jeg bruker rfsu-tester og har lest at de er dårlig, og avgir lite farge. Hva er deres erfaringer? :Heartred
Min erfaring med dem er at de slår ut sent, og har svakere streker enn mange andre. Så jeg tenker at dette er en veldig fin økning, og at det ser bra ut :love7 Til sammenligning var ikke min strek så sterk som noen av dine når jeg hadde 320 i HCG (blodprøve)

Min erfaring med dem er at de slår ut sent, og har svakere streker enn mange andre. Så jeg tenker at dette er en veldig fin økning, og at det ser bra ut :love7 Til sammenligning var ikke min strek så sterk som noen av dine når jeg hadde 320 i HCG (blodprøve)
Tusen takk for svar! Jeg har en digital på vei til postkassen, så det blir siste test til helga tenker jeg :Heartred

Hvilken batch er dette? Forsøkt noen andre type tester?

Hvilken batch er dette? Forsøkt noen andre type tester?
Litt usikker, kan sjekke i kveld. Men ikke av den batchen jeg har lest har vært dårlig. De andre testene jeg har tatt har jeg lagt ut her:) Skulle kjøpe en rfsu tidlig egentlig, men tydeligvis har Extra sluttet med den og tatt inn MakeSure istede:smiley-ashamed004

061 slutter batchen på :)
Ok kjenner ikke til den. Men generelt ikke imponert over makesure for tiden! Ville brukt noen andre.

Dagens nederst. Metode tidlig. Ikke imponert over fargestoffet i disse heller, men ser ut som stigning på den nederste?
Lovte meg selv i går at jeg skulle gi meg med testing :rolleyes: 4+0 idag.

Vedlegg

• PXL_20241015_143900448.jpg
    PXL_20241015_143900448.jpg
    1,4 MB · Visninger: 42
Ok kjenner ikke til den. Men generelt ikke imponert over makesure for tiden! Ville brukt noen andre.

Dagens nederst. Metode tidlig. Ikke imponert over fargestoffet i disse heller, men ser ut som stigning på den nederste?
Lovte meg selv i går at jeg skulle gi meg med testing :rolleyes: 4+0 idag.
Nei, ikke fornøyd med dem jeg heller. Syns stigningen ser bra ut :) skulle egentlig ikke teste mer jeg heller, men brått har jeg to clearblue på vei i posten også:smiley-ashamed004 ikke hjemme igjen før lørdag så får ikke tatt en før da uansett.

Back
Topp