Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
En annen batch som er så dårlig?! Send inn en klage! De har veldig god kundeservice og jeg fikk nye tester tilsendt kostnadsfritt (i 2022 da jeg opplevde dårlige tester)Nå gir jeg opp MakeSure sine tester.. hadde en pakke med den dårlige batchen, kjøpte ny idag, og som ser slik ut? Disse er begge tatt samtidig..
Skal ta en ny en nå og se, så skal jeg sende mail..En annen batch som er så dårlig?! Send inn en klage! De har veldig god kundeservice og jeg fikk nye tester tilsendt kostnadsfritt (i 2022 da jeg opplevde dårlige tester)
Syns den ser fin ut, du har jo stigningEnten så er det dårlige tester, eller så går ikke dette veien. Syns streken er veldig svak til at jeg er ca 4+3 men samtidig så har den blitt ganske mye mer tydelig. La ved bildene sammen med gårkveldens tester, hva syns dere?
Mine var også akkurat sånn. Jeg leste om at MS var dårlige og da tok jeg en test av annet merke. Og da kunne jeg roe ned Du har uansett fin stigningEnten så er det dårlige tester, eller så går ikke dette veien. Syns streken er veldig svak til at jeg er ca 4+3 men samtidig så har den blitt ganske mye mer tydelig. La ved bildene sammen med gårkveldens tester, hva syns dere?
Min erfaring med dem er at de slår ut sent, og har svakere streker enn mange andre. Så jeg tenker at dette er en veldig fin økning, og at det ser bra ut Til sammenligning var ikke min strek så sterk som noen av dine når jeg hadde 320 i HCG (blodprøve)Vis vedlegget 446113Nederst er dagens test, og de to øverste er søndag og mandag.
Men jeg bruker rfsu-tester og har lest at de er dårlig, og avgir lite farge. Hva er deres erfaringer?
Tusen takk for svar! Jeg har en digital på vei til postkassen, så det blir siste test til helga tenker jegMin erfaring med dem er at de slår ut sent, og har svakere streker enn mange andre. Så jeg tenker at dette er en veldig fin økning, og at det ser bra ut Til sammenligning var ikke min strek så sterk som noen av dine når jeg hadde 320 i HCG (blodprøve)
Takk, da skal jeg prøve å roe meg med det Ser vi var i samme termin gruppe sist, koselig!Mine var også akkurat sånn. Jeg leste om at MS var dårlige og da tok jeg en test av annet merke. Og da kunne jeg roe ned Du har uansett fin stigning
Hvilken batch er dette? Forsøkt noen andre type tester?Enten så er det dårlige tester, eller så går ikke dette veien. Syns streken er veldig svak til at jeg er ca 4+3 men samtidig så har den blitt ganske mye mer tydelig. La ved bildene sammen med gårkveldens tester, hva syns dere?
Litt usikker, kan sjekke i kveld. Men ikke av den batchen jeg har lest har vært dårlig. De andre testene jeg har tatt har jeg lagt ut her Skulle kjøpe en rfsu tidlig egentlig, men tydeligvis har Extra sluttet med den og tatt inn MakeSure istedeHvilken batch er dette? Forsøkt noen andre type tester?
061 slutter batchen påHvilken batch er dette? Forsøkt noen andre type tester?
Ok kjenner ikke til den. Men generelt ikke imponert over makesure for tiden! Ville brukt noen andre.061 slutter batchen på
Nei, ikke fornøyd med dem jeg heller. Syns stigningen ser bra ut skulle egentlig ikke teste mer jeg heller, men brått har jeg to clearblue på vei i posten også ikke hjemme igjen før lørdag så får ikke tatt en før da uansett.Ok kjenner ikke til den. Men generelt ikke imponert over makesure for tiden! Ville brukt noen andre.
Dagens nederst. Metode tidlig. Ikke imponert over fargestoffet i disse heller, men ser ut som stigning på den nederste?
Lovte meg selv i går at jeg skulle gi meg med testing 4+0 idag.
Prøv å ikke tolke testene ut ifra hverandre da det kan være ulik mengde fargestoff. Forstår det er vanskelig for deg men det skaper mest sannsynlig mer stress enn det gjør godt..16 dpo
Vis vedlegget 446144
20dpo
Vis vedlegget 446145
22 dpo
Vis vedlegget 446147
Redd den ser svakere ut… blodprøve på torsdag