Våre tester

Vet man ikke skal måle stigning, men man gjør det likevel, og DA kan de vel omtrent ikke bli særlig sterkere! Noe som stemmer godt over ens med at kvalmen har tatt seg heftig opp de siste dagene!:smiley-ashamed004 Temp nå på morgen (målt i øret) var 37,4, mot like over 36 dom jeg pleier å ha. Ikke rart jeg føler meg syk:p
IMG_4196.jpeg

Last edited:
Her er mine tester. Jeg er usikker på når el var, men mest sannsynlig mellom 18.07-22.07. Så da er den første testen alt fra 12-17 dpo. Tviler på det er helt oppi 17, men skal sies at jeg testet positivt den 27.07, for så å teste negativt de 3 påfølgende dagene.

Veldig godt å se at det stiger, og at cb gikk fra 1-2 forrige lørdag til 2-3 i dag :Heartred

Vedlegg

• IMG_3711.jpeg
    IMG_3711.jpeg
    961,3 KB · Visninger: 47
Fortsetter den uendelige testingen etter stigning. Måtte bytte til makesure da jeg gikk tom for babyplan. Får ikke ro i hodet. En test gir ikke så mye svar. Men nå er jeg klar for testing i noen dager til :laughing001 :chicken: Og jeg vet man ikke skal måle stigning med strips, men klarer ikke å la være med tanke på historikken min. Har avtale om hcg måling neste uke heldigvis. Men sånn er ståa i dag.

Vedlegg

• IMG_20240809_094744.jpg
    IMG_20240809_094744.jpg
    848,5 KB · Visninger: 88
Fortsetter den uendelige testingen etter stigning. Måtte bytte til makesure da jeg gikk tom for babyplan. Får ikke ro i hodet. En test gir ikke så mye svar. Men nå er jeg klar for testing i noen dager til :laughing001 :chicken: Og jeg vet man ikke skal måle stigning med strips, men klarer ikke å la være med tanke på historikken min. Har avtale om hcg måling neste uke heldigvis. Men sånn er ståa i dag.

Krysser fingrene for deg!

Sier et forsiktig hallo i termingruppen :joyful: Testene har sakte men sikkert økt siden 8-9 dpo, og må si meg fornøyd med denne økningen på bare 1 døgn. 11 dpo i dag og har nesten helt lik økning som sist graviditet:love7E249C804-91C2-4304-A10B-12468AB30C0A.jpegB7D2E122-6539-4586-A04C-D4F05A682808.jpeg

13 dpo :smiley-angelic001 :Heartred Håper så inderlig denne sitter. Jeg har ikke målt noe mer HCG hos legen og er usikker på om jeg skal gjøre det, hadde første måling 8 dpo (14 i HCG) og andre måling 10 dpo (44 i HCG). Gjør meg veldig stresset å ta blodprøve og vente på svaret, gjorde det omtrent hele forrige svangerskap frem til MA… Men bekymret siden jeg ikke kjenner på kvalme eller ømme bryst, kun ekstrem trøtthet (sovner overalt). IMG_7848.jpeg

IMG_8994.jpeg
Test fra fredag (11 DPO)

IMG_9066.jpeg
Fra i dag (13 DPO)

Synes den stiger ganske sakte. Har hatt sterkere streker ved 13 DPO i tidligere graviditeter. Blir litt bekymret kjenner jeg. :confused004

Last edited:
Blir mye posting av tester fra meg :bag: Beklager❤️ Jeg har jo vært så bekymret for svake streker. Men i dag. Nøyaktig en uke etter første positive test og gravid 1-2 fikk jeg dette:
20240811_120746.jpg

Uken har jo vært slik:
IMG_20240810_084429.jpg

Dette gir kanskje grobunn for forsiktig optimisme allikevel ❤️

Blir mye posting av tester fra meg :bag: Beklager❤️ Jeg har jo vært så bekymret for svake streker. Men i dag. Nøyaktig en uke etter første positive test og gravid 1-2 fikk jeg dette

Mine tester så veldig like ut som dine like lang tid etter EL. Nå kan ikke streken bli sterkere (er 6+3 idag). Jeg var også kjempe bekymret i starten. Ser ut som du har fått en kjempefin stigning i dag :D

Blir mye posting av tester fra meg :bag: Beklager❤️ Jeg har jo vært så bekymret for svake streker. Men i dag. Nøyaktig en uke etter første positive test og gravid 1-2 fikk jeg dette:
20240811_120746.jpg

Uken har jo vært slik:
IMG_20240810_084429.jpg

Det er jo en kjempeøkning på den blå strimmelen og fra i går. Det lover jo godt. :Heartred

Dine tester gir meg optimisme. Da jeg føler mine stiger sakte også.

Det er jo en kjempeøkning på den blå strimmelen og fra i går. Det lover jo godt. :Heartred

Dine tester gir meg optimisme. Da jeg føler mine stiger sakte også.
Utrolig hvor bekymret man blir. Jeg skal måle HCG i morgen og på onsdag. Jeg hadde egentlig gitt opp, men fikk litt håp allikevel nå.
Håper for deg og❤️

Utrolig hvor bekymret man blir. Jeg skal måle HCG i morgen og på onsdag. Jeg hadde egentlig gitt opp, men fikk litt håp allikevel nå.
Håper for deg og❤️
Krysser fingrene for at det er en terminspire :) Det er så slitsomt når man skal bekymre seg hele tiden, men kjenner meg godt igjen i det altså.

Back
Topp