Krysser fingrene!Har kjøpt... så skal ta en i morgen tidlig... og lørdag... og søndag... osv. Og har avtalt hcg testing til uken. Har ikke troen i det hele tatt selv. Men må bare ta en dag av gangen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Krysser fingrene!Har kjøpt... så skal ta en i morgen tidlig... og lørdag... og søndag... osv. Og har avtalt hcg testing til uken. Har ikke troen i det hele tatt selv. Men må bare ta en dag av gangen
Gode klemmer sendes Ta vare på deg selvJeg begynte å blø i dag, så da var det dessverre over for meg for denne gang. Ønsker dere alle lykke til og håper dere får fine graviditeter og skjønne babyer
Fortsetter den uendelige testingen etter stigning. Måtte bytte til makesure da jeg gikk tom for babyplan. Får ikke ro i hodet. En test gir ikke så mye svar. Men nå er jeg klar for testing i noen dager til Og jeg vet man ikke skal måle stigning med strips, men klarer ikke å la være med tanke på historikken min. Har avtale om hcg måling neste uke heldigvis. Men sånn er ståa i dag.
Det trenger den absolutt ikke være. Den bør doble seg annen hver dag, så ta en ny i morgen og seHei! Sniker inn her med denne testen 13dpo Er litt bekymret for at den kanskje er litt svak for å være 13dpo.. hva tror dere?? Klarer ikke glede meg endaVis vedlegget 441390
Mine tester så veldig like ut som dine like lang tid etter EL. Nå kan ikke streken bli sterkere (er 6+3 idag). Jeg var også kjempe bekymret i starten. Ser ut som du har fått en kjempefin stigning i dagBlir mye posting av tester fra meg Beklager Jeg har jo vært så bekymret for svake streker. Men i dag. Nøyaktig en uke etter første positive test og gravid 1-2 fikk jeg dette
Dette gir kanskje grobunn for forsiktig optimisme allikevel
Utrolig hvor bekymret man blir. Jeg skal måle HCG i morgen og på onsdag. Jeg hadde egentlig gitt opp, men fikk litt håp allikevel nå.Det er jo en kjempeøkning på den blå strimmelen og fra i går. Det lover jo godt.
Dine tester gir meg optimisme. Da jeg føler mine stiger sakte også.
Krysser fingrene for at det er en terminspire Det er så slitsomt når man skal bekymre seg hele tiden, men kjenner meg godt igjen i det altså.Utrolig hvor bekymret man blir. Jeg skal måle HCG i morgen og på onsdag. Jeg hadde egentlig gitt opp, men fikk litt håp allikevel nå.
Håper for deg og