Våre tester

Var dum og testet litt tidlig etter 3+.
Fikk 2-3 forrige onsdag, og hadde håpet på 3+ i dag (5+3 i dag). Men fortsatt 2-3.
Mulig urinen var litt lite konsentrert. Hadde vært på do flere ganger i natt, før jeg tok testen på morgenurinen.

Fikk 2-3 forrige onsdag, og hadde håpet på 3+ i dag (5+3 i dag). Men fortsatt 2-3.
Mulig urinen var litt lite konsentrert. Hadde vært på do flere ganger i natt, før jeg tok testen på morgenurinen.
Jeg fikk 3+ for over en uke siden, og bestemte meg for å ta en ny test i går fordi jeg ville ha bilde av testen med en body jeg har kjøpt. Da fikk jeg 2-3 uker fordi urinen var ganske utvannet. Tok ny test etter 2 timer og der stod det 3+. Så det har mye å si ja :love2

Jeg fikk 3+ for over en uke siden, og bestemte meg for å ta en ny test i går fordi jeg ville ha bilde av testen med en body jeg har kjøpt. Da fikk jeg 2-3 uker fordi urinen var ganske utvannet. Tok ny test etter 2 timer og der stod det 3+. Så det har mye å si ja :love2

Det var betryggende å høre.
Satser på å kjøpe en ny, og prøve igjen på torsdag.

Tok også nå i kveld litt impulsivt på litt tynn urin og den viste 2-3. Men når jeg regner på hcg med normal dobling fra første digital så burde jeg nok ventet et par dager til, selv om strimlene er veldig sterke :happy: Krysser fingrene for oss på torsdag:Heartred

Fikk en “dye stealer” på strimmel i dag, og endelig 3+ på digital. (5+5 i dag)

IMG_9206.jpeg

IMG_9215.jpeg

Da gir jeg meg med testingen.

Kunne nok sikkert slått ut på 3+ tidligere også, men turte ikke helt ta den før i dag etter jeg fikk 2-3 på tirsdag. Selv om det nok var utvannet urin som var årsaken da.

Dette er nok mest sannsynlig de siste graviditetstestene noensinne, gitt at dette svangerskapet går bra. :Heartred

Last edited:
Jippi!!! Ettermiddagsurin og jeg fikk 2-3 uker på clearblue❤️❤️❤️ Slutter å teste etter 3+, men akkurat nå føler jeg meg veldig optimistisk! Da stemmer det nok at jeg er 4 uker og noen dager på veg
Hvor høy hcg har man for å teste 2-3 på clearblue?

Vedlegg

• IMG_2872.jpeg
    IMG_2872.jpeg
    1 MB · Visninger: 20
Jippi!!! Ettermiddagsurin og jeg fikk 2-3 uker på clearblue❤️❤️❤️ Slutter å teste etter 3+, men akkurat nå føler jeg meg veldig optimistisk! Da stemmer det nok at jeg er 4 uker og noen dager på veg
Hvor høy hcg har man for å teste 2-3 på clearblue?
Denne viser hvor høyt det må være på de ulike stadiene

Screenshot_20240822_173708_Chrome.jpg

Testene i dag! Begge tatt på 2. urin❤️ tror ganske sikkert at jeg må være 4+4 idag utifra eggløsningssymtpomer! Ser testene bra ut til det? Ser at de blir sterkere dag for dag hvertfall❤️ Har opplevd spontanabort så trenger bare litt bekreftelse ❤️❤️❤️
Vis vedlegget 442504
Skjønner følelsen så altfor godt❤️ Men fine streker og fin stigning ❤️

Back
Topp