Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Denne tør jeg nesten love ville gitt 3+Ordentlig dye-stealer i dag 4+6 / 21 dpo Tørr jeg prøve meg på siste digital i morgen? Har ikke testet med digital siden 11 dpo som viste 1-2 uker.
Vis vedlegget 442063
Tipper den der vil slå ut på 3+ når den er så sterk.Ordentlig dye-stealer i dag 4+6 / 21 dpo Tørr jeg prøve meg på siste digital i morgen? Har ikke testet med digital siden 11 dpo som viste 1-2 uker.
Vis vedlegget 442063
Jeg fikk 3+ for over en uke siden, og bestemte meg for å ta en ny test i går fordi jeg ville ha bilde av testen med en body jeg har kjøpt. Da fikk jeg 2-3 uker fordi urinen var ganske utvannet. Tok ny test etter 2 timer og der stod det 3+. Så det har mye å si jaVar dum og testet litt tidlig etter 3+.
Fikk 2-3 forrige onsdag, og hadde håpet på 3+ i dag (5+3 i dag). Men fortsatt 2-3.
Mulig urinen var litt lite konsentrert. Hadde vært på do flere ganger i natt, før jeg tok testen på morgenurinen.
Jeg fikk 3+ for over en uke siden, og bestemte meg for å ta en ny test i går fordi jeg ville ha bilde av testen med en body jeg har kjøpt. Da fikk jeg 2-3 uker fordi urinen var ganske utvannet. Tok ny test etter 2 timer og der stod det 3+. Så det har mye å si ja
Tok også nå i kveld litt impulsivt på litt tynn urin og den viste 2-3. Men når jeg regner på hcg med normal dobling fra første digital så burde jeg nok ventet et par dager til, selv om strimlene er veldig sterke Krysser fingrene for oss på torsdagVar dum og testet litt tidlig etter 3+.
Fikk 2-3 forrige onsdag, og hadde håpet på 3+ i dag (5+3 i dag). Men fortsatt 2-3.
Mulig urinen var litt lite konsentrert. Hadde vært på do flere ganger i natt, før jeg tok testen på morgenurinen.
Den stiger fintRundt 4+2, er den bra nok?
Vis vedlegget 442307
Var dum og testet litt tidlig etter 3+.
Skjønner følelsen så altfor godt Men fine streker og fin stigningTestene i dag! Begge tatt på 2. urin tror ganske sikkert at jeg må være 4+4 idag utifra eggløsningssymtpomer! Ser testene bra ut til det? Ser at de blir sterkere dag for dag hvertfall Har opplevd spontanabort så trenger bare litt bekreftelse
Vis vedlegget 442504