En uke skal være ganske safe, men mulig det slår ut før også, dersom 2-3 kunne slått ut før i dag for deg. Jeg fikk 1-2 3. august, 2-3 9. august og 3+ i dag.Vis vedlegget 441760
Dagens test 4+1, når kan man ca forvente 3+ på testen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
En uke skal være ganske safe, men mulig det slår ut før også, dersom 2-3 kunne slått ut før i dag for deg. Jeg fikk 1-2 3. august, 2-3 9. august og 3+ i dag.Vis vedlegget 441760
Dagens test 4+1, når kan man ca forvente 3+ på testen?
Jeg var 4+5 når testen viste 2-3, og 5+5 i dag, men det kan hende 2-3 hadde slått ut tidligere hos megEn uke skal være ganske safe, men mulig det slår ut før også, dersom 2-3 kunne slått ut før i dag for deg. Jeg fikk 1-2 3. august, 2-3 9. august og 3+ i dag.
Jeg har ca lik som din, men hadde veldig god stigning på serum-hcg hos legen Uvisst når jeg har hatt eggløsning, men tipper jeg er ca 17dpo idag.16 dpo, er urolig at den er litt svak
Vis vedlegget 441835
Så betryggende å lese hva var hcg på?Jeg har ca lik som din, men hadde veldig god stigning på serum-hcg hos legen Uvisst når jeg har hatt eggløsning, men tipper jeg er ca 17dpo idag.
Økning fra rundt 20 til 240 med fire dagers mellomromSå betryggende å lese hva var hcg på?
Åh så deiligØkning fra rundt 20 til 240 med fire dagers mellomrom
Ja Hatt spotblødning denne uka, så var veldig fint å se at hcg stigerÅh så deilig
Jeg siterer meg selv bare for å vise differansen. Denne testen i dette innlegget er tatt 1.5 timer etter testen i innlegget jeg siterer. Helt fantastisk forskjell og det sier så mye hvor det kan varierere!16 dpo, er urolig at den er litt svak
Vis vedlegget 441835
Så bra Hadde også enorm forskjell i går fra morgenurin på 8 timers søvn, og 1 time etter.Jeg siterer meg selv bare for å vise differansen. Denne testen i dette innlegget er tatt 1.5 timer etter testen i innlegget jeg siterer. Helt fantastisk forskjell og det sier så mye hvor det kan varierere!
Vis vedlegget 441840
Egentlig er det bare en test som er nødvendig, for å konstatere at man er gravid Resterende er for egen del, bekreftelse på at hcg stiger osv.Jeg er 17 DPO i dag, når slutter dere å teste?
Leser at mange tester leeenge, men er det nødvendig? Jeg har fått time hos fastlegen i uke 8 til første ultralyd -jeg valgte å ta det i uke 8 da hun sa at sannsynligheten for spontan abort om hjertet slår da er veldig liten.
Vis vedlegget 441888
Har ikke testet siden jeg fikk 2-3 uker på cb, testet lite før det pga. ferie. Siden strimmel testene kan variere i fargestoff og den slags syns jeg det skaper mer stress enn glede, så lot vær å kjøpe nye etter den gamle pakken gikk tom.Jeg er 17 DPO i dag, når slutter dere å teste?
Leser at mange tester leeenge, men er det nødvendig? Jeg har fått time hos fastlegen i uke 8 til første ultralyd -jeg valgte å ta det i uke 8 da hun sa at sannsynligheten for spontan abort om hjertet slår da er veldig liten.
Vis vedlegget 441888
Hurra for en fantastisk milepæl! Krysser fingrene for at spiren sitter hele veienFikk denne i dag, 5+4, og akkurat en uke etter jeg fikk 2-3. Har kommet litt farget utflod det siste døgnet men har en ekstremt stressende helg så krysser fingrene for at det ikke er alvorlig. Uansett så har jeg ikke kommet til 3+ I de 4 forrige graviditetene.