Våre tester

En uke skal være ganske safe, men mulig det slår ut før også, dersom 2-3 kunne slått ut før i dag for deg. Jeg fikk 1-2 3. august, 2-3 9. august og 3+ i dag.
Jeg var 4+5 når testen viste 2-3, og 5+5 i dag, men det kan hende 2-3 hadde slått ut tidligere hos meg

Jeg er 17 DPO i dag, når slutter dere å teste?

Leser at mange tester leeenge, men er det nødvendig? Jeg har fått time hos fastlegen i uke 8 til første ultralyd -jeg valgte å ta det i uke 8 da hun sa at sannsynligheten for spontan abort om hjertet slår da er veldig liten.
IMG_5068.jpeg

IMG_4320.jpeg
Er egentlig 4+6 ut fra menstermin i dag, men siste syklus var litt tullete så mulig eggløsning var før. Siden jeg har fått mindre symptomer syns jeg det har vært godt å se at testene stiger, men nå skal jeg ikke teste mer :)

Leser at mange tester leeenge, men er det nødvendig? Jeg har fått time hos fastlegen i uke 8 til første ultralyd -jeg valgte å ta det i uke 8 da hun sa at sannsynligheten for spontan abort om hjertet slår da er veldig liten.
Vis vedlegget 441888
Egentlig er det bare en test som er nødvendig, for å konstatere at man er gravid :) Resterende er for egen del, bekreftelse på at hcg stiger osv.

Vis vedlegget 441888
Har ikke testet siden jeg fikk 2-3 uker på cb, testet lite før det pga. ferie. Siden strimmel testene kan variere i fargestoff og den slags syns jeg det skaper mer stress enn glede, så lot vær å kjøpe nye etter den gamle pakken gikk tom.

Fikk denne i dag, 5+4, og akkurat en uke etter jeg fikk 2-3. Har kommet litt farget utflod det siste døgnet men har en ekstremt stressende helg så krysser fingrene for at det ikke er alvorlig. Uansett så har jeg ikke kommet til 3+ I de 4 forrige graviditetene.

Vedlegg

• Messenger_creation_c77ac266-459d-434f-ae72-c057f4c889f9.jpg
    Messenger_creation_c77ac266-459d-434f-ae72-c057f4c889f9.jpg
    125 KB · Visninger: 9
Fikk denne i dag, 5+4, og akkurat en uke etter jeg fikk 2-3. Har kommet litt farget utflod det siste døgnet men har en ekstremt stressende helg så krysser fingrene for at det ikke er alvorlig. Uansett så har jeg ikke kommet til 3+ I de 4 forrige graviditetene.
Hurra for en fantastisk milepæl! Krysser fingrene for at spiren sitter hele veien :smiley-angelic001

Back
Topp