I tilfelle noen tester litt mer og vil dele
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper de kommer raskt for jeg er veldig nysgjerrig på hvor sterke de er! Jeg vurderer å prøve en digital i morgen. Får se hvordan strimmelen ser ut først.Skjønner ikke at cd digital slo ut på så svak, tydelig at rfsu er dårlig tidligtest! Får pakke med 10 tester i posten, så da blir det stortesting
Ja veldig spent selv! De er forventet levert i morgen så håååper!Håper de kommer raskt for jeg er veldig nysgjerrig på hvor sterke de er! Jeg vurderer å prøve en digital i morgen. Får se hvordan strimmelen ser ut først.
Fine tester! GratulererAner ikke hvor langt jeg er på vei etter uregelmessig mens etter fødsel, men tipper noe rundt 4 uker ut fra testene
Tusen takkFine tester! Gratulerer
Se der ja !Tidlig test øverst og vanlig test nederst
De har generelt dårlig fargestoff. De to testene er såpass like at jeg ikke ville bekymret meg. Husk at hcg dobler seg i løpet av 48 timer så man kan ikke alltid se så stor forskjell så fort. I tillegg kan fargestoffet i testene variere og utinkonsentrasjonen. De kan også endre litt farge når de har tørketErfaringer med rfsu test ofte? Den øverste er fra i går ettermiddag, mens den nederste er fra i dag og den i dag er jo litt svakere enn i går
Takk for svar Har bestilt nye tester nå så håper de er sterkereDe har generelt dårlig fargestoff. De to testene er såpass like at jeg ikke ville bekymret meg. Husk at hcg dobler seg i løpet av 48 timer så man kan ikke alltid se så stor forskjell så fort. I tillegg kan fargestoffet i testene variere og utinkonsentrasjonen. De kan også endre litt farge når de har tørket
Det tror jeg nok! lykke til!Takk for svar Har bestilt nye tester nå så håper de er sterkere