Thea31
Forelsket i forumet
Hurra og gratulerer såååå myeVis vedlegget 392272
Sniker meg inn her etter dagens 2 test, hehe (blir helt koko av dette). Øverste er fra i går, 11dpo idag, så fortsatt veldig tidlig![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hurra og gratulerer såååå myeVis vedlegget 392272
Sniker meg inn her etter dagens 2 test, hehe (blir helt koko av dette). Øverste er fra i går, 11dpo idag, så fortsatt veldig tidlig![]()

Tuuusen takkHurra og gratulerer såååå mye![]()

GratulererVis vedlegget 392272
Sniker meg inn her etter dagens 2. test, hehe (blir helt koko av dette). Øverste er fra i går, 11dpo idag, så fortsatt veldig tidlig![]()
Denne er jo sterk og finFra i går 4+2. Til tross for litt blod på IKM og deretter spotting ser det ut til at det går riktig vei
Vis vedlegget 392278

Ja og det er utrolig godt å se, etter å ha mistet tidlig to ganger. Fine tester du har også - velkommen hitDenne er jo sterk og fin![]()
![]()
Ser jo helt nydelig ut!!Vis vedlegget 392276fra i dag. 5+1, metode er ikke de beste testene, men NÅ er de også sterke
Trodde det skulle slå ut på 3+ nå, neste testen hadde strekene like sterke. Men.. nei, 2-3 enda x)Ser jo helt nydelig ut!!
snart snart!!Trodde det skulle slå ut på 3+ nå, neste testen hadde strekene like sterke. Men.. nei, 2-3 enda x)

Jeg fikk ca lik i går 5+1.Klarte ikke dy meg og tok digital i dag, den er selvsagt fortsatt 2-3.. er jo bare 4+5 i dag! Klarte ikke la vær å åpne den for å se da, og synes strekene ser sterke ut.. prøver igjen om et par dager
Vis vedlegget 392334Vis vedlegget 392335
Hurra! Gratulerer!!Test fra i dag, IKM. Endelig slo også metode sin «tidligtest» utVis vedlegget 392386
GratulererTest fra i dag, IKM. Endelig slo også metode sin «tidligtest» utVis vedlegget 392386