Våre tester

Jeg ser flere tester flere ganger, kan jeg spørre hvorfor dere gjør det? :)

Det handler om å tro på resultatet, å se at testene blir sterkere i styrke, og betryggelse. Hvis testene blir sterkere og sterkere er jo det en indikasjon på at ting utvikler seg som det skal. Hvis de plutselig stagnerer, og man får 4-5 dager med like tester eller plutselig svakere i styrke, er jo det kanskje et tegn på at det mest sannsynlig går til helvete. ><

For min del, er det betryggende å se testene øke. Men nå er de nådd maks. :)

Jeg ser flere tester flere ganger, kan jeg spørre hvorfor dere gjør det? :)
I tillegg til det Lillafrosk nevner, om at det er betryggende å se at testen blir sterkere, er det også fordi jeg synes det er heelt fantastisk å endelig se de to etterlengtede strekene etter måneder og år uten to streker. Og det er jo greit å bruke opp testene jeg har :angelic:

Jeg har en test igjen og er litt "skal jeg ta den eller ikke" :p Leste i en app at hvis man får positiv test er det ikke vits i å ta flere, men blir så fristet når jeg ser flere her gjør det :p Det med å tro på resultatet er jeg med på, jeg ser på bildene av stripsen og den digitale jeg har tatt hver dag :happy: Jeg er førstegangsgravid, og det hele er skikkelig surrealistisk.

Jeg har en test igjen og er litt "skal jeg ta den eller ikke" :p Leste i en app at hvis man får positiv test er det ikke vits i å ta flere, men blir så fristet når jeg ser flere her gjør det :p Det med å tro på resultatet er jeg med på, jeg ser på bildene av stripsen og den digitale jeg har tatt hver dag :happy: Jeg er førstegangsgravid, og det hele er skikkelig surrealistisk.

Jeg kan legge til at jeg har hatt mine år med prøving bak meg. Prøvde 18mnd før nr2 satt. Prøvde ca 18 mnd før uttak ved ivf (innsett 2 mnd etter).
Og denne gang satt det på første innsett. Jeg har tenkt at det skulle godt gjøres at jeg hadde så flaks at fryseforsøket satt på første forsøk IGJEN. Men det gjorde det.. deretter har jeg krisemaksimert litt med at, hva er sjansen for å være gravid 4 ganger ila livet og IKKE oppleve en eneste SA/MA. Så jeg har nistirret på en del tester. Men det ser jo bra ut til nå, så nå skal jeg bare ta én til digital, tenker jeg. Få se den 3+'en. :p så er det bare å vente på TUL.

Så føler liksom jeg trenger en liten bit med bekreftelse før jeg kan tro på at det blir terminspire liksom.

Jeg kan legge til at jeg har hatt mine år med prøving bak meg. Prøvde 18mnd før nr2 satt. Prøvde ca 18 mnd før uttak ved ivf (innsett 2 mnd etter).
Og denne gang satt det på første innsett. Jeg har tenkt at det skulle godt gjøres at jeg hadde så flaks at fryseforsøket satt på første forsøk IGJEN. Men det gjorde det.. deretter har jeg krisemaksimert litt med at, hva er sjansen for å være gravid 4 ganger ila livet og IKKE oppleve en eneste SA/MA. Så jeg har nistirret på en del tester. Men det ser jo bra ut til nå, så nå skal jeg bare ta én til digital, tenker jeg. Få se den 3+'en. :p så er det bare å vente på TUL.

Så føler liksom jeg trenger en liten bit med bekreftelse før jeg kan tro på at det blir terminspire liksom.
Det forstår jeg! :happy: Leser samtidig at det står at man ikke kan måle så mye på hjemmetester, det er kun blodprøver som viser det, men da er det likevel litt man kan se gjennom hjemmetesting. Spørs om mine spørsmål skulle havnet i tråden "tråden for dumme spørsmål", men takk for at dere har svart så utfyllende!:)

Det forstår jeg! :happy: Leser samtidig at det står at man ikke kan måle så mye på hjemmetester, det er kun blodprøver som viser det, men da er det likevel litt man kan se gjennom hjemmetesting. Spørs om mine spørsmål skulle havnet i tråden "tråden for dumme spørsmål", men takk for at dere har svart så utfyllende!:)

Man kan ikke se så mye fra dag til dag på tester, pga diverse forhold, men det er jo likevel forskjell på streken på denne (11dpo)
Snapchat-1975216229.jpg
Og streken på denne (13 dpo);16676315462396878147835227452341.jpg

(Den røde testen, altså:p)

Viser jo at jeg er gravid uansett, men veldig greit å se at den faktisk blir sterkere ❤️

Fikk denne 5+1. Krysser fingre, tær og det som er!
Herlig at det øker hos deg ❤️❤️
Fikk du svar på hCGet..??

Edit, husker jo nå at du gjorde det. Da spør jeg heller om når du skulle ta neste blodprøve og får mer svar!

Last edited:
Herlig at det øker hos deg ❤️❤️
Fikk du svar på hCGet..??

Edit, husker jo nå at du gjorde det. Da spør jeg heller om når du skulle ta neste blodprøve og får mer svar!
Neste blodprøve på mandag. Det er veldig lenge til kjenner jeg:p
I mellomtiden trøster jeg meg med at jeg nå kjenner meg omtrent som jeg gjorde i forrige svangerskap.

Sniker meg veldig forsiktig inn her… Alle testene tatt på samme urin nå i ettermiddag. 13 dpo. ❤️ Dette er så veldig, veldig etterlengtet etter 18 pp, og dette er vårt første IVF-forsøk ❤️ skal ta blodprøve på onsdag!

Vedlegg

• 31AFCC74-3E7B-4E1C-B459-7A9CD9AF3DD3.jpeg
    31AFCC74-3E7B-4E1C-B459-7A9CD9AF3DD3.jpeg
    479,1 KB · Visninger: 40
Sniker meg veldig forsiktig inn her… Alle testene tatt på samme urin nå i ettermiddag. 13 dpo. ❤️ Dette er så veldig, veldig etterlengtet etter 18 pp, og dette er vårt første IVF-forsøk ❤️ skal ta blodprøve på onsdag!
Ååh, jeg har glemt å sjekke Dagboken din.. men, gratulerer hæppi!!

Ikke tatt flere tester etter at digital viste 2-3.
Men målte HcG hos legen og fikk 89 4+0 og tok en ny 4+4 som viste 571! Så sier meg godt fornøyd med det. Skal på UL til onsdag, da er jeg 6+2 :Heartpink

Med en positivtest i dag tidlig, melder jeg meg inn her. Etter årevis uten å få til, byttet mann.. Og nå egentlig gitt opp, dukket det opp plutselig to streker. Lykken er stor, men samtidig veldig skummel. Foreløpig termin er 31/07.

Vedlegg

• 1669023754046.jpg
    1669023754046.jpg
    1,8 MB · Visninger: 28
Håpet du snart tok deg turen inn hit:love7

Back
Topp