Våre tester

Dum som jeg er tar jeg tester innimellom, ikke digitale, men de stripsene. Hver gang jeg gjør det er testen sterk og fin, men idag var den litt annerledes. Fortsatt sterk i fargen men med en mindre sterk del ca midt på streken. Noen som har tanker på hva det betyr? Og ja, helt unødvendig å holde på med testingen, don’t tell me!

Dum som jeg er tar jeg tester innimellom, ikke digitale, men de stripsene. Hver gang jeg gjør det er testen sterk og fin, men idag var den litt annerledes. Fortsatt sterk i fargen men med en mindre sterk del ca midt på streken. Noen som har tanker på hva det betyr? Og ja, helt unødvendig å holde på med testingen, don’t tell me!
At fargen ikke skylte gjennom hele som den skulle, antar jeg :)

Vil bare høre med dere damer , jeg hadde nå ink og i 3 dager har jeg hatt rosa / litt blod i bind men nå har det stoppa opp. Ikke klumper eller noe. Jeg trodde det var mensen som starta siden den blødningen kom på dagen jeg skulle hatt mensen. Men i dag 3 så er det stopp å jeg tok en test bare for å teste å den er ultrasvak eller er jeg bare strek "leter" ? Jeg hadde full mensen med nr 2 så jeg var 3 uker lengre på vei med henne enn det vi trodde. Har et håp om at den skal bli sterkere at dette kanskje var en festeblødning. Flere som har opplevd dette .?

Vedlegg

• Snapchat-197284214.jpg
    Snapchat-197284214.jpg
    316,6 KB · Visninger: 27
  • Screenshot_20221122_080445_Photo Editor.jpg
    Screenshot_20221122_080445_Photo Editor.jpg
    158,1 KB · Visninger: 27
  • Screenshot_20221122_071816_Negative Image.jpg
    Screenshot_20221122_071816_Negative Image.jpg
    172,2 KB · Visninger: 27
Hmm oki :hungover: Ble usikker pga deno_O
Nå er hCGet såpass høyt at strimmeltester vil faktisk kunne bli falskt svake igjen; så det er egentlig ikke vits i å bruke dem lenger. Vil føre til mer bekymring enn nødvendig..! :)

Vil bare høre med dere damer , jeg hadde nå ink og i 3 dager har jeg hatt rosa / litt blod i bind men nå har det stoppa opp. Ikke klumper eller noe. Jeg trodde det var mensen som starta siden den blødningen kom på dagen jeg skulle hatt mensen. Men i dag 3 så er det stopp å jeg tok en test bare for å teste å den er ultrasvak eller er jeg bare strek "leter" ? Jeg hadde full mensen med nr 2 så jeg var 3 uker lengre på vei med henne enn det vi trodde. Har et håp om at den skal bli sterkere at dette kanskje var en festeblødning. Flere som har opplevd dette .?
Om du ser inne på prøveforumet, på "oss testetøser", så var det nettopp noen som hadde en slik strek på disse type testene, som var falsk..
Prøv en annen type test :)

I know, er jo helt unødvendig! :dead:

Hvis du av div grunner er meget bekymret, vil f.eks blodprøve være mer riktig. Men nå er det bare en uke til vi skal på UL! :)

Hvis du av div grunner er meget bekymret, vil f.eks blodprøve være mer riktig. Men nå er det bare en uke til vi skal på UL! :)
er ikke bekymret pga verken smerter eller blødninger, bare tar de testene for å forsikre meg om ar det er noe inni der :laughing001 Jepp en uke!!! Tenk det!!

er ikke bekymret pga verken smerter eller blødninger, bare tar de testene for å forsikre meg om ar det er noe inni der :laughing001 Jepp en uke!!! Tenk det!!
Ja, bare tenkte at det kan være lurt å legge dem bort nå, så du heller ikke blir unødig bekymret ❤️❤️

Dette var mine tester (når menstrasjon uteble). er nå 5+3❤️ (Ja, trodde ikke mine egne øyneså vært å tatt blod prøver 2 ganger får og se om det var økning noe det var! ser mange skriver dpo(?) hva vil det si? (Dette er min første graviditet. Etter 2 år med prøving og starten av prøverørs, ble jeg gravid med synarela )

Vedlegg

• 01088E80-C508-47A7-B37C-C0E51679567D.jpeg
    01088E80-C508-47A7-B37C-C0E51679567D.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 36
Dette var mine tester (når menstrasjon uteble). er nå 5+3❤️ (Ja, trodde ikke mine egne øyneså vært å tatt blod prøver 2 ganger får og se om det var økning noe det var! ser mange skriver dpo(?) hva vil det si? (Dette er min første graviditet. Etter 2 år med prøving og starten av prøverørs, ble jeg gravid med synarela )
Sniker
Dpo betyr days past ovulation

Jeg testet 3+, da jeg var 4+3.. tillome mulig jeg ikke var "så langt", når jeg regnet første dag siste mens opp mot månedene før(sykluslengde)
Når testet andre 3+?

Jeg testet 3+, da jeg var 4+3.. tillome mulig jeg ikke var "så langt", når jeg regnet første dag siste mens opp mot månedene før(sykluslengde)
Når testet andre 3+?

6+1 :p
Fikk enda 2-3 på 5+3, og testet ikke mer før det.
Forrige gang fikk jeg 3+ på 5+3.

6+1 :p
Fikk enda 2-3 på 5+3, og testet ikke mer før det.
Forrige gang fikk jeg 3+ på 5+3.
Kjenner jeg er litt redd for tvillinger, da vi har det i familien/slekta og jeg tidligere har produsert hcg veldig sent..:o
Fikk 3+ på ukesindikator på kveldsuninen da jeg var 4+3. Er 6+3 idag, men ikke testet noe siden jeg fikk 3+ rett og slett pga de ekstreme symptomene ❤ Skal uten tvil på privat UL

Back
Topp