Våre tester

Fin babystrek :love017 Spennende med digital i morgen!

Jeg har aldri testet etter eggløsning, så nå spør jeg sikkert dumt, men.. Hvorfor tester man etter eggløsning når man er gravid? Slår EL-test ut på graviditetshormoner? :shy:

Ja, hCG og LH er ganske like hormoner. Hcg tester slår kun ut på hCG, men EL tester vil slå ut på begge deler.
Jeg testet med begge for å se styrken; fordi g-testen jeg bruker er VELDIG svak i styrke (metode fra apotek 1). Jeg tror en vanlig test som f.eks Babyplan eller make sure, ville slått ut med to like sterke streker i dag.

(Også er det litt gøy å se sterke tester)

Ja, hCG og LH er ganske like hormoner. Hcg tester slår kun ut på hCG, men EL tester vil slå ut på begge deler.
Jeg testet med begge for å se styrken; fordi g-testen jeg bruker er VELDIG svak i styrke (metode fra apotek 1). Jeg tror en vanlig test som f.eks Babyplan eller make sure, ville slått ut med to like sterke streker i dag.

(Også er det litt gøy å se sterke tester)
Aha, skjønner. Det har jeg aldri visst. Men helt enig i at det er gøy når strekene er sterke :D

Fantastisk ❤️❤️
Takk

Ser den grei ut? :p

Jeg var bare nysgjerrig på hvor sterk testen var når den slo ut på 3+ ;)

Min er 'bare' 2-3 enda, men hCGet mitt pleier ikke være så veldig høyt :9

Ok virker som jeg produserer hcg raskt, vet ikke om det er bra eller dårlig o_O

Jeg produserer ikke sååå mye hCG. Fordelen med det, er at jeg ofte ikke blir så veldig dårlig heller :p
Høyt hCG betyr ofte mer kvalme :p Men sånt er veeeeeldig individuelt..!!

Tok disse to i dag, den øverste i dag tidlig og den nederste i kveld, 14 DPO (IVF). Synst i grunn det ser greit ut, men fikk kun 1-2 på digital i dag tidlig, og hadde håpt på 2-3. Stress!
89BB4731-7D66-47FC-88AE-FDFA26EA8EFB.jpeg

Tok en strimmeltest nå i kveld, ikke tidligtest.
IMG_20221113_203612.jpg
Etter beregningen min er jeg 4+2 i dag, og streken er veldig sterk i forhold til hva den var 4+2 sist jeg var gravid. Er veldig glad for sterk strek, men begynte å stresse med om det faktisk er mer enn en der inne :nailbiting:

Tok disse to i dag, den øverste i dag tidlig og den nederste i kveld, 14 DPO (IVF). Synst i grunn det ser greit ut, men fikk kun 1-2 på digital i dag tidlig, og hadde håpt på 2-3. Stress!
Vis vedlegget 392242
Jeg pleier ikke få 2-3 før 4+1/4+2 :p prøv igjen om to dager ❤️

Tok en strimmeltest nå i kveld, ikke tidligtest.
Vis vedlegget 392246
Etter beregningen min er jeg 4+2 i dag, og streken er veldig sterk i forhold til hva den var 4+2 sist jeg var gravid. Er veldig glad for sterk strek, men begynte å stresse med om det faktisk er mer enn en der inne :nailbiting:

Kan være egget festet seg tidligere denne gang. :) hCG er individuelt, og streken er ikke FOR sterk til å være 4+2. :)

kan en strek bli for sterk? Spør bare av nysgjerrighet :p

I forhold til at hun tenker tvillinger. Testen er ikke sånn "oi, den var kjempesterk, sikker på at du ikke er lenger på vei eller har åtte unger inni der?".
Det kan godt være bare en.

(Forøvrig så er det de med lav hCG stigning som har hatt to stk inni der også, sååeh)

Kan være egget festet seg tidligere denne gang. :) hCG er individuelt, og streken er ikke FOR sterk til å være 4+2. :)
Ja, mulig. Testet negativt forrige helg før jeg testet positivt på tirsdag, så tror ikke det festet seg så mye tidligere.. Men er umulig å vite før TUL, så får bare vente i spenning og se ☺️ Har tvillinger i familien, men håper det er bare en :hilarious:

Ja, mulig. Testet negativt forrige helg før jeg testet positivt på tirsdag, så tror ikke det festet seg så mye tidligere.. Men er umulig å vite før TUL, så får bare vente i spenning og se ☺️ Har tvillinger i familien, men håper det er bare en :hilarious:

hCGet i seg selv trenger ikke bety så mye, noen har ekstremt høyt med bare en, og noen har generelt relativt lavt, men likevel to stykk. ><

Back
Topp