Våre tester

Ja, hadde det vært 3 dager feil så hadde det ikke gjort meg noe, men her ble det plutselig satt 3 uker tilbake:meh: Men ja, tror jeg skal bestille meg ny UL neste uke eller noe. Blir så stresset av ikke å vite..

Ja, men hvis du var 3+4 når du tok testen, så vil 7+0 passe fint med 9. Feb.

Hvis du var 4 uker (4+0) da du tok testen, så ville du i så fall vært 7+4 den 9. Februar (.. så jeg skjønte ikke helt med 9 uker...?). Hvis du var 7+4, men fosteret 6+4 så er det en uke 'feil', noe som blir litt for mye til at man tenker det er en graviditet som holder... Derfor jeg tippet ca 7 uker. Det passer OK med når du tok testen OG med fosterutviklingen. :)
 
Ja, men hvis du var 3+4 når du tok testen, så vil 7+0 passe fint med 9. Feb.

Hvis du var 4 uker (4+0) da du tok testen, så ville du i så fall vært 7+4 den 9. Februar (.. så jeg skjønte ikke helt med 9 uker...?). Hvis du var 7+4, men fosteret 6+4 så er det en uke 'feil', noe som blir litt for mye til at man tenker det er en graviditet som holder... Derfor jeg tippet ca 7 uker. Det passer OK med når du tok testen OG med fosterutviklingen. :)

I følge pakningsvedlegget (og legen min som så bilde av testen) så skulle jeg ut fra sist mens + digital test være 9 uker på vei i begynnelsen av februar. I følge gynekologen skal jeg være 9+0 i morgen. Men jeg var hos legen igjen i går så jeg får ny ultralyd neste uke for å sjekke og avklare det:)
 
Som hun over meg sier, be om hCG og TUL.
Det går an å ha kraftige blødninger uten å ha mistet babyen. Det går an å miste en evt tvilling. Det går også an at du har mistet - men at rester sitter igjen og lurer kroppen, eller noe annet. Jeg vet ikke hvor langt på vei du var, men anbefaler virkelig å ta kontakt med lege og få undersøkt.

Tok en clearblue med ukeindikator og den viste 2-3 uker (nå i em), de jeg tok før sa (for en uke siden ca) viste 1-2, så ringte legen å det blir nok nye blodprøver på meg imorgen. Kan heldigvis sammenligne med de som ble tatt på sykehuset for å se om det går opp eller ned. Blir jo litt bekymret for at noe kan ha gått galt under sa. Vet ikke om hcg kan gå opp etter man har mistet Får vell bare vente å se.
Kjenner litt på håpet, men jeg og sambo er enige om at nå må vi bare tenke at det er en ma eller lignende.
 
I følge pakningsvedlegget (og legen min som så bilde av testen) så skulle jeg ut fra sist mens + digital test være 9 uker på vei i begynnelsen av februar. I følge gynekologen skal jeg være 9+0 i morgen. Men jeg var hos legen igjen i går så jeg får ny ultralyd neste uke for å sjekke og avklare det:)

Joda, men hvis du regnet deg som 4 uker ved testen som du skrev, så stemte ikke 9 uker, mente jeg.. Siden det er mindre enn fem uker mellom 15/1-9/2..
Når man regner med siste mens, så blir det fort feil uten at det nødvendig er noe galt med babyen - bare at eggløsning har vært senere. :)

Men det er jo godt du får ny UL, så får du mer sikkert svar. :)
 
Jeg var og målte hcg denne uken. Hadde da:
5+1 - 6520
5+3 - 12479

Av ren nyskjerrighet, var ikke det høye verdier? Det sies at det skal dobles annen hver dag og det har jo det. Jeg så på en slik tabell.. har ikke snakket me legen enda da hun har ferie :) noen som vet om det er høyt?
 
Jeg var og målte hcg denne uken. Hadde da:
5+1 - 6520
5+3 - 12479

Av ren nyskjerrighet, var ikke det høye verdier? Det sies at det skal dobles annen hver dag og det har jo det. Jeg så på en slik tabell.. har ikke snakket me legen enda da hun har ferie :) noen som vet om det er høyt?
b72808b6ad16aa40de8b18dab6f271bc.jpg

Her har du en tabell for vellykkede, enling svangerskap. :)
Er høyere enn snittet, men det varierer jo veldig. :)
 
Back
Topp