Våre tester

Tok en test til idag:) tydelig og fin, så lykkelig:)
 

Vedlegg

  • 4FAE71EF-37C8-46E4-AFC9-04AD16346E62.jpeg
    4FAE71EF-37C8-46E4-AFC9-04AD16346E62.jpeg
    15,2 KB · Visninger: 26
FE34E8E3-7B25-49B3-90D0-F94039B1B3C6.jpeg Klarte jo ikke å dy meg, det var jo noen tester igjen i pakken:rolleyes::rolleyes: er vel 7+2 idag, så det kan jo se ut som det fortsatt bor noen der inne ;)
 
Dagens :angelic:

El øverst og resten g tester :cool:
 

Vedlegg

  • D0166159-8971-4305-91B8-D6A7DCF4DC8B.jpeg
    D0166159-8971-4305-91B8-D6A7DCF4DC8B.jpeg
    24,9 KB · Visninger: 37
Kan det bli sterkere sterk?:angelic: Eller er det bare å slutte å teste nå?:rolleyes:
 

Vedlegg

  • 6BC7AC6E-7766-40AA-B0D9-708EC8402937.jpeg
    6BC7AC6E-7766-40AA-B0D9-708EC8402937.jpeg
    48,1 KB · Visninger: 47
Disse er tatt i uke 5, 6 dager etter forventet mens.:happy:
Nå er jeg i uke 7+1 :)
 

Vedlegg

  • B06C2548-4CD3-4DC0-BB9B-DECE192361CF.jpeg
    B06C2548-4CD3-4DC0-BB9B-DECE192361CF.jpeg
    25,2 KB · Visninger: 36
20210219_095457.jpg
 
B03D8E7F-9FEF-4C0D-8DF3-22688F87D1C0.jpeg B03D8E7F-9FEF-4C0D-8DF3-22688F87D1C0.jpeg Mine tester er svært svake de første ti minuttene. Først etter at de er tørket (minst 30 minutter senere) , at de ser slik ut (bildet).
Disse testene er tatt de siste dagene , én hver morgen. Sterkeste er altså i dag, 4+2.
Føler meg IKKE gravid, og vet ikke hva utfall jeg ønsker
 
Vis vedlegget 349032 Vis vedlegget 349032 Mine tester er svært svake de første ti minuttene. Først etter at de er tørket (minst 30 minutter senere) , at de ser slik ut (bildet).
Disse testene er tatt de siste dagene , én hver morgen. Sterkeste er altså i dag, 4+2.
Føler meg IKKE gravid, og vet ikke hva utfall jeg ønsker
Onestep strimmel du har brukt?

følte de var svake i fargen hos meg også, og sterkere i fargen etter en stund :)
 
Jeg tok denne 15.januar. I følge pakningsvedlegget skulle det tilsi 4-5 uker gravid, så da regnet jeg med 4 uker den datoen. Var hos fastlegen et par dager senere som konstaterte graviditeten og satt opp ny time 2.mars, altså etter 12 uker gravid. Var på privat ultralyd 9. februar (jeg trodde da at jeg var 9 uker) og fikk da beskjed om at jeg var 6+4. Jeg ringte derfor til legen min og forskjøv timen til 23.mars så det skulle stemme med 12 uker, men er redd for at gynekologen kan ha tatt feil:confused013 så nå syns jeg 23.mars ble veldig lenge å vente til..
 

Vedlegg

  • 3D143005-0832-4F4E-B190-DC735BD85C32.jpeg
    3D143005-0832-4F4E-B190-DC735BD85C32.jpeg
    13,4 KB · Visninger: 36
Onestep strimmel du har brukt?

følte de var svake i fargen hos meg også, og sterkere i fargen etter en stund :)

Ja, har kun OneStep strimmeltester
Testen i dag (4+4) var heller ikke sterkere enn kontrollstreken - ikke etter den var tørket en gang
 
Veldig svake streker, samboeren ser ikke 2 streker
 

Vedlegg

  • 63E48F8F-EECA-410F-A5F1-50F7B26D8CCC.jpeg
    63E48F8F-EECA-410F-A5F1-50F7B26D8CCC.jpeg
    18,3 KB · Visninger: 23
Var en spontanabort på meg for en uke siden..
eneste jeg lurer på nå er om det kan ha vært en tvilling? Har fått mer og mer ømme bryster og sensitive nipler. Tok en test nå ikveld bare for å få bekreftet at den var blitt slakere, men det var den altså ikke. Fortsatt så sterk strek som det går ann.. skjønner ikke..
 
Var en spontanabort på meg for en uke siden..
eneste jeg lurer på nå er om det kan ha vært en tvilling? Har fått mer og mer ømme bryster og sensitive nipler. Tok en test nå ikveld bare for å få bekreftet at den var blitt slakere, men det var den altså ikke. Fortsatt så sterk strek som det går ann.. skjønner ikke..

Ville bedt om en hCG-måling og en TUL. Det er det enste som kan gi deg svar, håper det var en uskyldig blødning:Heartred
 
Ville bedt om en hCG-måling og en TUL. Det er det enste som kan gi deg svar, håper det var en uskyldig blødning:Heartred

sjekket hcg, da kunne de se at det var gått ned litt og de mistenkte sa. Var også på en til, men da sa hun at hun ikke kunne se noe siden det var så tidlig. Skal kjøpe clearblue med ukeindikator å ta den, da kan jeg i det minste se om hcg har økt, siden jeg fikk 1-2 før jeg mistet.

Er nok ikke vits å håpe, men vil få lagt det helt bak meg...
 
Var en spontanabort på meg for en uke siden..
eneste jeg lurer på nå er om det kan ha vært en tvilling? Har fått mer og mer ømme bryster og sensitive nipler. Tok en test nå ikveld bare for å få bekreftet at den var blitt slakere, men det var den altså ikke. Fortsatt så sterk strek som det går ann.. skjønner ikke..
Ville bedt om en hCG-måling og en TUL. Det er det enste som kan gi deg svar, håper det var en uskyldig blødning:Heartred

Som hun over meg sier, be om hCG og TUL.
Det går an å ha kraftige blødninger uten å ha mistet babyen. Det går an å miste en evt tvilling. Det går også an at du har mistet - men at rester sitter igjen og lurer kroppen, eller noe annet. Jeg vet ikke hvor langt på vei du var, men anbefaler virkelig å ta kontakt med lege og få undersøkt.
 
sjekket hcg, da kunne de se at det var gått ned litt og de mistenkte sa. Var også på en til, men da sa hun at hun ikke kunne se noe siden det var så tidlig. Skal kjøpe clearblue med ukeindikator å ta den, da kan jeg i det minste se om hcg har økt, siden jeg fikk 1-2 før jeg mistet.

Er nok ikke vits å håpe, men vil få lagt det helt bak meg...

Åh, det visste jeg ikke. Da burde du få sjekket deg på UL for å se om du har rester i livmor.
 
Jeg tok denne 15.januar. I følge pakningsvedlegget skulle det tilsi 4-5 uker gravid, så da regnet jeg med 4 uker den datoen. Var hos fastlegen et par dager senere som konstaterte graviditeten og satt opp ny time 2.mars, altså etter 12 uker gravid. Var på privat ultralyd 9. februar (jeg trodde da at jeg var 9 uker) og fikk da beskjed om at jeg var 6+4. Jeg ringte derfor til legen min og forskjøv timen til 23.mars så det skulle stemme med 12 uker, men er redd for at gynekologen kan ha tatt feil:confused013 så nå syns jeg 23.mars ble veldig lenge å vente til..

Jeg vil tro at du var like før 4+0 da du tok testen (altså.. kanskje 3+4), og kanskje da var ca 7+0 ved gynekologtimen. Å måle en mm feil er ikke uvanlig; og slingringsmonn på noen få dager "feilberegning" er innenfor. 3 dager 'feil' er altså helt normalt.
Jeg ble målt til 6+2, når jeg egentlig var 6+4 (.. min termin er helt sikker pga innsett/ivf). Så, det er mulig at gynekologen har bomma med et par dager; men det er neppe snakk om UKER feil. Så, den 23. Mars, er du nok sannsynlig 12+x uker på vei.
Men hvis du synes det er lenge å vente, og har muligheten for å bestille ny UL, så kan du jo ordne en til ultralyd midt mellom der. :)
 
Jeg vil tro at du var like før 4+0 da du tok testen (altså.. kanskje 3+4), og kanskje da var ca 7+0 ved gynekologtimen. Å måle en mm feil er ikke uvanlig; og slingringsmonn på noen få dager "feilberegning" er innenfor. 3 dager 'feil' er altså helt normalt.
Jeg ble målt til 6+2, når jeg egentlig var 6+4 (.. min termin er helt sikker pga innsett/ivf). Så, det er mulig at gynekologen har bomma med et par dager; men det er neppe snakk om UKER feil. Så, den 23. Mars, er du nok sannsynlig 12+x uker på vei.
Men hvis du synes det er lenge å vente, og har muligheten for å bestille ny UL, så kan du jo ordne en til ultralyd midt mellom der. :)


Ja, hadde det vært 3 dager feil så hadde det ikke gjort meg noe, men her ble det plutselig satt 3 uker tilbake:meh: Men ja, tror jeg skal bestille meg ny UL neste uke eller noe. Blir så stresset av ikke å vite..
 
Back
Topp