Våre tester

Dagens og nå tror jeg at jeg sier meg ferdig med testing:joyful:20210214_091259.jpg
 
Har ikke tatt så mange tester føler jeg, disse er vel nr 4 og 5 :) Tatt 4+6, god stigning på strimlene mine i hvert fall.
Den digitale måtte jeg sjekke utløpsdatoen på, den har ligget og ventet på å bli brukt siden november 2019 :hilarious: Sier meg nå fornøyd med stigning og tar ikke flere tester :happy:
IMG_20210214_110542679.jpg
 
Måtte bare teste idag også, siden jeg ikke er kvalm overhodet og har hatt hyperemesis førhen med alle de andre.. så eh:eek: Testene er ennå sterke og viser fortsatt 3+, så nå velger jeg å roe ned å tenke at alt er bra inni der:rolleyes:

20210215_090713.jpg
 
Måtte bare teste idag også, siden jeg ikke er kvalm overhodet og har hatt hyperemesis førhen med alle de andre.. så eh:eek: Testene er ennå sterke og viser fortsatt 3+, så nå velger jeg å roe ned å tenke at alt er bra inni der:rolleyes:

Vis vedlegget 348662
Nå fikk jeg også lyst til å teste mer, men jeg har ikke flere tester liggende :p
 
Nå fikk jeg også lyst til å teste mer, men jeg har ikke flere tester liggende :p

Har en del tester liggende ennå, men nå får jeg prøve å gi meg å heller tenke at alt er bra:rolleyes: Jeg er en testetøs deluxe, da:hilarious: Er SÅ magisk å se de to strekene:love7
 
Har en del tester liggende ennå, men nå får jeg prøve å gi meg å heller tenke at alt er bra:rolleyes: Jeg er en testetøs deluxe, da:hilarious: Er SÅ magisk å se de to strekene:love7
Derfor jeg begynte testingen når jeg var 7dpo :facepalm: testestøs i starten.. men så jo ingen antydning til strek før jeg var 10dpo på kvelden :shy: skulle ha ventet med testene til jeg var 11-12 dpo, så kunne jeg testet videre istedet for når det var liten sjans å få 2 streker :p

Så vurderer å kjøpe mer tester, men vet det er unødvendig :woot:
 
Derfor jeg begynte testingen når jeg var 7dpo :facepalm: testestøs i starten.. men så jo ingen antydning til strek før jeg var 10dpo på kvelden :shy: skulle ha ventet med testene til jeg var 11-12 dpo, så kunne jeg testet videre istedet for når det var liten sjans å få 2 streker :p

Så vurderer å kjøpe mer tester, men vet det er unødvendig :woot:

Testet positivt da jeg var 10 dpo på kvelden denne gangen jeg også:D aldri testet positivt så sent før. Er ingen vits i å teste mer nå, men den testetøsa altså:p
 
Testet positivt da jeg var 10 dpo på kvelden denne gangen jeg også:D aldri testet positivt så sent før. Er ingen vits i å teste mer nå, men den testetøsa altså:p
Men det er jo gøy å teste når man vet man får 2 streker :rolleyes: bare at man kan overtenke litt mye om man plutselig ikke får sterk nok strek osv :dead:
 
Men det er jo gøy å teste når man vet man får 2 streker :rolleyes: bare at man kan overtenke litt mye om man plutselig ikke får sterk nok strek osv :dead:

Jaaa, er helt magisk:wav:love7 Yup, blir jo så bekymret over alt og ingenting:schocked028
 
Blodprøven viste hcg på 87, så det er innenfor normal, men kanskje litt lav. Tar ny test idag så får vi se til helgen.
 
5 + 3
Har fått rosa utflod og en liten frisk blødning nå ikveld, så kan være en SA på gang her.. har også smerter i magen, men usikker på om det er luftsmerter eller sa smerter..
Må ærlig si at jeg blir litt lei hvis dette skal skje på nytt..

Huff, håper virkelig ikke det er en SA:( Krysser fingrene for en uskyldig blødning bare:Heartred
 
Back
Topp