Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Testene kan variere veldig ift fargestoff osv. Så lenge du ser at de ikke blir svakere ville jeg ikke bekymret megSynes dere denne ser svak ut for å være 18dpo?..
Vis vedlegget 316043
Fikk denne på digital på nyttårsaften, da - og det stemmer jo:
Vis vedlegget 316044
Testene kan variere veldig ift fargestoff osv. Så lenge du ser at de ikke blir svakere ville jeg ikke bekymret meg
Hurra <3Jeg er ferdig med testingen, tatt 6+0
Hvor langt var du når du tok denne?
Ser stigning der haJeg synes jeg ser stigning på dagens test. Prøver å slå meg til ro med det, mens jeg venter på resultatet på gårsdagens blodprøve.
Her har jeg satt sammen bilder av testene innenfor avlesningsfristen.
Vis vedlegget 316069
Syns det er fin stigningJeg synes jeg ser stigning på dagens test. Prøver å slå meg til ro med det, mens jeg venter på resultatet på gårsdagens blodprøve.
Vis vedlegget 316069
Klar stigningJeg synes jeg ser stigning på dagens test. Prøver å slå meg til ro med det, mens jeg venter på resultatet på gårsdagens blodprøve.
Vis vedlegget 316069
Har kun 1 vanlig G-test igjen nå. Men har noen tidligtester liggende, -noen som vet om jeg kan bruke de nå litt senere for å se på stigningen, eller blir det feil å sammenligne de?
Testene er jo veldig fine, håper så inderlig det går bra. Når skal du ha ul?Det blør og blør, men fortsatt ikke så ille mye. Var sikker på at det sku gå gal veg på fredag, men så blødde det mindre igjen i går.
Fikk den sterkeste testen så langt nå kl 6:30, selv om jeg hadde tissa kl 3.
Blir helt sprø av dette, gleder meg virkelig til å få en avklaring med hcg-prøver og UL til uka!!
Vis vedlegget 316168 Vis vedlegget 316170
Testene er jo veldig fine, håper så inderlig det går bra. Når skal du ha ul?