Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff så slitsomt!Testene stiger stadig litt, og det blør og det bør, blir sprø. Vet jeg klager mye på dette, men hater å ikke vite hvordan det ligger an!
Tok første blodprøve i dag. Tiden snegler seg mot UL og kanskje blodprøvesvar torsdag.. 6+0 i dag. Føler testene burde vært sterkere og stigningen bedre, selv om jeg vet at både fargestoff pg konsentasjon varierer..
Har blødd hver dag siden 14 dpo, og venter stadig på at det bare skal ta seg opp
Vis vedlegget 316263
Testene stiger stadig litt, og det blør og det bør, blir sprø. Vet jeg klager mye på dette, men hater å ikke vite hvordan det ligger an!
Tok første blodprøve i dag. Tiden snegler seg mot UL og kanskje blodprøvesvar torsdag.. 6+0 i dag. Føler testene burde vært sterkere og stigningen bedre, selv om jeg vet at både fargestoff pg konsentasjon varierer..
Har blødd hver dag siden 14 dpo, og venter stadig på at det bare skal ta seg opp
Vis vedlegget 316263
Forferdelig ikke å vite - spesielt hvis du blør i tillegg. Skjønner at det må være fortvilende, men stigning er nok uansett et godt tegn!
Jeg er også helt hekta på denne testingen... Tror jeg bare må stoppe snart. Tenker å ta den siste, digitale og stoppe da hvis den forhåpentligvis viser 3+
Tipper det slår utJeg tror jeg må kjøpe en digital i morgen og se om jeg får 3+ nå. Er 6+0 i morgen
Har klart å holde meg fra å teste i dag Tenker å starte dagen i morgen med test. Da skal jeg være 4+3, så håper på 2-3 på digital synes jeg har sett flere her som har fått 2-3 på den tiden, så det bør vel kunne være realistisk å håpe på?
Hurra! 6+0 idag