Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi, her stiger det raskt! Kanskje det er fler inni der, eller bare at du produserer hcg raskt. Godt tegn uansett <3 gratulerer med 3+! God jul <3Jeg skjønner ingenting.. søndag kveld tok jeg digital test 1-2 uker, var da 16 dpo. I går, 17 dpo var hcg i blodet på 618. I dag, 18 dpo tok jeg test og dette er resultatet! Det var ikke forventet!
Vis vedlegget 315363
Ja, jeg skjønner inne noe! Satser på rask stigning og ikke flereOi, her stiger det raskt! Kanskje det er fler inni der, eller bare at du produserer hcg raskt. Godt tegn uansett <3 gratulerer med 3+! God jul <3
Vis vedlegget 315524
trur dette e første gang teststreken er sterkere enn kontrollstreken. (5+3 i dag) Trur eg skal våge meg på en digital i måren.
Syns det er god økning jegHar blødd litt mandag-torsdag, så hadde ikke trua. Syns strekene ikke økte noe særlig heller. Ikke blod i dag så langt, og klart sterkere strek. Hurra!
Vis vedlegget 315520
Ja, den slår nok ut. Men lurer på hvor mange uker den slår ut på. Fikk 1-2 for 9 dager siden. Spent på om eg får 2-3 eller 3+. Hvis eg får 2-3 har el vært seinere enn eg trodde. Får eg 3+ e eg kanskje der er tenktedigital slår lett ut
Det er spennende daJa, den slår nok ut. Men lurer på hvor mange uker den slår ut på. Fikk 1-2 for 9 dager siden. Spent på om eg får 2-3 eller 3+. Hvis eg får 2-3 har el vært seinere enn eg trodde. Får eg 3+ e eg kanskje der er tenkte