Melder meg inn her jeg, er jo gravid (enn så lenge)! Får håpe jeg blir værende 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Den så sterk og fin ut synes jeg! Sterkere enn min, og jeg er også 13 dpo i dag13dpo, er så spent på om det holder!!Vis vedlegget 482233
Synes de ser veldig fine ut jegHer er mine tester fra 10-13 dpo. De blå testene er vanlig make sure og de rosa er make sure sine tidligtester. Skulle ønske de var hakket sterkere i dag altså, hva tenker dere?

Disse strekene ser jeg uten tvil! Også så tidlig da <3Øverste er kl 22:30 8dpo, og nederste er 9dpo kl 04:30.
Kjente ett stikk på ettermiddagen 7 dpo, så tror kanskje det var da det festet seg?
Vis vedlegget 482245
Jaa, er enda i sjokk. Men holder pusten til forventet mens dag den 29/04. Jeg blir garantert å svi av en del tester fremoverDisse strekene ser jeg uten tvil! Også så tidlig da <3

Syns begge testene ser sterkere ut 14 dpo!Mine tester 13 og 14 dpo, nesten like sterke som i mitt vellykkede svangerskap, og ser sterkere ut enn de gangene jeg har mistet. Litt for spennende det her. Ikke store forskjellen fra i går til i dag. Synes dere det ser ok ut til å være 14 dpo?